XXL Nutrition

Roth's Log 2.0

Triceps goed aangepakt zie ik al wel. Netjes gedaan, gaat prima hier.

Goeie armpjes ouwe, nice!:)

Dikke training beest!
43 cm, vergeleken met jou heb ik echt sateprikker armpjes :p

• Topic Starter Topic Starter
Denk dat ik met 50 blij moet zijn :roflol:
:o

:roflol:. Komt wel goed haha.

Ga je log ook even volgen :)

Ivm leg extension, heb even wat opgezocht en kwam dit tegen op ander forum:

they arent bad...but they can put a lot of stress on your ACL/PCL at the top of the rep. When your leg is fully extended, the tibia will slide downward from the femur. As long as you dont fully extend, the bones wont be pulled away from each other. If you limit the ROM to about 85-90%, they are very safe and still effective.

???

Essentie van het verhaal is om dus niet geheel te strekken, daar ga ik eens op letten. Wat ze bedoelen met het scheenbeen wat naar beneden wordt geduwd snap ik niet helemaal, haha. Thanks dude!

Triceps goed aangepakt zie ik al wel. Netjes gedaan, gaat prima hier.

I do my best, thanks!

Thanks beest!

Dikke training beest!
43 cm, vergeleken met jou heb ik echt sateprikker armpjes :p

Haha, het was wel toen ze helemaal volgepompt waren he;p. 's Ochtends zijn ze 41. Heb het voor een groot deel te danken aan een aparte armen dag.

Training van gister; Schouders.
Seated Smith MP
10 x 40
8 x 60
6 x 80
2 (4) x 90

Upright Row
10 x 38
8 x 42
8 x 46
3 x 50 - iets te zwaar nog.

Incline BB Front Raise
10 x 15
8 x 20
6 x 25
10 x 20

Lying Side Raise
10 x 6
8 x 8
6 x 10
10 x 6

Rear Delt Pull
2 x 10 x 14
2 x 10 x 18

L-Flies
4 x 10 x 6

Afgesloten met 15 min cardio op de crosstrainer. Was even een wake-up call hoe slecht mijn conditie eigenlijk is. Had 10 rondjes 'gerend' en was kapot. Hartslag zat rond de 170, dus daar moet even wat werk ingestoken worden.

Vanavond of morgenmiddag weer rugtraining, heb een kerstborrel van mn werk vanmiddag dus moet even kijken of ik wel genoeg kan eten vandaag om vanavond een goede training neer te zetten.

dat is een dikke MP kerel !

Mooie basis heb je kerol. Lekker bouwen man!

t*ring die mp! :eek:
Dikke training weer!

mooie mp idd :O

& mijn conditie is slechter :') no worries xD

Thanks, heb ervoor gestreden - vooral die 2e rep kwam er na veel gehijg en gesteun uit.

Mooie basis heb je kerol. Lekker bouwen man!

Thanks dude, leuk dat je ook eens komt buurten:thumbs:

t*ring die mp! :eek:
Dikke training weer!

Thanks baas! Wel in de smith machine, met een barbell ligt mn max op 80:p.

mooie mp idd :O

& mijn conditie is slechter :') no worries xD

Hahaha, dan ga je ook nog een helse tijd tegemoet bij het cutten. Och, voordeel is dat je erna wel als een kind slaapt;p.

Zoals beloofd wat front foto's gemaakt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

mirin lats?

Ben hier vergeten mn bicep goed aan te spannen, vind het een erg moeilijke pose omdat de borst ook aangespannen moet worden.

Borst loopt nog steeds flink achter, maar is ten opzichte van juli wel al een heel stuk bijgetroken. Over de lat spread was ik met name erg positief verrast. Posing is een heel groot aandachtspunt.

