AndroidHealthClinic

Review RPM - Applied Nutriceuticals

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Testosteron-booster
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent?

RPM™ – A Breakthrough Pre-Workout formula in a class by itself: the world’s first Anabolic-Cognitive Energy System Enhancer (A-CESE): (Anabolic + Cognitive Psy-Stimulant)

RPM delivers:

- Explosive energy without the jitters
    - Intense mental focus
    - Measurable strength increases
    - Unparalleled pumps
    - Suppressed estrogen
    - Increased testosteron
    - Thermogenic fat metabolization

• Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Ong 30 dagen, ben nog altijd bezig met mijn 1ste potje.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? 3 caps 45min. voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? suprememuscle.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel?
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? $29.99
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Ja, ik heb zelfs nog een potje staan. Dit product geeft je lekker energie, maar geen nerveus gevoel zoals bij Venom Hyperdrive 3.0 of Hydroxycut Hardcore.

Mijn review:

Doseringstabel

Directions:
BodyWeight Capsules per day
>140 lbs 1

140 lbs - 160 lbs 2

160 lbs - 180 lbs 3

180 lbs - 200 lbs 4

200+ lbs 5

Goed supplement, 1 van de weinige die werken bij mij.
Geeft energie voor de training, focus en agressie.
Je zweet ook meer...
Het is ook eens iets anders dan al die pre-workout cocktails die op men maag liggen voor het trainen, nu neem ik gewoon 3 caps pre-workout en gaan met die banaan!

Grtz

product_rpm_big.jpg

Dat werd ook aangeraden om een x-aantal uur voor het slapen die krengen niet te nemen. Aangezien ik ze in de middag nam, circa 90mins voor de training, sliep ik zelf prima.

Kunnen jullie de discussie aub beperken tot de review en het product? Dwz geen vragen over samples, geen aanbiedingen enz. We kunnen dit volgens de regels niet toestaan. Wil je toch wat weten, stuur een PM, Bedankt.

Je hebt gelijk, excuseer !

Ik ga ze (samples) zo meteen innemen. Ik zie het vannacht wel :D

iemand een review van drive only?

Mijn Drive is onderweg... ik heb belooft als er nogh geen logjes enso zijn dan maak ik een log van de drive/Rpm stack... moet volgende week binnen zijn.,

Persoonlijk merk ik meer van Drive dan van RPM...

wat merk je dan? kracht? uithoudingsvermogen?

RPM is gewoon een energie boost toch, hoofdzakelijk door de cafiene merkt iedereen het zo goed.

Volgens mij is Drive een stuk nuttiger, voor massa op te bouwen. Of heb ik het verkeerd:P

wat merk je dan? kracht? uithoudingsvermogen?

Fitter en meer zin om te trainen, de training werk ik sneller en met meer energie af. Denk dat ik daardoor ook wat meer kg's pak, het lijkt de motivatie iig zeker te vergroten.

Ben er nu een week mee bezig en tot nu toe tevreden. Ben wel benieuwd of de werking behouden blijft zonder de dosis te verhogen.

Fitter en meer zin om te trainen, de training werk ik sneller en met meer energie af. Denk dat ik daardoor ook wat meer kg's pak, het lijkt de motivatie iig zeker te vergroten.

Ben er nu een week mee bezig en tot nu toe tevreden. Ben wel benieuwd of de werking behouden blijft zonder de dosis te verhogen.

daar ben ik ook benieuwd naar...

ben van gisteren weer bezig met rpm en drive, sloeg weer lekker in als vanouds

Ik stond altijd al vrij sceptisch tegenover supplementen en had een PM gestuurd voor een sample. Die heb ik netjes ontvangen! (waarvoor dank)
Echter heeft dit mij totaal niet aangezet om rpm of drive te kopen. Ik voelde namelijk niets.. Neen, zelfs niet een klein beetje..gewoon niets. Ohja! 1 ding merkte ik wel :). Dat je stinkende boeren kon laten na het innemen :).

Kvind het jammer want ik las hier zo positieve dingen over waardoor ik dacht van hmm.. dat wil ik wel eens testen! Helaas, ik verwachtte 'iets' maar merkte er letterlijk niets van :(

Ik stond altijd al vrij sceptisch tegenover supplementen en had een PM gestuurd voor een sample. Die heb ik netjes ontvangen! (waarvoor dank)
Echter heeft dit mij totaal niet aangezet om rpm of drive te kopen. Ik voelde namelijk niets.. Neen, zelfs niet een klein beetje..gewoon niets. Ohja! 1 ding merkte ik wel :). Dat je stinkende boeren kon laten na het innemen :).

Kvind het jammer want ik las hier zo positieve dingen over waardoor ik dacht van hmm.. dat wil ik wel eens testen! Helaas, ik verwachtte 'iets' maar merkte er letterlijk niets van :(

te weinig caps? teveel eten in je maag nog?

4 caps RPM nog maar keer geprobeerd
( vorige keer 3. met rare resultaten )

merkte dit keer wel een grote energie toename
training liep ook wel lekker dit keer

zou graag ook keer drive uitproberen
als die ook bevalt dan bestel ik setje
drive + RPM

Voor mij is het ook niet spectaculair, kan het gevoel van no-xplode nog goed herinneren en dat gaf mij vele malen meer energie en pomp, wat uiteindelijk resulteerde in massa/gewichtstoename.

Zo zie je maar weer.. er is geen ultiem supplement.. De 1 reageert hier goed op en de ander weer op een andere supplement.. Trial and Error dus...

geeft drive ook een grotere pomp? Zoja, wat is dat het verschil tussen drive en rpm?

Zo zie je maar weer.. er is geen ultiem supplement.. De 1 reageert hier goed op en de ander weer op een andere supplement.. Trial and Error dus...

Moest je toevallig samples hebben van iets dat eventueel wel zou kunnen werken wil ik het graag eens proberen. Wie weet reageer ik daar wel goed op :)

vandaag een 40-tal minuten voor muaythai 2rpm en 2 drive genomen, ging hartstikke lekker maar nu ben ik wel echt doodop, slapen zal wel geen probleem zijn :D

Terug
Naar boven