XXL Nutrition

Rooke's log : Disaster recovery

Na een lange periode blessureleed en de daarbij komende motivational problems heb ik besloten om een nieuw log aan te leggen......Een ,schoon, nieuw begin!

Mijn stats voor mn blessure :

Man
21 Jaar
187cm
99 kg

Mijn Stats nu :

Man
21 Jaar
187cm
83 kg @ 17%

Is dat wel eens anders geweest dan? Hahaha :hahaha:

Just kidding bro, had hier ff zin in.... Succes kerel. ABBO!

• Topic Starter Topic Starter
wat anders geweest?

Bij je stats... staat "man" hahaha

Vrijdag

Na bijna een 2 weken niet in mn gym geweest te zijn toch maar weer mijn weg naar het ijzer gevonden. Zoals het verhaal al bijna 6 weken gaat....iik voelde me goed! Wilde eindelijk weer eens een barbell aanraken....

Leg extensions :
3x15x25

back Squat :

2x12x20
1x12x30 BURN

Latheral raise :
2x10x25

BP :
3x12x20

Nog wat buik gedaan :sd:

com : :roflol: bij set 3 rep 12 was ik serieus moe
Overall comment : Ben blij dat mn polsen het goed hielden. Spierpijn van die squat zal ook wel weer ongekend zijn aangezien ik bij het intrappen van de koppeling zojuist al bijna kramp trok.

Goed man, rustig aan weer opbouwen kerel. Koppie erbij, goed warm maken... Komt goed!

Al enig zicht op échte verbetering? Want na 2 weken niet in je gym te zijn geweest is het niet gek dat je kapot gaat van de spierpijn, maar of het nou beter gaat...?

als ik dat wist....was ik nu ook wel rijk.

het gaat wel beter maar ik kan niet zeggen wanneer het helemaal over is. Je hoeft mij ook echt niet te vertellen dat die spierpijn er gaat komen maar ik doelde op 3 sets squat wat ik al geen 22 weken niet heb gedaan.

het gaat wel beter maar ik kan niet zeggen wanneer het helemaal over is. Je hoeft mij ook echt niet te vertellen dat die spierpijn er gaat komen maar ik doelde op 3 sets squat wat ik al geen 22 weken niet heb gedaan.
Tuurlijk kun je niet zeggen wanneer het helemaal over is :duh:
Mooi dat het in ieder geval wat beter is.

...en je weet zelf ook wel wanneer je spierpijn kan verwachten - had niet verwacht dat jij mij daarvoor nodig had om je dat te vertellen.

guess what...daar heb ik jou niet voor nodig.Waarschijnlijk is het allemaal goed bedoeld...maar ik weet zelf dat ik fysiek op de goede weg ben en wanneer ik fysiek weer helemaal de oude ben schuif ik een baantje of 3 op naar links.

Mooi dat je wat barbell werk hebt gedaan. Rust roest dus die polsen beginnen licht te belasten is een wijs besluit.

...

Overall comment : Ben blij dat mn polsen het goed hielden. Spierpijn van die squat zal ook wel weer ongekend zijn aangezien ik bij het intrappen van de koppeling zojuist al bijna kramp trok.

Nice!
:cheer: @ polsen die zich redelijk goed hielden + :cheer: @ gruwel spierpijn :D

You go Rooky, succes morgen!

Ben blij dat mn polsen het goed hielden. Spierpijn van die squat zal ook wel weer ongekend zijn aangezien ik bij het intrappen van de koppeling zojuist al bijna kramp trok.

:roflol: Dat is inderdaad k*t ja!

Veel plezier morgen, knalse :thumbup:

Nee juist niet, een pull is beter. Een press is veel zwaarder voor de polsen.

Komt omdat tijdens een pull je polsen in een lijn met je arm blijven staan, geen spanning in de pols doordat deze een hoek maakt. Bij een press is dat wel vaak het geval.

Terug
Naar boven