Sick uit verhouding die military press! :bow:

Ben benieuwd naar foto's met een lager verpercentage, je hebt een redelijk slanke taille dus dat beloofd wat :D

Sick uit verhouding die military press! :bow:

Ben benieuwd naar foto's met een lager verpercentage, je hebt een redelijk slanke taille dus dat beloofd wat :D

Haha, thanks. De front delts lopen wel flink wat voor zoiezo. Het is wel in de smith hé:

So am I, haha. Ben echt benieuwd hoe het eruit gaat zien.
Plan is;
Februari: 15%
Maart: 14%
April; 13%
Mei; 12%
Juni; 11%
Juli; 10%

Gewoon rustig naar beneden gaan, voeding langzaam verlagen en vooral in de eerste 2 maanden nog wel wat vvm te gainen.

Denk dat je wel wat sneller kan cutten hoor, 4kg per maand eraf zonder krachtverlies is goed haalbaar :)

Denk dat je wel wat sneller kan cutten hoor, 4kg per maand eraf zonder krachtverlies is goed haalbaar :)

I know, maar ik hoop vooral in de eerste maanden nog het één en ander te gainen. Ik wil even kijken hoe ik overal op reageer, wat gebeurd er als ik naast hoge carbs ga cardioen, hoeveel moet ik verlagen etc. I.p.v gelijk in het diepe te springen door onder mn behoefte te gaan zitten.

Op deze manier leer ik gelijk mijn lichaam goed kennen.

Daar heb je een punt maar als je 500kcal minder gaat eten (en dit volhoudt) zit je veilig :)

Gw elke maand 10 minuten extra cardio invoegen... Zou niet minder gaan eten voor 1% per maand...

Je moet zelf weten ofc

Daar heb je een punt maar als je 500kcal minder gaat eten (en dit volhoudt) zit je veilig :)

Dat was ook mijn plan ongeveer. Ga beginnen met de hoeveelheid rijst met maaltijd met 20gram te verlagen en zo langzaam afbouwen.

Gw elke maand 10 minuten extra cardio invoegen... Zou niet minder gaan eten voor 1% per maand...

Je moet zelf weten ofc

Ik haat cardio, 20 - 30 min is wel de max wat ik erbij ga doen:p.

Pull-Up
10 x BW
10 x BW
10 x BW
8 x BW - geen ****ing easy, geen idee hoedat ineens.

Deadlift
10 x 100
8 x 120
6 x 140
8 x 140 - last van mn onderrug en hamstrings, dus even licht gehouden.

T-Bar Row (exlc. stang)
10 x 40
8 x 60
8 x 80
3 x 100 - iets te zwaar nog.

DB Row
10 x 30
8 x 34
8 x 38
8 x 42

Incline Close Grip Pulldown
10 x 96
10 x 114 (fs)
10 x 114

Zo'n oefening die ik Jay zag doen, waarbij je het touw ongeveer naar je middel trekt.
10 x 50
8 x 60
8 x 60

Traps circuit.

Fijne kerst beesten!

jij ook fijne kerst brah :)

Net kg vleesch gegeten, 5 eieren en nog wat shit xD

Anyways, 20-30 minuten per dag moet toch al een procent of 2 opleveren lijkt me? :)

Dikke training baas!

Ik haat cardio, 20 - 30 min is wel de max wat ik erbij ga doen:p.

Ik ging afgelopen zomer altijd intervalletjes hardlopen. 1 minuut maximaal sprinten en daarna 2 minuten rust en dan zo'n 6-8 keer. Hele korte training, maar m'n vp dook echt naar beneden!

wow gast jouw fysiek lijkt egt sprekend op die van mij op die foto's. qua stats zit je alleen precies 10kg boven mijn gewichten:P. houd dit logje zeker in de gaten;).

Gaat lekker hier. Nette seated mp ook, tel je die smith-stang voor 20 kg?

Zie ook dat je wilt gaan 'cutten' binnenkort, ben benieuw of je er nog wat spiermassa bij gaint.

Terug
Naar boven