MuscleMeat

Review RPM - Applied Nutriceuticals

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Testosteron-booster
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent?

RPM™ – A Breakthrough Pre-Workout formula in a class by itself: the world’s first Anabolic-Cognitive Energy System Enhancer (A-CESE): (Anabolic + Cognitive Psy-Stimulant)

RPM delivers:

- Explosive energy without the jitters
    - Intense mental focus
    - Measurable strength increases
    - Unparalleled pumps
    - Suppressed estrogen
    - Increased testosteron
    - Thermogenic fat metabolization

• Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Ong 30 dagen, ben nog altijd bezig met mijn 1ste potje.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? 3 caps 45min. voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? suprememuscle.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel?
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? $29.99
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Ja, ik heb zelfs nog een potje staan. Dit product geeft je lekker energie, maar geen nerveus gevoel zoals bij Venom Hyperdrive 3.0 of Hydroxycut Hardcore.

Mijn review:

Doseringstabel

Directions:
BodyWeight Capsules per day
>140 lbs 1

140 lbs - 160 lbs 2

160 lbs - 180 lbs 3

180 lbs - 200 lbs 4

200+ lbs 5

Goed supplement, 1 van de weinige die werken bij mij.
Geeft energie voor de training, focus en agressie.
Je zweet ook meer...
Het is ook eens iets anders dan al die pre-workout cocktails die op men maag liggen voor het trainen, nu neem ik gewoon 3 caps pre-workout en gaan met die banaan!

Grtz

product_rpm_big.jpg

Klopt, er is verschil in de kleur RPM samples. De eerste batch samples die ik had ontvangen waren gewoon rood. De samples in de RPM potjes zijn parelmoer rood, net als de tweede batch samples die ik heb ontvangen. Vanaf nu zijn dus alle samples parelmoerrood, gelijk aan het potje :-)

Koen,

Ja dat was mij ook al opgevallen.. Waren de capsules in de potjes eerst ook gewoon rood ipv parelmoer rood?

René

• Topic Starter Topic Starter
Ben nu 1,5week bezig met AN Drive. 4caps/dag, 2 voor het ontbijt en 2 's avonds.

Wat ik merk:

- Vollere spieren : Ik weeg er maar +-72, maar zie er zwaarder uit.
- Meer aders:Schouders, onderste buikspieren.
- Behoudt van kracht: Ik kan maar 2/week krachttrainen momenteel.

Grtz

Afgelopen week men drive samples getest en voor de 2e keer de rpm samples bij de laatste training van de week.
Ik heb overdag weinig gemerkt van de drive maar iedere training ging wel echt goed (vooral de laatste twee) ondanks dat ik me van de week wat minder voelde en men voeding ook niet optimaal was, ik kon bijna iedere oefening zwaarder pakken en voelde me echt sterk.
Ik denk dat de drive hier echt wel aan mee heeft gewerkt dus ik ben er positief over.
Bij de laatste training (de 4e) heb ik de rpm ingenomen(4 caps), ik had wel een goede focus maar voor de rest ging de training net als de andere van van de week, ik had geen echte energie rush ofzo.

Eerste maal 'n staaltje uitgeprobeerd.

zo'n 70 minuten voor training 2xrpm/2xdrive, en zo'n 30 minuten later m'n pre-wo-maaltijd (ik weiger die te laten vallen voor 'n supplement). Training ging zeer goed. In't begin 'n beetje TE opgefokt, en 'n wat draaiierig gevoel tss m'n setjes van de eerste 2 oefeningen (SQ en RDL)... en massaal zweten :eek:. Vanaf m'n derde oefening was dat "draaiierige" gevoel verdwenen en ging het trainen zéker wel vlotter en begonnen de pomps te komen (vooral biceps en onderarmen), echter niks uitzonderlijk. Zaterdag neem 'k de capsules nog iets vroeger in (zo'n 90 minuten).

Gisteren 90 minuten voor training (en 2 uur na laatste maaltijd) 3 x rpm/2 x drive, een klein uur erna pre-workout maaltijd.
Na ongeveer 45-60 minuten terug dat leuke gevoel van te MOETEN trainen. Geen draaiierig gevoel meer tussen de setjes door, een goeie focus en verdomd zin om er keihard tegenaan te gaan. Ook op 't einde van de training nog genoeg energie en wil over om de grenzen nog te verleggen. Iets meer pomp dan normaal, niks uitzonderlijk.

Goed product voor energieke trainingen, om eventueel nét dat ietsje extra te kunnen, ook op 't einde van je trainingen, wanneer je over't algemeen al 'n beetje begint uit te putten. Geen opgeblazen gevoel in de maag/darmen, zoals ik had bij NO-xplode. Vraag is: blijft het ook werken op langere termijn? Want met NO-xplode heb ik enkel maar voordeel gehad tijdens de eerste week.

