Fitness Seller

Rooke's trainingslog

Als je rippetoe gaat doen komt het zeker goed, of bill starr idd. Zorgen maken maakt het alleen erger. Niet lopen zeiken; aanpakken, doorzetten, dan kom je er wel. Zit je weer op je oude niveau voordat je het zelf doorhebt.

• Topic Starter Topic Starter
het mooie is...dat riep ik ook altijd :D kmoet mn mind weer ff straight krijgen want het heeft helemaal geen zin om te piekeren over school.

bill star is wel mooi :P kan je in een uurtje doen :D ...lekkere oefeningen.
rippe toe verschilt niet veel van billstar zie ik nu

If you're not in 100%
Get the **** out NOW

oh god koekje van eigen deeg ....het komt wel weer daar ben ik heilig van overtuigd maar ik ben een piekeraar.

het is wat je er zelf van maakt he ;) Ik ga iig hard door, I'm in for 110%, hehe. Afhankelijk van je eetpatroon kan je gigantische resultaten en vooruitgang boeken met je 3x weeks rippetoe, dus niks aan het handje zou ik zeggen.

ja daar stel ik me nu op in...Ben het ook gewoon zat om 2½ uur in die sportschool te staan beulen...ik ging wel steeds tot het op was maar wil nu gewoon wat anders.Het is namelijk ook al weer hoogste tijd om te varieren want zit nu al 16 weken op hetzelfde schema zowat.

2,5 uur is ook echt te lang... 16 weken ook trouwens. Die variatie wel blijven pakken...

zaten ook nog wel wat weken rust tussen maar het is inderdaad uit de hand gelopen

!!!!Nieuw trainingsschema

Maandag
Squat 5 Sets 5 Reps
Bench 5 Sets 5 Reps
Bent over row 5 Sets 5 Reps
Weighted Hyper extensions 2 Sets 8 Reps
Weighted Situps 4 Sets 8 Reps

Woensdag
Squat 4 Sets 5 Reps
Military press/Incline bench 4 Sets 5 Reps
Deadlift 4 Sets 5 Reps
Situps 3 Sets 8 Reps

Vrijdag
Squat 4 Sets 5 Reps – 1 Set 3 Reps – 1 Set 8 Reps
Bench 4 Sets 5 Reps – 1 Set 3 Reps – 1 Set 8 Reps
Bent over row 4 Sets 5 Reps – 1 Set 3 Reps – 1 Set 8 Reps Weighted dips 3 Sets 8 Reps
Barbell Curls 3 Sets 8 Reps
Tricep extensions 3 Sets 8 Reps

ZO HEERLIJK!!!! dit had ik veel eerder moeten doen !!!

Mn training was kort maar krachtig , tis in een uurtje gefixt( heb er 1½ over gedaan beetje geouwehoerd omdat het zo warm was)

PR BLOEDBAD

Squat

1x5x65
1x5x75
1x5x90
1x5x100 (PR)
1x5x105 (PR)

Bench

1x5x45
1x5x50
1x5x55
1x5x65
1x5x75 (PR)

Bent over row

1x5x35
1x5x40 (PR)
1x5x45 (PR)
1x5x50 (PR)
1x5x55 (PR)

Weighted Hyper extensions

1x8x10
1x8x16 (PR)

Weighted Situps

1x8x10
1x8x16
1x8x16
1x8x16

Zoals billstar het voorschrijft ben ik bijna overal zwaarder geegaan behalve de situps

BEn trouwens gekapt met DTH en TTE. Het werkte niet voor mij. Heb helaas alles in tweevoud gekocht dus mocht iemand interesse hebben ;)

wtf nice pr's in 1 training!

BEn trouwens gekapt met DTH en TTE. Het werkte niet voor mij. Heb helaas alles in tweevoud gekocht dus mocht iemand interesse hebben ;)
t*fus, je hebt me op de bench gepakt, EN op de squats :mad: Dat was niet de afspraak :D Maar gefeliciteerd man, relaxt! Ik ga nu ook halverwege mijn mass fx + hyperdrol x2 stack stoppen; ben exact evenveel vooruitgegaan in gewicht en kracht in drie weken als de vorige 3 weken, toen ik deze stack niet nam. Alleen nu heb ik er maagklachten bij, en een futloos gevoel :D Je mag de beide halflege potjes samen hebben voor 2 tientjes ;)

Ja ik moest en zou je pakken op squat :D haha... Maar ik ben weer helemaal 100% in. en bench is mooi meegenomen, ik voel dat er nog wel wat potentie inzit de komende weken betreft euh..... ALLES

100 kilo squatten gaat me ook nog wel een setje lukken, 100 kilo deadlift dus gedaan, 75 bench 5x, hmm denk dat dit hem net niet gaat worden, bummer :D Maar ik begin ook aan nieuwe periode, ik haal je wel weer in

smells like competition !!! haha

Ik moet alleen mn voedingsschema op poten zetten...heb namelijk echt geen tijd meer voor kip bakken enzo...Dan maar weer brood en eiwitpannenkoeken met noten en shit

smells like competition !!! haha

Ik moet alleen mn voedingsschema op poten zetten...heb namelijk echt geen tijd meer voor kip bakken enzo...Dan maar weer brood en eiwitpannenkoeken met noten en shit
nasty.... Hehe kan je beter kip bakken :D

ja maar die tijd heb ik niet meer joh...kmoet echt alternatieven gaan zoeken. T punt is alleen dat brood meerendeels uit snelle koolhydraten bestaat...tips?

vandaag military press...volgens het billstar maar is dat staand? ik ga het sowieso proberen , anders doe ik het zittend. Volgens mij is het plafond in de sportschool ook neit zo hoog dat ik me helemaal kan strekken maar we zullen het zien.

Terug
Naar boven