AndroidHealthClinic

Review RPM - Applied Nutriceuticals

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Testosteron-booster
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent?

RPM™ – A Breakthrough Pre-Workout formula in a class by itself: the world’s first Anabolic-Cognitive Energy System Enhancer (A-CESE): (Anabolic + Cognitive Psy-Stimulant)

RPM delivers:

- Explosive energy without the jitters
    - Intense mental focus
    - Measurable strength increases
    - Unparalleled pumps
    - Suppressed estrogen
    - Increased testosteron
    - Thermogenic fat metabolization

• Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Ong 30 dagen, ben nog altijd bezig met mijn 1ste potje.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? 3 caps 45min. voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? suprememuscle.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel?
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? $29.99
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Ja, ik heb zelfs nog een potje staan. Dit product geeft je lekker energie, maar geen nerveus gevoel zoals bij Venom Hyperdrive 3.0 of Hydroxycut Hardcore.

Mijn review:

Doseringstabel

Directions:
BodyWeight Capsules per day
>140 lbs 1

140 lbs - 160 lbs 2

160 lbs - 180 lbs 3

180 lbs - 200 lbs 4

200+ lbs 5

Goed supplement, 1 van de weinige die werken bij mij.
Geeft energie voor de training, focus en agressie.
Je zweet ook meer...
Het is ook eens iets anders dan al die pre-workout cocktails die op men maag liggen voor het trainen, nu neem ik gewoon 3 caps pre-workout en gaan met die banaan!

Grtz

product_rpm_big.jpg

Marcussi,

Mail me even je adres en ik stuur je een weekverpakking op, als je daarna dan je ervaring met DRIVE op DBB post ben ik weer happy :-)

Thx!

Ik krijg deze week RPM pakketje binnen, nog ergens een site voor DRIVE ???:)
Altijd goed om iets uit te proberen ;)

Heb die sampletjes maandag getest (5 stuks voor training), maar om eerlijk te zijn heb ik niet echt iets gevoeld :o

Ik was wel gefocust enzo, maar dat ben ik altijd. Ook de pomp viel wel mee, netzoals altijd.

Denk dat ik toch maar N.O. Xplode ga proberen, zijn daar betere ervaringen mee als met dit product?

• Topic Starter Topic Starter
Heb die sampletjes maandag getest (5 stuks voor training), maar om eerlijk te zijn heb ik niet echt iets gevoeld :o

Ik was wel gefocust enzo, maar dat ben ik altijd. Ook de pomp viel wel mee, netzoals altijd.

Denk dat ik toch maar N.O. Xplode ga proberen, zijn daar betere ervaringen mee als met dit product?

Het is natuurlijk voor iedereen wat anders, maar ik vind persoonlijk RPM beter dan NO-Xplode.
Er zijn zoveel pre-workout producten, het is aan jouw te testen wat het best voor je werkt.

Grtz

Persoonlijk vind ik RPM toch ook het beste pre-workout supplement. De werking neemt tot nu toe niet af bij mij (gebruik het ongeveer een maand).
Die afnemende werking had ik bij Superpump van Gaspari wel en van No-Xplode ben ik eens erg misselijk geweest, dus die moet ik ook niet meer.

Persoonlijk vind ik RPM toch ook het beste pre-workout supplement. De werking neemt tot nu toe niet af bij mij (gebruik het ongeveer een maand).
Die afnemende werking had ik bij Superpump van Gaspari wel en van No-Xplode ben ik eens erg misselijk geweest, dus die moet ik ook niet meer.

superpump zit ook creatine in.. valt dat wel te vergelijken met RPM?

Ik gebruik combi van gaspari nu ( superpump & size-on ) en ik moet zeggen, ik voel me lekker!
Heb wel zo'n gevoel dat die superpump snel gaat leeg zijn :(!

Heb mijn gegevens ingevuld voor de gratis samples vorige week, wanneer komen deze ongeveer aan?

Laatst bewerkt:
Gister laatste 3 capsules RPM genomen. Deze konden niet verhinderen dat ik bijna in slaap viel, terwijl ik genoeg heb geslapen afgelopen dagen. Beetje tegenvaller na al die verhalen, maar had het ergens ook wel verwacht. Met training merkte ik ook niks, zelfde kracht en 'pomp' als zonder die caps.

prAnskter,

Onder welke naam heb je samples aangevraagd? Ik kan heb geen berichten onder de naam prAnskter ontvangen?

Mail me anders even je adresgegevens.

Thx

verzend je ook naar Belgie? wil ze nu wel es proberen :)

Pak je RPM eigenlijk alleen op trainingsdagen of wat?

Oh, en hoe lang kun je dit aan 1 stuk gebruiken!

Ik verstuur de samples ook naar Belgie. Als je de ervaringen hier post, ben ik happy.

RPM kun je het beste 8 weken gebruiken, waarna je 4 weken rust neemt.

Kunnen jullie de discussie aub beperken tot de review en het product? Dwz geen vragen over samples, geen aanbiedingen enz. We kunnen dit volgens de regels niet toestaan. Wil je toch wat weten, stuur een PM, Bedankt.

de eerste 4 dagen dat ik het gebruikte merkte iki weinig daarna werken ze bij mij op volle toeren eerste keer dat ze werkten met de rug training deadlift pompte ik 140 kilo weg alsof het 10 kilo was heerlijk en en meer zin in coïtus nog meer

Je moet wel ff oppassen met slaapproblemen, t*ring zeg. Ik heb het nu 2x geprobeerd, en in de nacht na de training heb ik denk ik maar 5u kunne slapen:S

Je moet wel ff oppassen met slaapproblemen, t*ring zeg. Ik heb het nu 2x geprobeerd, en in de nacht na de training heb ik denk ik maar 5u kunne slapen:S

Jep, ik moet ze ook minimum 8 à 9 uur voor het slapen gn nemen of ik heb ook prijs.

Terug
Naar boven