XXL Nutrition

Review RPM - Applied Nutriceuticals

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Testosteron-booster
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent?

RPM™ – A Breakthrough Pre-Workout formula in a class by itself: the world’s first Anabolic-Cognitive Energy System Enhancer (A-CESE): (Anabolic + Cognitive Psy-Stimulant)

RPM delivers:

- Explosive energy without the jitters
    - Intense mental focus
    - Measurable strength increases
    - Unparalleled pumps
    - Suppressed estrogen
    - Increased testosteron
    - Thermogenic fat metabolization

• Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Ong 30 dagen, ben nog altijd bezig met mijn 1ste potje.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? 3 caps 45min. voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? suprememuscle.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel?
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? $29.99
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Ja, ik heb zelfs nog een potje staan. Dit product geeft je lekker energie, maar geen nerveus gevoel zoals bij Venom Hyperdrive 3.0 of Hydroxycut Hardcore.

Mijn review:

Doseringstabel

Directions:
BodyWeight Capsules per day
>140 lbs 1

140 lbs - 160 lbs 2

160 lbs - 180 lbs 3

180 lbs - 200 lbs 4

200+ lbs 5

Goed supplement, 1 van de weinige die werken bij mij.
Geeft energie voor de training, focus en agressie.
Je zweet ook meer...
Het is ook eens iets anders dan al die pre-workout cocktails die op men maag liggen voor het trainen, nu neem ik gewoon 3 caps pre-workout en gaan met die banaan!

Grtz

product_rpm_big.jpg

Ik heb ze zojuist binnen gekregen (alleen rpm) maar ze zijn allemaal zo goed als stuk.. Kan je ook gewoon de poeder innemen?

Iemand al ervaring met het stacken van drive en rpm?

tja ben met die stack bezig sinds maandag samples dus maar ik merk helemaal niets nada niente

hahahaha en bedankt he het zal dat zijn maar ik heb dat met veel supplementen dat ze niet werken of niet naar mijn tevredenheid dus ik was hier al bang voor eigenlijk.

hahahaha en bedankt he het zal dat zijn maar ik heb dat met veel supplementen dat ze niet werken of niet naar mijn tevredenheid dus ik was hier al bang voor eigenlijk.

same here buddy ...

maar wonder boven wonder doet deze wel iets bij mij ... en bij veel mensen ook.
Raar dat je er geen plezier van hebt ;)

flauw ;) je snapt wel wat ik bedoel

Flauw voor jou idd.

Veel valt er voor mij niet aan te snappen eerlijk gezegd, maar ik wil je gerust op de goede weg helpen met je dilemma.
Hier gaan we, goed lezen en desnoods notities nemen : die capsules dienen voor het gemakkelijk in te slikken. Dus of je het via capsules inneemt of die capsules open breekt en het met wat vocht opdrinkt geeft hetzelfde resultaat. Het zal wss wat sneller beginnen werken en vies smaken, maar je kan dus echt RPM zonder capsules nog innemen.

Je mag me altijd nog PM'en voor verdere vragen.

:D

ik moet mijn mening herzien...

ik kreeg een uur geleden opeens een mega energie rush

ik ben dan maar opnieuw naar de gym gereden om te gaan squaten

ik doe de laatste tijd met redelijk wat effort 3 *80kg vandaag opeens 6*80kg met veel minder moeite... zat zelfs meer in...

pomp is ook tikkeltje feller...

bij mij heeft het precies 2.30u nodig om goed in te kikken..

ik heb het sample binnen, ga ze zaterdag op de belgenmeet proberen.. ik ben van mijzelf al hyper :roflol:

als ik nog drukker word dan ga ik binnenstebuiten lullen

Flauw voor jou idd.

Veel valt er voor mij niet aan te snappen eerlijk gezegd, maar ik wil je gerust op de goede weg helpen met je dilemma.
Hier gaan we, goed lezen en desnoods notities nemen : die capsules dienen voor het gemakkelijk in te slikken. Dus of je het via capsules inneemt of die capsules open breekt en het met wat vocht opdrinkt geeft hetzelfde resultaat. Het zal wss wat sneller beginnen werken en vies smaken, maar je kan dus echt RPM zonder capsules nog innemen.

Bedankt :)

Flauw voor jou idd.

:roflol: meester Ripaf :rolleyes:

na 3 weken bij de douane op het lab gelegen te hebben is mijn pakketje vandaag eindelijk binnengekomen,
de drive/rpm potjes waren opengemaakt,dus die zijn op zeker getest,
aangezien ik d epotjes toch gekregen heb neem ik aan dat er geen verboden stoffen in zitten

na 3 weken bij de douane op het lab gelegen te hebben is mijn pakketje vandaag eindelijk binnengekomen,
de drive/rpm potjes waren opengemaakt,dus die zijn op zeker getest,
aangezien ik d epotjes toch gekregen heb neem ik aan dat er geen verboden stoffen in zitten

heb je je pillen geteld?

zo net 4 rpm capsules gepakt eens kijken wat dat doet dan

dit waren bij mij de laatste en ik dacht hop allemaal naar binnen en eens zien hahaha ook nog 4 drive erbij en nu eens zien wat dat geeft

Terug
Naar boven