MuscleMeat

Review RPM - Applied Nutriceuticals

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Testosteron-booster
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent?

RPM™ – A Breakthrough Pre-Workout formula in a class by itself: the world’s first Anabolic-Cognitive Energy System Enhancer (A-CESE): (Anabolic + Cognitive Psy-Stimulant)

RPM delivers:

- Explosive energy without the jitters
    - Intense mental focus
    - Measurable strength increases
    - Unparalleled pumps
    - Suppressed estrogen
    - Increased testosteron
    - Thermogenic fat metabolization

• Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Ong 30 dagen, ben nog altijd bezig met mijn 1ste potje.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? 3 caps 45min. voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? suprememuscle.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel?
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? $29.99
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Ja, ik heb zelfs nog een potje staan. Dit product geeft je lekker energie, maar geen nerveus gevoel zoals bij Venom Hyperdrive 3.0 of Hydroxycut Hardcore.

Mijn review:

Doseringstabel

Directions:
BodyWeight Capsules per day
>140 lbs 1

140 lbs - 160 lbs 2

160 lbs - 180 lbs 3

180 lbs - 200 lbs 4

200+ lbs 5

Goed supplement, 1 van de weinige die werken bij mij.
Geeft energie voor de training, focus en agressie.
Je zweet ook meer...
Het is ook eens iets anders dan al die pre-workout cocktails die op men maag liggen voor het trainen, nu neem ik gewoon 3 caps pre-workout en gaan met die banaan!

Grtz

product_rpm_big.jpg

Fitter en meer zin om te trainen, de training werk ik sneller en met meer energie af. Denk dat ik daardoor ook wat meer kg's pak, het lijkt de motivatie iig zeker te vergroten.

Ben er nu een week mee bezig en tot nu toe tevreden. Ben wel benieuwd of de werking behouden blijft zonder de dosis te verhogen.

hoeveel is nu je dosis

Vandaag m'n samples in de bus en dus ook de eerste testdag. Eerst ff Nutri Minds bedanken voor de samples, op enkele gescheurde caps na was het perfect in orde. :thumbup:

Was vandaag niet echt super dus leek het me de ideale dag om RPM te testen.
Om 17.15 twee caps genomen (50% op aanraden van de fabrikant). Een uur later was er niet echt iets te merken en begon ik al wat te vrezen voor het uiteindelijke resultaat. Dertig minuten later maar gestart aan m'n training en die ging niet echt zoals ik gehoopt had. Ik ben vandaag niet in de buurt gekomen van m'n normale gewicht en heb zelfs halverwege m'n training de pijp aan Maarten gegeven omdat het toch niks afdeed.

Vrijdag probeer ik de overige 3 caps maar ben nu wel wat sceptisch vermits vandaag zo'n tegenvaller was. Volgende week probeer ik de DRIVE caps.

Spijtig, ik had graag iets positiefs geplaats.

Anders probeer je gewoon 100%? Of heb je nu niet meer genoeg caps? Ik voelde van 3 caps wel genoeg (100% voor mijn gewicht) Helaas zijn er bij mij wel meerdere caps van de drive gesneuveld :( Deze ga ik overigens zondag testen.

Vandaag m'n samples in de bus en dus ook de eerste testdag. Eerst ff Nutri Minds bedanken voor de samples, op enkele gescheurde caps na was het perfect in orde. :thumbup:

Was vandaag niet echt super dus leek het me de ideale dag om RPM te testen.
Om 17.15 twee caps genomen (50% op aanraden van de fabrikant). Een uur later was er niet echt iets te merken en begon ik al wat te vrezen voor het uiteindelijke resultaat. Dertig minuten later maar gestart aan m'n training en die ging niet echt zoals ik gehoopt had. Ik ben vandaag niet in de buurt gekomen van m'n normale gewicht en heb zelfs halverwege m'n training de pijp aan Maarten gegeven omdat het toch niks afdeed.

Vrijdag probeer ik de overige 3 caps maar ben nu wel wat sceptisch vermits vandaag zo'n tegenvaller was. Volgende week probeer ik de DRIVE caps.

Spijtig, ik had graag iets positiefs geplaats.

2 is misschien wat te weinig?

Anders probeer je gewoon 100%? Of heb je nu niet meer genoeg caps? Ik voelde van 3 caps wel genoeg (100% voor mijn gewicht) Helaas zijn er bij mij wel meerdere caps van de drive gesneuveld :( Deze ga ik overigens zondag testen.

Heb maar 3 caps meer dus het zal 75% worden. Blijf het vreemd vinden want op bv creatine reageer ik erg goed.

Bij mij waren er ook wat drivecaps bust maar vermits er 24 caps bijzaten heb ik nog voldoende om enkele daagjes te proberen.

Sanca zei:
2 is misschien wat te weinig?

Misschien wel ja maar ik wilde niet riskeren om m'n hele nachtrust te vernken door de adviesdosis te negeren met een product dat me onbekend is.
Vrijdag tweede kans maar als ik dan op 75% ook geen resultaat ondervind zal het geen supplement voor mij zijn.

