Fitness Seller

Rubensossa's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.801
vette deads en goede strongman training Ruben!! Vorige keer zat je nog te mopperen overt dat iedereen naar de 300 ging maar daar zit je nu zelf ook bij!

Thanks bro!

Hey beest, enne goed bevallen in Body Art? Haha :D
Goed bezig kerel, volgende keer doe ik mee wedstrijdje bicep curls!
Gaat goed met de boom he, voelde die stalen niet heel anders aan dan die houten dikke boom?

Succes ermee kerel, zie je snel weer, Laterz

Was inderdaad goed bevallen daar! De boom was iets anders, maar deze metalen boom was bijna net zo dik als die van 70 kg bij Henk. Dus hier moest je ook bij oppassen dat ie je niet je keel dicht drukte! ;)
Biceps curls wedstrijdje hou ik je aan! :)

Tot snel maat!

Thanks bro!

Was inderdaad goed bevallen daar! De boom was iets anders, maar deze metalen boom was bijna net zo dik als die van 70 kg bij Henk. Dus hier moest je ook bij oppassen dat ie je niet je keel dicht drukte! ;)
Biceps curls wedstrijdje hou ik je aan! :)

Tot snel maat!

ah oke dan, als je een keer bij mij bent trainen we eens met een iets dunnere stalen boom, kijken hoe je dat bevalt...
Biceps wedstrijdje is cool, haha, we lijken wel body builders die op hun mooie gespierde armen geilen... haha hoort erbij dikke armen... :D

• #2.803
Vandaag:

OH Dumbbell presses:
10 x 20 kg
8 x 24 kg
8 x 26 kg
6 x 28 kg PR

Flinke ROM. Iets onder de schouderkoppen zelfs.

Side raises:
3 x 12 x 12 kg (supersnel tempo)

Clean and press:
8 x 40 kg
8 x 60 kg
6 x 70 kg
8 x 70 kg

elke rep eerst cleanen.

Pullups:
8x
8x
10x
10x

seated cable pull and rows:
8x 8x
8x 8x
8x 8x
8x 8x

Eerst met gestrekte armen puur met onderrug 8x omhoog komen gevolgd door 8x cable rows. Gewicht geen idee. bijna de hele stack.

Ez-bar extensions:
8 x 40 kg
8 x 50 kg
8 x 60 kg (laatste 2 reps assisted) PR
8 x 60 kg (3 reps assisted)

Zo, dat is het weer. Een vrij lekkere training wederom met Simon Vroemen. Gewichten waren niet super hoog, maar we hadden er een dodelijk tempo opzitten. Zo hoog, dat na de pullups wat braaksel omhoog kwam. Niks ernstigs, kon het gewoon doorslikken.
Verder owned Simon me nog op alle oefeningen, behalve pullups.. :D

leuk man, heb je eindelijk waardige trainingsmakkers!

Nette training kerel!
Goeie clean and presses man, krijg je best beetje conditie van iedere rep opnieuw cleanen. Waren ze allemaal press of pushpress? maakt ook niet uit is toch heel netjes!
Zie je snel kerel!

• #2.807
Nette training kerel!
Goeie clean and presses man, krijg je best beetje conditie van iedere rep opnieuw cleanen. Waren ze allemaal press of pushpress? maakt ook niet uit is toch heel netjes!
Zie je snel kerel!

Ook pushpress, daarom geen PR vermelding. Iedere keer cleanen is idd best heavy, raak je echt buitenadem van..
Verheug me nu alweer tot de volgende Strongman training! ;)

• #2.808
Omdat ik sinds kort verslaafd ben geraakt aan het Strongman fenomeen en de eer heb om met een 'voormalig' Sterke Man B-deelnemer mee te trainen, hier een ode aan Simon Vroemen:

Een deadliftbeurt van 260 kg tijdens de SM Zuid-Holland 2005:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De enige die de zeer zware medley wist te volbrengen tijdens dezelfde wedstrijd; een duckwalk lopen van 200 kg over een afstand van 10 meter. Daarna twee biervaten, gevuld met beton en wegende ruim 100 kg, over een afstand van 18 meter. En als laatste de 'killer', een ankerketting van 300 kg achterwaarts slepen eveneens over een afstand van 18 meter.

