AndroidHealthClinic

Review RPM - Applied Nutriceuticals

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Testosteron-booster
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent?

RPM™ – A Breakthrough Pre-Workout formula in a class by itself: the world’s first Anabolic-Cognitive Energy System Enhancer (A-CESE): (Anabolic + Cognitive Psy-Stimulant)

RPM delivers:

- Explosive energy without the jitters
    - Intense mental focus
    - Measurable strength increases
    - Unparalleled pumps
    - Suppressed estrogen
    - Increased testosteron
    - Thermogenic fat metabolization

• Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Ong 30 dagen, ben nog altijd bezig met mijn 1ste potje.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? 3 caps 45min. voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? suprememuscle.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel?
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? $29.99
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Ja, ik heb zelfs nog een potje staan. Dit product geeft je lekker energie, maar geen nerveus gevoel zoals bij Venom Hyperdrive 3.0 of Hydroxycut Hardcore.

Mijn review:

Doseringstabel

Directions:
BodyWeight Capsules per day
>140 lbs 1

140 lbs - 160 lbs 2

160 lbs - 180 lbs 3

180 lbs - 200 lbs 4

200+ lbs 5

Goed supplement, 1 van de weinige die werken bij mij.
Geeft energie voor de training, focus en agressie.
Je zweet ook meer...
Het is ook eens iets anders dan al die pre-workout cocktails die op men maag liggen voor het trainen, nu neem ik gewoon 3 caps pre-workout en gaan met die banaan!

Grtz

product_rpm_big.jpg

haha teruing 8 van die dingen in je fl**ker:P As ik dat doe he... poehhhhhhh hahahaha

Eerste maal 'n staaltje uitgeprobeerd.

zo'n 70 minuten voor training 2xrpm/2xdrive, en zo'n 30 minuten later m'n pre-wo-maaltijd (ik weiger die te laten vallen voor 'n supplement). Training ging zeer goed. In't begin 'n beetje TE opgefokt, en 'n wat draaiierig gevoel tss m'n setjes van de eerste 2 oefeningen (SQ en RDL)... en massaal zweten :eek:. Vanaf m'n derde oefening was dat "draaiierige" gevoel verdwenen en ging het trainen zéker wel vlotter en begonnen de pomps te komen (vooral biceps en onderarmen), echter niks uitzonderlijk. Zaterdag neem 'k de capsules nog iets vroeger in (zo'n 90 minuten).

tja ik ben nu drie dagen bezig 's morgens twee caps drive en 's avonds de drive en de rpm enneh tja ik merk er niet veel van zeg maar niets dus....

je moet er ook op trainen :rolleyes:

;)

ik heb het sample binnen, ga ze zaterdag op de belgenmeet proberen.. ik ben van mijzelf al hyper :roflol:

als ik nog drukker word dan ga ik binnenstebuiten lullen

:roflol:

ik heb er al spijt van dat ik mn rpm niet opgespaard heb voor zaterdag, maar ik heb nog 8 stuks drive, kan toch nog ik lekker naar de meet toewerken :D

ik krijg op de meet hyperdrol en masfx van clawfinger, plan is nu deze te gaan stacken met drive en rpm :lick:

@ xxlnutrition zit er nog een dbb-korting in? :p

Vandaag dus 4 genomen en weer totaal niets van gevoeld, geen energie, geen pump, niks. Boecht dus. Kga nu mijn samples DRIVE proberen ma ik verwacht er echt niks van :)

kan je rmp , drive ook nog IGF-2 bij doen

hahaha die combi van drive en rpm werkt dus wel niet voor energie kreeg wel een betere pomp maar ik heb eigenlijk gewoon een overdosis genomen om war gevoel te krijgen ......verdomme dat heb ik dus weer....vandaag wat drive nemen kijken wat die doet rpm is op:D

kan je rmp , drive ook nog IGF-2 bij doen

Waarom niet? Ik zeg maar zo; hoe meer pillen hoe meer vreugde :p

Serieus: Ik denk niet dat het kwaad kan, probeer eerst eens een paar dagen zonder IGF-2, dan weet je de werking, en daarna met IGF-2. Voel negatieve effecten stop je ermee.

Succes, oh en laat even weten of het wat extra's geeft.

Ik denk niet dat het kwaad kan, probeer eerst eens een paar dagen zonder IGF-2, dan weet je de werking, en daarna met IGF-2. Voel negatieve effecten stop je ermee.

RPM is een pre-workout supplement, neem je dus enkel op je traingsdagen. RPM geeft meer uithouding / energie tijdens je workouts.

Die IGF-2 zorgt voor een betere nachtrust / herstel

Totaal verschillende supplementen en kunnen zeker gestacked worden.

RPM is een pre-workout supplement, neem je dus enkel op je traingsdagen. RPM geeft meer uithouding / energie tijdens je workouts.

Die IGF-2 zorgt voor een betere nachtrust / herstel

Totaal verschillende supplementen en kunnen zeker gestacked worden.

Ok mooi, bedankt voor de uitleg! :thumbup:

dus meer is beter mooi heb toenstraks 4 caps drive naar binnen gewerkt en dan straks voor het trainen nog eens 4 kijken of dat wat doet:D

uitproberen voor jullie he

Lol. 10 minuten na inname van 5 capsules (moet er eigenlijk 4 nemen, maarja wat doe je dan met die ene 1 capsule die over is) moest ik keihard kotsen. Wat ik dus echt al jaren niet meer heb gedaan. Erg vreemd :D

ben benieuwd sanca niet de neovar er ook nog bij doen???

net mijn dosis ingenomen ongv uurtje geleden, ga over kwartiertje trainen, zweet me de tierelier... en voel al de energie opkomen... zin/drang naar de gym te gaan damn..

ben benieuwd hoe dit afloopt zal na afloop straks ff posten!

btw eerst KT dan half uurtje cardio~ben benieuwd...

- tjalle

Vandaag ga ik mijn 2e sample van RPM maar weer gebruiken, heb net mijn middagmaaltijd op en over precies 2 uur neem ik de pillen in. Als dat dan niet op een lege maag is. Ik pop er wel 5 RPM en dan nog 3 DRIVE, misschien voel ik dan iets. Laten we het hopen!

ik heb juist voor de eerste keer rmp en drive genomen en moet zeggen ik ging goe voorruit en een goeie pomp

Terug
Naar boven