AndroidHealthClinic

Rooke's log : Disaster recovery

• Topic Starter Topic Starter
Alrighty. Dacht onthouden te hebben dat Rooke zelf gezegd had dat ie het meeste last had bij pull.

Maar das mooi, grotere kans dus dat je vandaag een redelijke wo kan doen :)
Het waren presses ;) maar thxn C/
Komt omdat tijdens een pull je polsen in een lijn met je arm blijven staan, geen spanning in de pols doordat deze een hoek maakt. Bij een press is dat wel vaak het geval.

Om mezelf niet in mn enthousiasme te verliezen heb ik mn training tot morgen uitgesteld.Om nou vanuit het niets bewust met mn polsen bezig te zijn en dan ook gelijk binnen 3 dagen 2x....het traject is al lang genoeg dus een dagje meer zal me ook niet frustreren en misschien wel helpen aan het eind.
Dan inderdaad alleen wat pull oefeningen.Ik krijg pas last als mn polsen onder een hoek komen te staan en dat is bij presses altijd het geval.

Laatst bewerkt:
Zie ik je vanavond?

jup :)

Maandag

Vandaag de training die ik gisteren al neer wilde zetten...eigenlijk DE test voordat de nieuw weg ingeslagen kan worden.Alles ging naar behoren alleen hier en daar angstig bij een beetje spanning op mn polsen...

BOR:
4x12x20

Rack pull :
4x12x20

Cable 'yates' row :

2x12x10
2x12x15

Leg curl :
4x12x30

Even een illustratie voor de dag van morgen :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mooie oefeningen gedaan en het is idd even letten op de polsen en deze zo recht mogelijk houden. Wanneer je de wraps hebt zal dat zeker helpen.

Gelukkig dat het goed ging Rooky, nu even vanavond en morgen afwachten.
Rustig aan, dan breekt 't lijntje niet :)

..... Dus ook niet teveel masturberen rookie, zou epic fail zijn als dat je uiteindelijk de kop weer kost ;)

:roflol:

Daar heeft hij een brace voor.

Hmmm of je daar zo vrolijk van moet worden in je begin 20-ers.

Lekker Rooke... Dat beloofd wat als ik dat plaatje zie... :thumbs:

hahaha, dat denk ik ook makker. flink aan de BCAA dan maar pik!
Vond um wel leuk gevonden.... in de hel koeler hebben hahaha

Moge rooke
En? gaat alles nog goed vanochtend?
Je bent weer lekker bezig vriendje ;)

hahaha, dat denk ik ook makker. flink aan de BCAA dan maar pik!
Vond um wel leuk gevonden.... in de hel koeler hebben hahaha
Vanochtend maar wat gesupplementeert
Moge rooke
En? gaat alles nog goed vanochtend?
Je bent weer lekker bezig vriendje ;)

thnx G...

Even een toepasselijk plaatje :
De spierpijn kwam als mn sluipmoordenaar vandaag, toen ik opstond was er niets aan het handje.....maar (1:15) halverwege de ochtend brak de pl**ris uit:D Delts,quads,hams,upperback :fire:
http://www.youtube.com/watch?v=TTkZt8r2lko

Nog even om de dag compleet te maken .... ik heb totaal geen last van mn polsen :D voor de rest staat alles nog wel in brand haha.

Morgen en overmorgen hele dag cursus. Voeding zal wel wat minder zijn dan de afgelopen dagen. Vrijdag nog maar eens een keer naar mn voedingsschema kijken wat ik een beetje vol kan houden.

Roger.

Super!

Terug
Naar boven