Een viking press van 140 kg tijdens Open Bedrijvendag SM Hoogeveen 2004:

Verdere prestaties:
een 35.67 seconden deadlift hold van 360 kg
een 160 kg steen op 115 cm hoogte (kan ook dat ie de 180 kg erop krijgt)

Dit zijn een paar van de vele prestaties van mijn waardige trainingspartner.
Zoals je ziet, kan ik dus nog een hoop van hem leren! :)

super!!:D

je gaat goed man, en trainen met dat soort gasten is zeker goed voor je strength gains :)

Omdat ik sinds kort verslaafd ben geraakt aan het Strongman fenomeen en de eer heb om met een 'voormalig' Sterke Man B-deelnemer mee te trainen, hier een ode aan Simon Vroemen:

Een deadliftbeurt van 260 kg tijdens de SM Zuid-Holland 2005:
[Link niet meer beschikbaar]

:)

proficiat met je nieuwe trainingspartner; alhoewel ik best geloof dat hij zwaar kan deadliften is op de foto te zien dat het om 250 kilo gaat: 8*25/2*10 (groene)/2*5/stang van 20
:D

ff (klus)MIERE nken!
;)

• #2.812
proficiat met je nieuwe trainingspartner; alhoewel ik best geloof dat hij zwaar kan deadliften is op de foto te zien dat het om 250 kilo gaat: 8*25/2*10 (groene)/2*5/stang van 20
:D

ff (klus)MIERE nken!
;)

Z'n tweede beurt was 250 kg, z'n derde beurt 260 kg. Dan hebben ze z'n tweede beurt gefotografeerd.

• #2.813
Vandaag:

Boom:
10 x 50 kg
3 x 70 kg
2 x 80 kg
F x 90 kg (verdomme)
1 x 90 kg PR Deze keer ging ie wel.

Parallel Squat (max attempt): (vanaf hier trainde ik met Simon mee)
warm up
8 x 120 kg
3 x 150 kg
2 x 170 kg PR
1 x 180 kg PR

zo, weer 10 kg erbij gepakt! de 180 was diep genoeg, zelfs iets dieper dan parallel. Halverwege leek wel m'n kop te exploderen..:D
Simon ging ook een keer wat zwaarder en hij pakte vrij makkelijk 8 x 190 kg, terwijl hij daarvoor een easy 10 x 160 kg squatte.

Bench: (doel: zoveel x lichaamsgewicht binnen 90 sec.)
warm up
22 x 95 kg PR

Incline DB presses:
8 x 28 kg
8 x 32 kg
10 x 36 kg pr?
6 x 42 kg PR

Seated DB curls:
10 x 18 kg
10 x 20 kg
10 x 22 kg
10 x 24 kg

Done!

Wederom een lekkere training. :)

• #2.814
Niemand die het verdomme is opgevallen dat ik gisteren heel wat PR's heb gescoord..?

j/k :D

Nice PR's ! :eek:

Mooi Ruben, nu krijg je ook een beetje excentrieke motivatie... Erg mooi :thumb:

Enne Ruben, weer flink het beest uitgehangen zo te zien.... gaat wel goed he kerel...:D

• #2.819
  • #2.820
Gisteren:

effe korte workout op de sportschool waar m'n vriendin traint..

Deadlifts:
warm up
3 x 140 kg
1 x 160 kg
1 x 180 kg (super vlot)
3 x 1 x 200 kg PR

Helaas had ik geen magnesium ter beschikking, waardoor m'n bezwete handen echt een opstakel vormden tijdens het deadliften. Bij de eerste set met 200 wilde ik 3 reps achterelkaar doen, maar de stang werd gewoon te glad. Daarom maar 3 losse reps binnen 5 min. tijd. Heb wel aan de eigenaar gevraagd of ie magnesium toestond en dat was oké. Dus komende week effe snel zelf een blokje magnesium kopen! :)

Pullups:
10 x bw
8 x bw
8 x bw

Barbell curls:
10 x 40 kg
3 x 8 x 60 kg

Pushdowns:
4 sets x ?

Terug
Naar boven