Gisteren 90 minuten voor training (en 2 uur na laatste maaltijd) 3 x rpm/2 x drive, een klein uur erna pre-workout maaltijd.
Na ongeveer 45-60 minuten terug dat leuke gevoel van te MOETEN trainen. Geen draaiierig gevoel meer tussen de setjes door, een goeie focus en verdomd zin om er keihard tegenaan te gaan. Ook op 't einde van de training nog genoeg energie en wil over om de grenzen nog te verleggen. Iets meer pomp dan normaal, niks uitzonderlijk.

Goed product voor energieke trainingen, om eventueel nét dat ietsje extra te kunnen, ook op 't einde van je trainingen, wanneer je over't algemeen al 'n beetje begint uit te putten. Geen opgeblazen gevoel in de maag/darmen, zoals ik had bij NO-xplode. Vraag is: blijft het ook werken op langere termijn? Want met NO-xplode heb ik enkel maar voordeel gehad tijdens de eerste week.

same here :cool:

ik weet niet hoe het langere termijn zit

normaal gezien groeide toch de eerste jaren ook op natuurlijke basis.Zonder suppl.booster of test boosters.Ik bedoel ermee of het wel werkelijk de rpm of drive is die de groei veroorzaakt of het de natuurlijke groei van de spieren.

Daar heb je gelijk in maar kon wel verschil merken met energie en die pomp heb ik nog niet zo erg gehad.

hoi mensen beetje verlaat , maar toch ik heb het gebruikt en voelde me een stuk opgelaten tijdens het trainen ik had echt zin om te gaan. Trainen ging lekker en had het idee dat ik zowieso 2-3 reps meer maakte. cardio merkte ik niet echt xtreem verschil met normaal. Al met al lekker getraind met een beetje stimulans.

Lekker een aanrader voor de keren dat je niet echt zin hebt om te gaan. Goede aanrader voor stimulans.

- Tjalle

hoi mensen beetje verlaat , maar toch ik heb het gebruikt en voelde me een stuk opgelaten tijdens het trainen ik had echt zin om te gaan. Trainen ging lekker en had het idee dat ik zowieso 2-3 reps meer maakte. cardio merkte ik niet echt xtreem verschil met normaal. Al met al lekker getraind met een beetje stimulans.

Lekker een aanrader voor de keren dat je niet echt zin hebt om te gaan. Goede aanrader voor stimulans.

- Tjalle
jep, geen dikke pump gekregen? ik had bij de warmup set triceps al een merkwaardige pump in mn borst ( wat ik overigens wel leuk vond :D )

Heb een mini-review in mijn log geplaatst. http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/falstyr-s-endo-impossible-log-131345/index5.html#post2348866

Vandaag was de dag dat ik de supplementen Drive en RPM ging testen. Van Nutriminds had ik 2 weken terug sample pakketjes ontvangen, maar vond niet de juiste dag om ze goed te testen.

Vandaag lichtelijk me eetschema aangepast aangezien je de RPM op een nuchtere maag, circa 60-90mins voor het trainen, dient in te nemen. Zodoende schoof ik mijn 12.00 en 15.00 maaltijd met 45mins voor uit. In de auto naar de sportschool voelde ik het niet echt, want ben aardig relaxed van mezelf. Maar me pa was wel bijzonder hyper vond ik.

Tijdens het trainen merkte ik weinig van meer kracht en dergelijke. Wat ik wel merkte was dat mijn hartslag hoger lag dan normaal en vrij snel buitenadem was vergeleken met normaal. Dit voegt bij aan een verbeterde vet verbranding, maar daar zijn goedkopere alternatieven voor op de markt mocht je er behoefte aan hebben.

De "Positieve Agressie" van de RPM uitte zich ook heb ik het idee. Dat broekie instructeurtje kwam zeiken dat mijn techniek slecht was. Dus ik lachte hem recht in zijn gezicht uit nadat ik hem eens even haar fijn uitlegde wat ik aan het doen was en hoe. Daarna wel even me pa gevraagd op te letten of er echt iets fout was, maar dat was niet zo. Hij zei ook: "dat mannetje moet je laten lullen. die probeerd interessant te doen om te laten weten dat hij er ook weer eens is".

Qua Alfa Male zelfvertrouwen...tja ondanks de pijntjes toch gewoon voluit gegaan terwijl ik normaal wat terug houdender zou zijn met zware gewichten en record pogingen. De verbeterde pomp merkte ik geen reet van.

Maar of die "voordelen" de aanschaf en de prijs waard zijn...voor mij niet in ieder geval.

De Drive laat ik wat meer in het midden. Heb vandaag genomen en zal dit de rest van de week ook blijven doen. Kijken wat die doen. Hiernaast neem ik ook BCAA's, maar dat maakt op zich weinig tot niks uit. Mijn RPM in name was 4 van de 5 zoals overeenkomstig is met mijn gewicht.

vandaag voor de 2e x getest (de 1ex 3 caps genomen en niets gemerkt):

Ik heb nog nooit creatine of Pre-workout sups gebruikt dus ik wist niet precies wat ik kon verwachten.

