MuscleMeat

Roth's Log 2.0

Goed bezig en gewoon lekker naturel blijven ;)

GijsV en Verb zijn iets korter en wegen 100+kg bij een iets lager vetpercentage, moet echt wel haalbaar zijn.
Mocht je voor die tijd zijn uitgegroeid zou ik me op powerlifting gaan focussen en niet meer op je eigen kilo's. Tot die tijd is het goed het doel hoog te leggen, ik ga je volgen iig.

• Topic Starter Topic Starter
Yep, da´s een betere beentraining.Nice!:)

Haha. Thanks dude!

Goed bezig en gewoon lekker naturel blijven ;)

GijsV en Verb zijn iets korter en wegen 100+kg bij een iets lager vetpercentage, moet echt wel haalbaar zijn.
Mocht je voor die tijd zijn uitgegroeid zou ik me op powerlifting gaan focussen en niet meer op je eigen kilo's. Tot die tijd is het goed het doel hoog te leggen, ik ga je volgen iig.

Ben zoiezo van plan om naturel te blijven tot de 100kg. Wil daarna een wedstrijd doen en tegen de tijd dat ik 21 ben wellicht een kuurtje. Dat is echter nog ver weg, ik weet niet hoe ik er dan tegenover sta.

Armentraining;
Underhand Chin-Up
10 x BW
8 x BW
8 x BW

BB Front Preacher Curl
10 x 26
8 x 30
6 x 34
5 x 38

Incline DB Curl
10 x 12
8 x 16
5 x 18

Tricep Extensions
10 x 26
8 x 30
6 x 34
4 x 38

CGBP
10 x 40
8 x 60
5 x 80
6 x 60

Standing Cable Tricep Extension
10 x 46
8 x 50
8 x 50

Tricep pushdown vs seated cable curl
8 x 54 & 8 x 50
8 x 54 & 8 x 60
8 x 54 & 8 x 60

Sterke armen heb je daar!
Heb je een foto van hoe je er nu bij staat?

Beetje gaar om je armen door underhand chin ups te doen... Maar je hebt er wel gelijk mee,
als er iets is van wat je biceps groeien, zijn het chins. Wel opletten dat het je rugtraining
niet gaat verstoren.

Nice train !

Thanks mannen!

Sterke armen heb je daar!
Heb je een foto van hoe je er nu bij staat?

Na de zomer ben ik begonnen met armen op een aparte dag samen trainen, dat heeft me erg goed gedaan. Ik zal vanavond even wat foto's maken, wou het gister al doen maar met de zelfontspanner lukt het me niet om het er fatsoenlijk op te krijgen.

Beetje gaar om je armen door underhand chin ups te doen... Maar je hebt er wel gelijk mee,
als er iets is van wat je biceps groeien, zijn het chins. Wel opletten dat het je rugtraining
niet gaat verstoren.

Nice train !

Het past er inderdaad niet tussen omdat je er in beginsel voornamelijk je lats mee belast. Ik wou een keer even een andere impuls voor biceps, vandaar... Ik pak hem niet zo heel breed en probeer de kracht volledig uit mn biceps te halen, voorkomt echter niet dat ik het ook enigzins in mn lats voel. Daarom doe ik het ook maar 3 setjes, omdat ik daarna steeds meer uit mn lats ga halen. Ik train rug 48u later, dus tot voorheen nog nooit last van gehad.

Vanavond rug en zal wat foto's maken.

Lekker aan het knallen.
Ben benieuwd naar de pics :)

Vandaag was rug aan de beurt. Lekkere training en wat leuke gewichten verzet. Merkte wel dat de Unleash van vorige week me toch wat meer power gaf.

Pull-Up
10 x BW
9 x BW
6x BW
5 x BW

Deadlift
10 x 100
8 x 120
6 x 140
4 x 160

T-Bar Row
10 x 40
8 x 60
8 x 80
8 x 80

DB Row
10 x 30
8 x 34
6 x 38
6 x 42

Incline Close Grip Pulldown
10 x 91
10 x 114 (fs)
9 x 114

Rear Delt Pull
2 x 10 x 14
2 x 8 x 18

L-Flies
4 x 10 x 6

Kuiten (doggcrap) en traps nog gepakt.

