MuscleMeat

Roth's Log 2.0

Dikke borsttraining gozer! :O
Hoe was de beentraining?

• Topic Starter Topic Starter
Jow zal ik doen:D Word denk ik pas met volgend jaar bussen rijden voorlopig toch niet meer

Gelijk heb je indd.

Dikke borsttraining gozer! :O
Hoe was de beentraining?

Thanks dude, borst was voorheen altijd mn zwakste spiergroep maar begint nu langzaam aan bij te trekken.

Benentraining van vandaag;

Squat
10 x 100
8 x 120
6 x 140
3 (4) x 160 - Vorige keer had ik 1 rep parralel, de rest wat daarboven dus dat wou ik eerst even recht zetten. Vierde kreeg ik er halverwege net niet uit, volgende week beter.

SLDL - Was die p*ssy oefeningen zat, wou de burn in mn hamstrings voelen
10 x 80
8 x 80
8 x 100
4 x 120

Leg Extensions
10 x 91
8 x 111 (fs)
8 x 111
8 x 111

Seated Leg Curl
10 x 40
8 x 50
8 x 60
10 x 40

Standing Calf Raise
6 x 160
10 sec pauze
4 x 160
10 sec pauze
3 x 160

Seated Calf Raise
5 x 80
10 sec pauze
4 x 80
10 sec pauze
3 x 80

En even buik erbij gepakt. Pak schouders deze week apart op de woensdag, kan ik er toch meer uithalen dan het deels na benen/rug te doen.

Leg extensions zou ik laten vallen, is een echte knieen-moller.

Lekkere squats trouwens! Squats allemaal onder parallel?

Leg extensions zou ik laten vallen, is een echte knieen-moller.

Lekkere squats trouwens! Squats allemaal onder parallel?

Heb tot zover nog geen last gehad van mijn knieën. Wat is er slecht aan voor de knieën dan? Ben zoiezo van plan om hem volgens schema eruit te halen.

Squats zijn parallel, 90 graden. De setjes daarvan ga ik wel iets onder parallel, maar durf met dat gewicht en een onervaren spotter niet al te gekke dingen te doen;p.

Heb tot zover nog geen last gehad van mijn knieën. Wat is er slecht aan voor de knieën dan? Ben zoiezo van plan om hem volgens schema eruit te halen.

Squats zijn parallel, 90 graden. De setjes daarvan ga ik wel iets onder parallel, maar durf met dat gewicht en een onervaren spotter niet al te gekke dingen te doen;p.
Schijnt nogal wat onnatuurlijke druk op je kniebanden te zetten, waarom dit is weet ik niet maar ik vermoed gebrek aan stabilisatie door andere spieren gezien het een isolatieoefening is.

Parallel aan de grond of 90 graden tov de onderbenen of 90 graden tov je bovenlichaam? Snap dat nooit zo goed haha :p
Wij hebben gelukkig een squatrek met spotters zodat ik indien ik het niet haal de bar altijd nog op de spotters kan leggen.

Poe seg ... dikke training

Leg extensions zijn wel in orde. Gewoon doen als je al flink warme knieën hebt ;)

goed je beentjes aangepakt :) goede squat, goede calves..

Prima training.

Schijnt nogal wat onnatuurlijke druk op je kniebanden te zetten, waarom dit is weet ik niet maar ik vermoed gebrek aan stabilisatie door andere spieren gezien het een isolatieoefening is.

Parallel aan de grond of 90 graden tov de onderbenen of 90 graden tov je bovenlichaam? Snap dat nooit zo goed haha :p
Wij hebben gelukkig een squatrek met spotters zodat ik indien ik het niet haal de bar altijd nog op de spotters kan leggen.

Zoals hier. Ik zal binnenkort wel een filmpje maken.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Poe seg ... dikke training

Leg extensions zijn wel in orde. Gewoon doen als je al flink warme knieën hebt ;)

Vergeleken met die trainingen van jou is het nog peanuts, haha! Heb ook nog nooit last van mijn knieën gehad daardoor, maar het is natuurlijk wel goed om in mn achterhoofd te houden.

goed je beentjes aangepakt :) goede squat, goede calves..

Prima training.

Thanks dude! Calves komen qua gewicht wel mee, maar helaas qua vorm nog niet echt. Daarom onlangs, op advies van critmonster overgestapt op de doggcrap methode voor kuiten. Eens zien wat dat voor me doet.