Na korte blessure ben ik weer terug. Ik moet zeggen dat ik zeer te spreken ben over de RPM capsules, ze geven grotendeels inderdaad was ze beloven, echter van het Drive-product zelf merk ik niet specifiek veel.

Vandaag sample gekregen ondanks dat opsturen meer kost omdat ik in België woon (bedankt dus :))
Er was één capsule stuk van de rpm, helft eruit ongeveer. Dus ik denk, neem die gewoon al even in. Resultaat was dat mijn kater ervan zo goed als weg was :p (en die was redelijk zwaar, gisteren jenevercantus gehad). Had ook het gevoel stuk meer energie te hebben.
Dus zelfs in kleine hoeveelheid merk ik hier toch wel een effect.

Ik heb nu de samples binnen: 5 x RPM, 2x12x drive. Er zitten wel een aantal kapotte capsules bij.

Maar mijn vraag: is het de bedoeling dat je DRIVE en RPM apart probeert of beide tegelijk? RPM zeg maar 3 pillen uur voor training (dat is mijn gewichtsklasse) en dan ook die 2 pillen drive nemen (en 2 na het ontwaken)? Of eerst RPM proberen en gewoon een paar dagen later DRIVE?

hoe komt iedereen aan drive? heb alleen maar rpm gekregen..

Vandaag tweede maal RPM getest, 3 caps (75% bij gebrek aan meer) 75min voor m'n training.

Op zich heb ik vandaag geen slechte training gehad maar in hoeverre RPM me daar bij geholpen heeft is wat de vraag.

Ff het lijstje afgaan:
-Explosieve energie: niet echt, was voor m'n training al wat duf en dat is er niet op gebeterd
-Focus: idem energie
-Krachttoename: neen
-Pomp: had ik wel maar die zou ik eerder toeschrijven aan het hoge volume (10x10 BP, 10x10 BB row, 6x15 hyperextension, 6x15 BB curl)

Besluit: RPM heeft voor mij amper tot geen toegevoegde waarde.

Volgende week DRIVE en hopen dat ik daar wel baat bij heb...

ik neem 4 caps RPM :P hou van sterke werkingen :D:D

wel 2x 2 drive

RPM doet helaas vrijwel niets voor mij, ik heb een potje RMP en DRIVE, en heb wel eens 6 caps RMP ingenomen (ik weeg 90 kilo). Het effect, iets warmer van binnen maar geen extra pomp, energie, krachtoename of focus. Ik slaap hier zelfs niet slechter door.

Doe mij maar een NO product voor meer pomp, energie en focus.

In vergelijking met NO-Xplode;
Ik heb weleens vier scheppen NO-Xplode genomen om te zien hoe ik hier op zou reageren, resultaat; veel energie, focus, krachtoename en een ontzettende pomp. Ik werd zelf duizelig doordat er zoveel zuurstof door mijn spieren opgenomen werd, en ook aan de schijt maar dat was te verwachten. Het geeft wel aan dat NO-xplode voor mij echt werkt integenstelling tot RPM waarbij een hoge dosis niets extra's geeft.

Ik heb ze gister binnengekregen, de NutriMinds samples, alleen is van de RPM jammer genoeg slechts een cap goed gebleven, ook de Drive caps zijn zwaar getroffen, hier heb ik 9 intacte van, de Drive kan ik dus nemen zoals aangeschreven.. Alleen RPM is dus maar een half dosisje ???

Het blijft helaas een beetje tobben met de bezorging... Wat je zou kunnen doen, is het poeder uit de RPM capsules mixen met een drankje (ik zou iets kiezen met een sterke smaak, bv een vruchtensap met grapefruit) - ik heb deze oplossing vaker gehoord. Als je het poeder in tweeen verdeelt, heb je 2 capsules, met de hele erbij heb je dan 3 capsules, de dosering die de meeste mensen het beste bevalt.

Ik heb zelf ook getest met zowel RPM als Drive. Meer dan de helft v/d drive capsules waren alsook gesneuvelt, dus heb ze niet helemaal kunnen nemen. Van de RPM kreeg ik een extra pomp en sneller herstel tijdens trainingen, van drive merkte ik niet al te veel.

Vandaag de RPM getest en mijn bevindingen zijn boven verwachting goed. Vier capsules ongeveer 90 minuten voor de training zorgden voor een energiestoot die z'n weerga niet kent. Heeft naar alle waarschijnlijkheid ook het maken met het feit dat ik nogal heftig reageer op cafeïne en nauwelijks koffie drink. Anyways m'n training heb ik sneller afgewerkt dan normaal en bij praktisch elke oefening kon ik wat extra reps eruit persen. Na de training had ik het gevoel alles gemakkelijk nog eens over te kunnen doen.

Al met al is mijn eerste ervaring dus zeer positief. Ik vraag me echter af of een eventuele volgende keer m'n eerste ervaring gaat evenaren zonder de dosis te verhogen. Verder had ik wel een gejaagd gevoel in tegenstelling tot hetgeen de fabrikant vermeldt.

Vandaag ook maar een mailtje gestuurd voor een drive sample. :thumbup:

Terug
Naar boven