Sue
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 484
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 67kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
, dit is de eerste dag dat ik weer beetje energie in mn donder heb. Excuses het zijn chest dips...maar dat lukt me never 15 reps dus ik moet nog een oefening voor chest hebben naast db press. Zit nu te denken aan dumbbell pull-over.Kun je dips niet doen tussen 2 bankjes? Ik heb het gevoel dat dat minder belastend is voor je polsen, en dan kun je toch aan de progressive overload...
Anders de standaard triceps oefeningen: skullcrushers, extensions of (desnoods) kickbacks?
Waarom zo hoog in de reps? 15 reps gaat meer richting het fitness.![]()

Excuses het zijn chest dips...maar dat lukt me never 15 reps dus ik moet nog een oefening voor chest hebben naast db press. Zit nu te denken aan dumbbell pull-over.
Ik moest gisteren eten en voetbal kijk dus hier nog de training van gisteren. Waarschijnlijk ga ik het bij deze 8 houden want als ik er nog 4 oefeningen bij doe (het initiële schema) dan wordt het veels te zwaar. Wat ik wel gemerkt heb gisteren dat mijn huidige conditie wel wat te wensen overhoud met die 15rm's.
Squat
Training 1 15 x 20 15 x 20
Leg curl
Deadlift
Training 1 15 x 40 15 x 40
Db row
Training 1 15 x 13 15 x 13
DB bench
Training 1 15 x 13 15 x 13
Db pullover
Training 1 15 x 12 15 x 12
MP
BB shrugs
Training 1 15 x 50 15 x 50

Ik denk dat ik serieus dood zou gaan met zoveel reps... alhoewel: als het gewicht maar laag genoeg is...![]()
Ik ga ook kapot van die hoge reps, vooral die shoulder press is niet te harden. Daarentegen heb ik wel het gevoel dat het wat doet voor m'n fysiek.