XXL Nutrition

Rubensossa's trainingslog

ja, bij veel wedstrijden wel, maar bv landsmeer was het ook maar 110cm... en ons plateau is gewoon 110cm.... we kunnen wel hoger gaan maar dan moeten we er blokken opleggen.... doen we volgende keer wel... heb persoonlijk niet het gevoel dat die 20 cm het doen... heb de meeste moeite onderin... als ik hem op mijn knieen krijg dan lukt het stuk erna ook wel... maar ga de volgende keer eens een blok erbovenop leggen om te kijken of het dan ook lukt.

super training kerel .... egt super

ja je zal zien dat hoger toch wel moeilijker is hoor
echt waar
maar toch wel een goeie training

ja je zal zien dat hoger toch wel moeilijker is hoor
echt waar
maar toch wel een goeie training

Ik geloof het best, heb nu wel veel over bovenaan, til hem een stuk boven het plateau uit dus zal wel lukken, maar ga het zeker proberen volgende keer.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.785
De hoogte was 110cm. De Farmershold was trouwens 250 ipv 240 aangezien ze de handvaten, kettingen en ijzeren bevestigingen per kant niet mee hadden geteld, goed voor 5 kg per kant.

Okay, thanks kerel! 250 kg is toch weer wat zwaarder! ;)

ja, bij veel wedstrijden wel, maar bv landsmeer was het ook maar 110cm... en ons plateau is gewoon 110cm.... we kunnen wel hoger gaan maar dan moeten we er blokken opleggen.... doen we volgende keer wel... heb persoonlijk niet het gevoel dat die 20 cm het doen... heb de meeste moeite onderin... als ik hem op mijn knieen krijg dan lukt het stuk erna ook wel... maar ga de volgende keer eens een blok erbovenop leggen om te kijken of het dan ook lukt.

Doe ik de volgende keer dan ook. Wil toch wel effe voelen hoe het voelt op wedstrijdhoogte. Die van 105 wil ik de volgende keer op 160 hoog leggen! :)

Okay, thanks kerel! 250 kg is toch weer wat zwaarder! ;)

Doe ik de volgende keer dan ook. Wil toch wel effe voelen hoe het voelt op wedstrijdhoogte. Die van 105 wil ik de volgende keer op 160 hoog leggen! :)

Moet je doen op 1.60 haha gekke vent... laat ik eerst maar eens op 1.35 proberen... dan zien we erna wel....

• #2.787
Moet je doen op 1.60 haha gekke vent... laat ik eerst maar eens op 1.35 proberen... dan zien we erna wel....

hehehe, oké, laten we eerst dat maar eens doen dan..

Vandaag:

Band resisted pushups:
6 sets

Hammer curls:
6 sets

Gevolgen StrongMan training afgelopen donderdag:

bloeduitstortingen op binnenkant onderarmen van de hars die we met de stenen gebruikt hebben. Een bult in m'n linker handpalm, van de 250 kg farmerhold, lijkt wel op elkaar gedrukt weefsel. En prettige spierpijn in m'n hams, glutes, onderrug, lats, traps, triceps en schouders.. :)

hehehe, oké, laten we eerst dat maar eens doen dan..

Vandaag:

Band resisted pushups:
6 sets

Hammer curls:
6 sets

Gevolgen StrongMan training afgelopen donderdag:

bloeduitstortingen op binnenkant onderarmen van de hars die we met de stenen gebruikt hebben. Een bult in m'n linker handpalm, van de 250 kg farmerhold, lijkt wel op elkaar gedrukt weefsel. En prettige spierpijn in m'n hams, glutes, onderrug, lats, traps, triceps en schouders.. :)

Dat weet je dat je ze hebt ! :D

• #2.789
Vandaag:

Na donderdag vernomen te hebben van Simon Vroemen (voormalig deelnemer Sterkste Man Limburg) dat hij met een paar andere jongens in een tegenwoordig zeldzame hardcore gym in Maastricht zou trainen, was ik maar eens een kijkje gaan nemen. En inderdaad, een zweterig, luidruchtig hol, waar wat opgepompte gebruinde bodybuilders en breezah's rond huppelden, maar gelukkig ook olympische halterstangen, genoeg ijzer en dumbbells tot 65 kg aanwezig. Na 10 min. trof ik het groepje met Simon aan en heb een aantal oefeningen met hun meegedaan;

Fullsquats:
warm up
20 x 100 kg (bedoeling was zoveel mogelijk eigen lichaamsgewicht, maar ik was te lui om er 93 kg van te maken)

Boom: (1x clean gevolgd door presses)
10 x 50 kg
5 x 70 kg PR
2 x 2 x 80 kg

merkte toch wel dat ik donderdag nog boom had gedaan. Nog niet 100% hersteld. Wel relaxed dat ze daar dus een metalen boom hebben! :)

Incline dumbbell presses:
10 x 28 kg
10 x 32 kg
10 x 36 kg PR
6 x 40 kg PR

Boom curls: (samen met Simon)
4 x 8 x 50 kg (soort hammer curls met de metalen boom)

Barbell curls: (wedstrijdje met Simon)
10 x 40 kg
10 x 50 kg
8 x 60 kg PR (heavy, Simon maakte 10 reps)
6 x 70 kg PR (te heavy, laatste reps cheated. Simon 8 reps)

Supertoffe training. Voor Simon was het ook wel leuk, omdat ik de enige vorm van concurrentie was met curls. Donderdag misschien weer, dan wordt het waarschijnlijk deadlifts.

Erg vette trainingen.. ga je nu vaker in die gym trainen?

Dat is wel lekker motiverend om in zo'n gym te trainen. Ik zou er maar zo vaak mogelijk heen gaan.

Das wel vet z'n metalen boom in een gym :D

Ik heb ook weleens met Simon Vroemen getraind

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
maar dat was toch anders ;)
Nice Fullsquat :D
Moest je ver rijden om er te geraken?

goed bezig!!

tof om te lezen man! succes

• #2.798
Thanks all!

vette deads en goede strongman training Ruben!! Vorige keer zat je nog te mopperen overt dat iedereen naar de 300 ging maar daar zit je nu zelf ook bij!

Hey beest, enne goed bevallen in Body Art? Haha :D
Goed bezig kerel, volgende keer doe ik mee wedstrijdje bicep curls!
Gaat goed met de boom he, voelde die stalen niet heel anders aan dan die houten dikke boom?

Succes ermee kerel, zie je snel weer, Laterz

Terug
Naar boven