AndroidHealthClinic

Rubensossa's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag, 4 December 2005

Incline bench presses:
15x30 kg (warm up)
10x60 kg (warm up)
5x100 kg (pff.. te zwaar vandaag)
5x95 kg
5x95 kg
5x90 kg
5x90 kg (geen lekkere borsttraining)

Chins:
5x6 reps, BW

BOR:
8x65 kg (warm up)
5x85 kg
5x85 kg
5x85 kg
5x85 kg
5x85 kg

Behind the neck presses:
5x40 kg (warm up)
3x60 kg
3x60 kg
3x60 kg

Bench dips:
12xBW
12xBW +20 kg
9xBW +30 kg (pr)
9xBW +40 kg (pr) :)
8xBW +40 kg

Tate presses:
10x12 kg
10x12 kg

Duur training: 90 min.
Aantal pr’s: 2
Bijzonderheden: Training begon vermoeiend. De incline bench viel me zwaar en was erg ongemotiveerd. Toch kreeg ik meer energie na de Chins gedaan te hebben en viel de rest van de training best mee. BOR’s gingen dit keer eindelijk eens lekker en bench dips waren kicken! 40 kg op mn bovenbenen was nog best goed te doen, miss voor de volgende keer 50 kg gebruiken.

That’s all!

Samu zei:
Dan doe je je powercleans verkeerd...

Dus ik moet eerst met een gecontroleerde beweging de stang naar mn bovenbenen brengen en dan pas een explosieve jump-beweging waarbij ik mn schouders shrug??

RubenSossa zei:
Dus ik moet eerst met een gecontroleerde beweging de stang naar mn bovenbenen brengen en dan pas een explosieve jump-beweging waarbij ik mn schouders shrug??
Yep. De stang ook recht omhoog trekken en niet naar je toe, je moet zelf naar de stang gaan.

Vandaag, 6 dec. 05

Back squats (full):
12x30 kg (warm up)
10x60 kg (warm up)
3x95 kg (pr) :)
3x95 kg
3x95 kg
12x60 kg

Front squats (full):
5x50 kg
5x50 kg
5x60 kg
5x60 kg

Deadlifts:
10x50 kg (warm up)
6x80 kg (warm up)
3x120 kg
3x120 kg
3x120 kg
1x150 kg (pr) :hedbang:
8x100 kg

Barbell curls:
20x stang (warm up)
10x30 kg (warm up)
8x40 kg
6x50 kg (voel het niet werken in mn bi’s)
7x40 kg

Drag curls:
10x40 kg
8x40 kg
10x30 kg
12x30 kg

Duur training: 80 min.
Aantal pr’s: 2
Bijzonderheden: Moest vandaag om 7:00u op en had super slecht geslapen. Schat zo’n 5 a 6 uurtjes.:( Verder de hele dag weinig gegeten, omdat ik allerlei zaken op school moest doen. Heb nog voor Officier van Justitie moeten spelen, wat btw goed is gegaan. :)

Toch uiteindelijk aan mn training gekomen en het ging verbazend lekker! De squats begonnen goed, geen last van mn lies en een PR neergezet van 3x3 met 95 kg.
Front squats voor de eerste keer gedaan en moet zeggen, het was ff wennen om de stang op mn schouders te houden. Uiteindelijk ging het wel goed en eigenlijk zijn alle setjes pr’s, maar dat komt omdat ik ze voor het eerst doe.
Toen waren de deadlifts aan de beurt en omdat ik pas nieuwe schijven had gekocht, had ik stiekem zin om mn max uit te testen. De 3x3 met 120 kg gingen lekker en toen was de 150 kg aan de beurt.. Yes, heb hem volledig omhoog gekregen en gecontroleerd kunnen laten zakken. Misschien dat ik de 160 kg ook nog omhoog krijg, maar dat is nog ff wachten.
Biceps ging gewoonlijk weer lekker, alleen voelde de BB curls k*t en zwaar. Voel deze gewoon niet echt in mn biceps en ga in het vervolg toch weer gewoon DB curls doen! :D

That was it!

soow, dat zij veel reacties die ik krijg.. :scratch:

lekkere training kerel, toppie die pr's!

keep up the good work!

Lekkere training! Feli met je PR's en je goede performance als OvJ! Deadlift is lekker en volgende keer Front Squat gaat volgende keer omhoog b*ch!

Thx bro's! :D

Congrat's met je Pr's!!
Hup naar de 180kg!

Als je mij maar niet gaat inhalen met je squat en DL, anders zal deze officier van natuurkunde jou 's ff terugpakken ;)
Maar nette training :thumbs:

netjes wel zonde dat je zo laat bent begonnen met deadliften. je schiet wel omhoog je zit nu al op 1x 150kg. over 3maanden is dat 180kg dus zal maar alvast gaan shoppen:D

@Leophyte: :D

@punani: dat zou mooi zijn, over 3 mnd 180 kg!! :)

Terug
Naar boven