Zoals beloofd de foto's, neem me het slechte poseerwerk niet kwalijk.
Wat aanvullende gegevens;
Gewicht zojuist in de gym (zonder schoenen); 90,4kg
Armomtrek; 41cm
Beenomtrek; 64/65cm

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zoals te zien is mijn vetpercentage niet bepaald laag. Ik heb de Defender Body Fat Caliper gekocht, dus dat ga ik morgen opmeten. Plan is om door te bulken in Februari wat cardio erin te gooien en dat langzaam uitbouwen. Tenzij ik boven de 16% sta, dan begin ik in januari al.

Jezus wat een schouders man mooie V ook.

Goed bezig bro!

• Like
Waarderingen: Roth
Goede schouders en benen (jammer dat er geen pic van voren geschoren is).

V-shape komt mooi door maar poseren kan volgens mij nog wel wat oefening gebruiken :P

Als je de foto's zonder flits maakt komt je definitie beter over op de foto zelf, nu valt die wat weg heb ik het idee.

• Like
Ziet er goed uit Roth, dikke V en volle schouders al.. Ik ga je eens volgen, succes met trainen / loggen.

Prettig weekend

• Like
Thanks boys!

Goede schouders en benen (jammer dat er geen pic van voren geschoren is).

V-shape komt mooi door maar poseren kan volgens mij nog wel wat oefening gebruiken :P

Als je de foto's zonder flits maakt komt je definitie beter over op de foto zelf, nu valt die wat weg heb ik het idee.

Ik vind het erg moeilijk om te poseren als ik geen spiegel heb om te kijken of ik goed sta, is ook erg duidelijk te zien:p. Front komt als ik een wat lager vetpercentage heb.

Ziet er goed uit Roth, dikke V en volle schouders al.. Ik ga je eens volgen, succes met trainen / loggen.

Prettig weekend

Thanks bro, hetzelfde!

Huidploometer is binnen. Aan de hand van een 7enpunts meting kwam er 14,7% uit. Wat volgens mij vrij reeël is. We hadden het meeste 2/3x gemeten, allemaal met hetzelfde drukpunt en kwam veelal hetzelfde uit dus wat dat betreft is het betrouwbaar. Nog een maandje doorbulken en daarna ga ik langzaam aan cardio erin gooien.

Dat percentage geloof ik ook wel :)

Poseren (zeker rug) is een vak apart, bak er ook maar weinig van :p

Dikke schouders en goede rug man! Ga jouw logje ook even volgen :)

• Like
Binnenkort maar eens in het echt komen bewonderen
no homo

Dat percentage geloof ik ook wel :)

Poseren (zeker rug) is een vak apart, bak er ook maar weinig van :p

Je weet niet wanneer je je armen goed gepositioneerd hebt omdat je geen spiegel hebt, daarom vind ik het zo lastig haha. Als ik het podium opwil is daar nog flink werk aan de winkel;p.

Dikke schouders en goede rug man! Ga jouw logje ook even volgen :)

Thanks dude!

Binnenkort maar eens in het echt komen bewonderen
no homo

Laat weten als je komt, gaan we zoiezo een keer samen knallen.

Goed bezig brah!Waarom geen chestpic btw?

Dat zal wel jij knallen worden en kersje op een bankje zitten en af en toe spotten.:p

...

Thanks man! Had geen zin om mn borst te scheren. Ik zal van de week dan nog wel even front foto's maken.

Ben helemaal vergeten de borsttraining te posten, dus bij deze. Ging niet zo heel lekker, was beetje ****ed up van de avond ervoor.

DB Press
10 x 26
8 x 30
6 x 34
6 (7) x 38 Eindelijk die 6x.Volgende week 42 proberen.

Incline BP
10 x 40
8 x 60
5 x 80
2 (5) x 80 - Ging echt heel slecht, geen idee waarom.

Decline BP
10 x 50
8 x 60
7 (8) x 80
3 (5) x 80

Incline Cable Fly's
10 x 27
8 x 27
8 x 32
3 x 36

Lever chest close vs wide grip
6 / 6 x 40
6 / 6 x 50
6 / 5 x 60
Dropsetje vanaf 90.

Straks benen trainen, ga denk ik de 170 proberen te squatten.

Thanks man! Had geen zin om mn borst te scheren. Ik zal van de week dan nog wel even front foto's maken.

.

Gewoon bijhouden man, om de dag ff het scheermes eroverheen,
vinden de meeste chickies ook lekkerder dan zo'n mat op je pens.:D

Toch wel aardige training brah, btw.

Terug
Naar boven