Vandaag na 1.5 uur na mn laatste maaltijd 5x een RPM capsule ingenomen, nadat ik de vorige keer bij 3 capsules niets merkte (Ik ben 18jr 2m en weeg 92kg).Ik heb een uur gewacht om vervolgens naar de Gym te gaan, maar het enigste wat ik merkte was een lichte vorm van duizeligheid.. Ik heb geen pomp ervaren of wat dan ook.

Betekent dit dat mijn lichaam er simpelweg niet op reageerd of?..

Iets alerter was ik tijdens trainen (caffeine...). Maar was niet echt sterker ofzo. Een beetje metal en brute psych up werkt minstens zo goed :)

vandaag voor de 2e x getest (de 1ex 3 caps genomen en niets gemerkt):

Ik heb nog nooit creatine of Pre-workout sups gebruikt dus ik wist niet precies wat ik kon verwachten.

Vandaag na 1.5 uur na mn laatste maaltijd 5x een RPM capsule ingenomen, nadat ik de vorige keer bij 3 capsules niets merkte (Ik ben 18jr 2m en weeg 92kg).Ik heb een uur gewacht om vervolgens naar de Gym te gaan, maar het enigste wat ik merkte was een lichte vorm van duizeligheid.. Ik heb geen pomp ervaren of wat dan ook.

Betekent dit dat mijn lichaam er simpelweg niet op reageerd of?..

ja zou best kunnen.

ik ben nog een beetje voorzichting met wat ik zeg.
gisteren uitgeprobeerd en ik heb nog nooit zo'n ''vage'' training gehad.

tijdens het trainen was de omgeving stervens koud dus het begin liep al niet zo vlotjes.
Begonnen met benchen waar ik niet echt veel verschil merkte, daarna kreeg ik het wel enorm warm.

Bij het squatten merkte ik wel een vaag verschil. het gewicht leek veel lichter en het ging allemaal heel gemakkelijk. ik was er zeker van dat ik een nieuwe pr ging zetten maar bij de laatste paar herhalingen ging het in 1 keer heel zwaar waardoor ik maar net iets meer herhalingen maakt dan normaal ( 1 herhaling ) overigens haal ik met squatten elke trainen bijna een pr dus ik weet niet of dit te danken is aan de RPM.

Verder verliepen de incline curls ook bagger. khad vage pijn in men biceps en de oefening liep niet echt lekker.

ik weet niet of ik een enorme down dag had en de rpm me op zelfde niveau als normaal bracht maar we zullen zien.

morgen ga ik het nog een keer proberen en dan laat ik weten hoe het verlopen is.

is het overigens nog mogelijk om een proef pakketje drive te ontvangen ?
ik heb alleen rpm ontvangen

ik ben nog een beetje voorzichting met wat ik zeg.
gisteren uitgeprobeerd en ik heb nog nooit zo'n ''vage'' training gehad.

tijdens het trainen was de omgeving stervens koud dus het begin liep al niet zo vlotjes.
Begonnen met benchen waar ik niet echt veel verschil merkte, daarna kreeg ik het wel enorm warm.

Bij het squatten merkte ik wel een vaag verschil. het gewicht leek veel lichter en het ging allemaal heel gemakkelijk. ik was er zeker van dat ik een nieuwe pr ging zetten maar bij de laatste paar herhalingen ging het in 1 keer heel zwaar waardoor ik maar net iets meer herhalingen maakt dan normaal ( 1 herhaling ) overigens haal ik met squatten elke trainen bijna een pr dus ik weet niet of dit te danken is aan de RPM.

Verder verliepen de incline curls ook bagger. khad vage pijn in men biceps en de oefening liep niet echt lekker.

ik weet niet of ik een enorme down dag had en de rpm me op zelfde niveau als normaal bracht maar we zullen zien.

morgen ga ik het nog een keer proberen en dan laat ik weten hoe het verlopen is.

is het overigens nog mogelijk om een proef pakketje drive te ontvangen ?
ik heb alleen rpm ontvangen

de pomp misschien :scratch:

Samples zijn binnen gekomen drive/rpm Alleen Rpm is heel aangekomen. Jammer maar helaas. Vrijdag ga ik eens rpm testen.

Samples zijn binnen gekomen drive/rpm Alleen Rpm is heel aangekomen. Jammer maar helaas. Vrijdag ga ik eens rpm testen.

Samples zijn bij mij ook vandaag aangekomen. En hier hetzelfde, alleen RPM heeft het overleeft. Maar ik ga proberen binnekort het poeder terug in de capsules te krijgen, de dosering zal niet helemaal meer kloppen but who cares ...

Die pomp komt volgens mij vooral van Drive. Heb al 2 potjes besteld voor samen met mijn RPM's te gebruiken.

zijn er ergens samples drive verkrijgbaar? heb ze nooit opgestuurd gekregen...
Ben nu toch wel benieuwd

Terug
Naar boven