Vanavond armen!

Mooie stats: BP: 100 SQ: 160 DL: 180 :P. Ik doel nu op BP=100kg SQ=150 en DL=150+. DL boeit me niet ik trek nu toch al 130+ zonder training ik zie wel waar ik op uitkom :D.

im mirrin that squat

Nette training Roth! Dikke squat ook ;)

Mooie stats: BP: 100 SQ: 160 DL: 180 :P. Ik doel nu op BP=100kg SQ=150 en DL=150+. DL boeit me niet ik trek nu toch al 130+ zonder training ik zie wel waar ik op uitkom :D.

Thanks dude! Bench valt een beetje uit toom, maar die komt binnenkort wel goed. Succes met die doelen, ik ga je iig volgen!

Thanks homie, ben benieuwd naar die van jou!

Nette training Roth! Dikke squat ook ;)

Thanks man! Squat gaat tegen mijn verbazing in erg goed, zat vorig jaar altijd tegen de 130/140 aan te hikken met meerdere reps maar sinds ik mn voeding flink opgeschroefd heb gaat het als een beest. .

Armen training van vandaag:
Underhand Chin-Up
10 x BW
9 x BW
9 x BW

BB Front Preacher Curl
10 x 30
8 x 34
6 x 38
2 (4) x 42

Incline DB Curl
10 x 14
8 x 16
6 x 18

Tricep Extensions
10 x 26
8 x 30
6 x 34
5 x 38

CGBP
10 x 40
8 x 60
5 (6) x 80
3 (4) x 80

Standing Cable Tricep Extension
10 x 46
8 x 50
8 x 55

Tricep pushdown vs seated cable curl
8 x 55 & 8 x 50
8 x 59 & 8 x 60
8 x 64 & 8 x 70

Vooral na dat laatste setje waren mn armen helemaal vol. Armomtrek was 43cm na het trainen, voorheen op zn max 42. Zal morgen even front foto's maken!

Goed gedaan joekie;D!

maak is front picca's :$

43cm, nice! Ben jaloers (maar ik moet eigenlijk niet zeiken want ik pak ze nooit apart aan :roflol: )

Squats zijn bij mij op dit moment ook de eerste die in de lift zitten sinds ik meer eet, super chill! :D

---------- Toegevoegd om 02:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:08 ----------

Die diepte squat is imo gewoon onder parallel dus dik in orde :thumb:

Soms zit je namelijk in een log waar beest gewichten op squat gehaald worden wat slechts partials blijken te zijn wanneer je erover doorgaat :p

43cm, nice! Ben jaloers (maar ik moet eigenlijk niet zeiken want ik pak ze nooit apart aan :roflol: )

Squats zijn bij mij op dit moment ook de eerste die in de lift zitten sinds ik meer eet, super chill! :D

---------- Toegevoegd om 02:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:08 ----------

Die diepte squat is imo gewoon onder parallel dus dik in orde :thumb:

Soms zit je namelijk in een log waar beest gewichten op squat gehaald worden wat slechts partials blijken te zijn wanneer je erover doorgaat :p

Armen op een aparte dag is wel een aanrader. Sinds ik daarmee begonnen ben zijn mijn armen echt heel veel vooruit gegaan. Als je klaar bent met je huidige schema zou ik het eens een kans geven!

Dat heb ik gezien dude, je gaat gestaag omhoog! We trainen tenslotte niet voor kracht, maar het geeft toch wel een goed gevoel om zo'n gewicht omhoog te pushen.

Armen op een aparte dag is wel een aanrader. Sinds ik daarmee begonnen ben zijn mijn armen echt heel veel vooruit gegaan. Als je klaar bent met je huidige schema zou ik het eens een kans geven!

Dat heb ik gezien dude, je gaat gestaag omhoog! We trainen tenslotte niet voor kracht, maar het geeft toch wel een goed gevoel om zo'n gewicht omhoog te pushen.
Ik zal het eens overwegen...

Ga je log ook even volgen :)

Ivm leg extension, heb even wat opgezocht en kwam dit tegen op ander forum:

they arent bad...but they can put a lot of stress on your ACL/PCL at the top of the rep. When your leg is fully extended, the tibia will slide downward from the femur. As long as you dont fully extend, the bones wont be pulled away from each other. If you limit the ROM to about 85-90%, they are very safe and still effective.

???

Terug
Naar boven