Hallo mijn naam is Robert en ik ben 22 jaar. Ik weeg nu 94kg en ik ben 1,85m lang. Ik ben nu iets meer dan 2 jaar bezig met bodybuilding en ben van plan om ook wedstrijden te gaan doen. Het is nu 2012 en het leek mij wel een leuk idee om een log bij te houden.
Ik vind het tot nu toe een erg leuk en leerzame ervaring en wil later ook iets gaan doen met trainingen/fitness. Om nog meer ervaring op te doen heb ik mij ook ingeschreven voor de Flex challenge 2012.
Ik zal hier foto's/video's trainingen en voedingsschema's in posten.
Mijn training bestaat nu uit een split van 3 dagen en ik train 5 dagen in de week.
Training a: quads, hamse, kuiten en buik.
Training b: rug, traps, achterkant schouders en biceps.
Training c: borst, schouders en triceps.
Dit zal over een paar weken wel veranderen als ik een nieuw schema krijg van de Flex challenge.
Vragen en tips zijn altijd welkom.
Ik vind het tot nu toe een erg leuk en leerzame ervaring en wil later ook iets gaan doen met trainingen/fitness. Om nog meer ervaring op te doen heb ik mij ook ingeschreven voor de Flex challenge 2012.
Ik zal hier foto's/video's trainingen en voedingsschema's in posten.
Mijn training bestaat nu uit een split van 3 dagen en ik train 5 dagen in de week.
Training a: quads, hamse, kuiten en buik.
Training b: rug, traps, achterkant schouders en biceps.
Training c: borst, schouders en triceps.
Dit zal over een paar weken wel veranderen als ik een nieuw schema krijg van de Flex challenge.
Vragen en tips zijn altijd welkom.