AndroidHealthClinic

Rubensossa's trainingslog

Best mooie training. Lekkere training, PR's in een deload zou moeilijk worden.

• Topic Starter Topic Starter
Buzz zei:
Volgende week dus lekker pr`s halen ;)
Is het nu weer helemaal goed met je lies? :thumbup:

de vorige keer dat ik LB getraind had heb ik geSQ met 80 kg en heb hierbij geen last gehad van mn lies.. Dus ik hoop idd dat het weer helemaal goed zit, maar dat weet je nooit zeker. :o

Heb wel gemerkt dat ik zowiezo niet te breed moet gaan staan met SQ, want dan ga ik er sneller last van krijgen! :(

Thx btw voor de interesse! :)

Hopelijk blijft het idd ook goed! En gewoon rustig opbouwen, als je pijn voelt gewoon niet verder gaan, en als het goed voelt tjah dan lekker knallen! ;)

Heb zelf nu 2 trainingen geskipped door me ****ed up knie, voelt nu ook wel weer goed morgen lb dag dan ook weer rustig aandoen. We zitten/zaten allebei in een lb dip :( ;).

Vandaag, 28 nov. 05

Back SQ (full):
15x bar (warm up)
8x50 kg (warm up)
5x80 kg
5x80 kg
5x80 kg (gelukkig, geen last meer van mn lies)

Zercher SQ (full):
5x60 kg
5x60 kg
5x60 kg

Deadlift:
10x50 kg (warm up)
6x80 kg (warm up)
5x110 kg
5x100 kg
5x100 kg

Alternate DB curls:
12x12 kg (warm up)
8x27 kg
8x22 kg
8x22 kg

Drag curls (+ 2 sec. squeez)
12x30 kg
10x40 kg
8x40 kg
10x30 kg

Trainingsduur: 60 min.
Aantal PR’s: none
Bijzonderheden: Deload-training, dus weinig over te zeggen. Volume en gewicht iets omlaag geschroefd. Biceps lekker volgepompt! :D Vooral de drag curls voelde erg lekker, omdat ik ze alweer een tijdje niet gedaan had.
Volgende training is woensdag, UB, en dan begin ik met 3x3 voor de compound oef. De laatste zware UB training is dan een week geleden, dus dat moet kunnen..;)

That’s all fooks!

!

redelijk goede training Sanders!

wat is een dragcurl?

een beste training !

idd dragcurl is een goede biceps (?:o ) oefening waarbij je ook de boven/buiten-kant van je onderarmen meepakt ! ( althans daarvoor pak ik die oefening af en toe mee in de biceps-curl)

:D

Ik blijf het een groot volume vinden voor deload :D.

toch heb ik maar 3 worksetjes per oef. en geen enkele tot failure..

nog teveel dan?? :(

Doe je nu nog altijd curls bij LB? ??? :whip:

mooie training..

gewone reverse grip barbell curls zijn dat toch?

ja ik dacht ook dat dat reverse barbell curls waren...
nice training!

chunky zei:
mooie training..

gewone reverse grip barbell curls zijn dat toch?
Ken drag curls ook niet, maar lijkt mij, dat het verschil zit in het feit, dat je bij deze oefening de bb langs je lichaam sleept.

ja, ze zijn officieel met reverse grip. dan spreek je vooral onderarmen en de brachialis aan.

Al je goed leest, zei ik al eerder dat ik ze gesupineerd uitvoer, wat dus de nadruk meer op de biceps zelf legt, vooral de lange kop! ;)

ah ja nou herken ik de oefening! ik doe deze ook wel eens (denk ik), je trekt dan meer echt je ellebogen omhoog achter je romp. Voel je goed in de onderkant van je biceps. Toch?

chunky zei:
ah ja nou herken ik de oefening! ik doe deze ook wel eens (denk ik), je trekt dan meer echt je ellebogen omhoog achter je romp. Voel je goed in de onderkant van je biceps. Toch?

Ellebogen naar achteren en omhoog! Yep, that's the one! :thumbs:

Terug
Naar boven