Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Heerlijke dag vandaag en vanaf volgende week een trainingspartner. Is kijken hoelang hij dat volhoudt. Ook nog wat tips gegeven aan jongens die net beginnen met trainen. De begeleiders bij ons in de sportschool praten namelijk poep.
nog steeds niet gewogen maar volgens mij krijg ik een aardige wintervachtje
wat heb ik me weer lopen ergeren in de sportschool vandaag. Ik heb gehoord dat ze de barbell sholderpress weg gaan doen omdat niemand die gebruikt
en er lopen echt 100 stagiaires die niets weten en alleen maar poep praten.
net weer eentje
1.bodybuilders zijn niet sterk
2.ze zijn zo groot door goede genen
3.ze zijn zo groot door anabolen dan kan iedereen dat
4.AAS met synthol verwarren.
5.dikke mensen hebben het makkelijker omdat die geen vet hoeven te kweken om om te zetten in spier. ik ben dun dus moet ik eerst vet kweken en dan dat omzetten in spier dus duurt het veel langer voor mij.
6. borst is het moeilijkst om groot te krijgen dat is namelijk de grootste spiergroep
En ga zo maar door. Zo"n jongen doet gewoon een opleiding sport en beweging ik wil wel is weten wat die jongen daar allemaal leert.
maarja
training van vandaag:
bp
10x70kg
5x100kg
5x110kg
4x120kg
5x110kg
4x110kg
Zaterdag was de eerste meeting best vet. we kregen een korte introductie en onze percentages werden gemeten.
Gewicht:93.7kg
VP:17.3%
Helaas mogen wij geen trainingen / voeding schema's hier posten. (best logisch)
dus nu alleen nog maar foto's / filmpjes, verhaaltjes en mijn vooruitgang