XXL Nutrition

Review RPM - Applied Nutriceuticals

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Testosteron-booster
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent?

RPM™ – A Breakthrough Pre-Workout formula in a class by itself: the world’s first Anabolic-Cognitive Energy System Enhancer (A-CESE): (Anabolic + Cognitive Psy-Stimulant)

RPM delivers:

- Explosive energy without the jitters
    - Intense mental focus
    - Measurable strength increases
    - Unparalleled pumps
    - Suppressed estrogen
    - Increased testosteron
    - Thermogenic fat metabolization

• Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Ong 30 dagen, ben nog altijd bezig met mijn 1ste potje.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? 3 caps 45min. voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? suprememuscle.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel?
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? $29.99
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Ja, ik heb zelfs nog een potje staan. Dit product geeft je lekker energie, maar geen nerveus gevoel zoals bij Venom Hyperdrive 3.0 of Hydroxycut Hardcore.

Mijn review:

Doseringstabel

Directions:
BodyWeight Capsules per day
>140 lbs 1

140 lbs - 160 lbs 2

160 lbs - 180 lbs 3

180 lbs - 200 lbs 4

200+ lbs 5

Goed supplement, 1 van de weinige die werken bij mij.
Geeft energie voor de training, focus en agressie.
Je zweet ook meer...
Het is ook eens iets anders dan al die pre-workout cocktails die op men maag liggen voor het trainen, nu neem ik gewoon 3 caps pre-workout en gaan met die banaan!

Grtz

product_rpm_big.jpg

Laat ik me met m'n eerste post gelijk even voorstellen:

Maar dat RPM (en andere Applied producten) erg :cool: goed zijn, laat ik graag aan jullie over om te beoordelen. De eerste 100 DBB.com leden die mij een email sturen met daarin hun adres, stuur ik een gratis RPM sample. Het enige wat ik daar voor graag terug zie, is dat je hier je eerlijke ervaring post.

Het sample zakje bevat 5 capsules, genoeg voor 1-5 trainingen (voor de meeste zal dat 1-2 trainingen zijn). Ik neem zelf altijd 3 capsules.

Alvast met dankbare groet,

Koen Boekelo

ik heb vandaag ook mijn sample VIA koen, dus niet via TNHC (die waren kapot, maar ik vernomen dat er alsnog "goede" komen). Over een uurtje ga ik 4 RPM's nemen en 2caps DRIVE en dan uur later begint arm training :D ben beniewd, vanavond zal ik wel de results posten

okeuh...het was precies zoals ik al dacht eigenlijk....de Stims in de RPM werkten bij mij gewoon niet...voelde geen energy..geen drang om te trainen ofzo. MAAR dit ligt echter aan mij, omdat ik "vroeger" telang fatburners heb genomen en daardoor totoaal niet meer op stims reageer.

Waar ik echter wel zeer over te spreken was, is de pump, ik begon met dips, en tijdens de 1e set (na de warmup) kreeg ik opeens dikke pump in mijn chest, wat ik nog nooit heb gehad met White Flood OF no xplode. Dus op dat gebied staat hij zeker op nr1. Uiteraard ook de andere spiergroepen heeel snel en pump, en anders waren beter zichtbaar dan bij andere NO producten (zit op 14% ofzo , dus zie nog niet echt veel).

Maar goed, ik wil het nog wel een x met 5 caps RPM proberen, misschien dat ik dan wel een beetje energy krijg, maar dat laat ik nog wel weten dan (als die van TNHC heel zijn aangekomen).

dat is dus precies wat ik ook heb wel een goede pomp alleen vandaag 8 caps drive gehad en je raad het al niets dus.....alleen ik heb niet zo veel en lang fatburners gebruikt

zou ook kunnen daar heb ik ook al aan gedacht dat dat misschien de reden zou kunnen zijn...

Wel op een lege maag genomen?

ja dat wel zo goed als ik eet om de twee uur dus dat heb ik zo ongeveer in het midden gedaan

Gisteren heb ik het dan geprobeerd. 5 caps RPM en 3 caps DRIVE 1 uur voor m'n training. In het begin voelde ik echt geen zak, was zelfs een beetje sloom en merkte er verder niks van.

Halverwege mijn training merkte ik wel iets opkomen, maar het verdween ook bijna net zo snel weer. De energie kwam in vlagen en leek niet constant, een beetje raar.

Savonds voelde ik me een beetje klote, echt een raar gevoel. Een beetje een afwezig gevoel gecombineerd met een moe maar toch ook niet moe gevoel.

ik heb rpm op woensdag binnengekregen 5 rode pilletjes

ik kreeg vandaag weer rpm binnen ???? ik heb maar een keer iets aangevraagd, maar nu zijn de capsules bronzig van kleur.

als ik ze naast elkaar hou zie ik duidelijk verschil

welke kleur hebben jullie binnengehad???? ik vind dit een beetje raar

ik heb rpm op woensdag binnengekregen 5 rode pilletjes

ik kreeg vandaag weer rpm binnen ???? ik heb maar een keer iets aangevraagd, maar nu zijn de capsules bronzig van kleur.

als ik ze naast elkaar hou zie ik duidelijk verschil

welke kleur hebben jullie binnengehad???? ik vind dit een beetje raar

de 1e shipping was bij sommige kapot gegaan, daardoor zijn ze nog een x verstuurd...maar mijne waren beide keren rood..

• Topic Starter Topic Starter
Yiep, thanks voor de Drive en RPM samples!

die rode waren wel heel erg platgedrukt, maar die vertrouw ik dan meer als die bronzige kleur, omdat ze rood moeten zijn volgens de fabrikant.

Klopt, er is verschil in de kleur RPM samples. De eerste batch samples die ik had ontvangen waren gewoon rood. De samples in de RPM potjes zijn parelmoer rood, net als de tweede batch samples die ik heb ontvangen. Vanaf nu zijn dus alle samples parelmoerrood, gelijk aan het potje :-)

ok dan zijn het dus wel gewoon de zelfde pillen

Heb nu de samples gebruikt en moet zeggen dat ik wel wat energie voelde maar niet overdreven maar beetje op de achtergrond, was wel fijn want leek of ik iets makkelijker de gewichten pakte.
De pomp is echt goed, van de week met een bicep training kreeg ik zo'n pomp dat ik na 4 reps het gewicht gewoon niet meer omhoog kreeg.

Heb nu alleen nog 5 capsules drive en die wil ik gaan testen wat de drive nou doet want daar ben ik nog niet helemaal achter.

Heb nu de samples gebruikt en moet zeggen dat ik wel wat energie voelde maar niet overdreven maar beetje op de achtergrond, was wel fijn want leek of ik iets makkelijker de gewichten pakte.
De pomp is echt goed, van de week met een bicep training kreeg ik zo'n pomp dat ik na 4 reps het gewicht gewoon niet meer omhoog kreeg.

Heb nu alleen nog 5 capsules drive en die wil ik gaan testen wat de drive nou doet want daar ben ik nog niet helemaal achter.

Hoeveel jaar lang train je al?

Terug
Naar boven