chunky
Huge Freak
- Waardering
- 52
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 118kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
chunky zei:

RubenSossa zei:aight. Ik moet idd eens gaan kijken wat ik nou precies wil. Waarschijnlijk dat ik toch m'n Smolov laat vallen voor na de zomer, wanneer ik weer in de bulk zit. Conditie opbouwen en droog worden deze zomer is voor mij nu belangrijker.
Toch ga ik volgende week die 4x per week squatten alla Smolov style proberen, kijken hoever ik kom.
Hou jullie op de hoogte and thx for the advise!![]()

Ari70 zei:Haha 3 minuten sneller als eergisteren, over morgen dan 14 minuten![]()
Maar kzie al 2 traingen, bij 4 kun je al een gedeelte van het respect verdienen![]()

RubenSossa zei:eadlifts:
Opwarmen
4x160 kg (pr)
3x160 kg
8x140 kg (pr)
12x120 kg (pr)

Ookal is het een 'volumepr'builderB zei:de smolov lijkt me ook niet goed in de bulk persoonlijk, meer iets om het maximale uit een 'huidige gewicht' te halen. Je onderhoud komt dan wel veel hoger te liggen. De smolov is imo een 'kracht' schema, en wss zul je extra beef aanzetten, maar dit is niet HET doel van de smolov.
maw:
Bulken > onderhoud > smolov > begrafenis.![]()
SiRoj zei:Je DL't 1x210 en dan is 4x160 een PR
Stel dat de berekeningen kloppen, dan is 4 reps +/- 85%
Dan zou je 1 rm 190 kg zijn, je trekt 20 kg meer...
Dan moet je toch wel zwaarder kunnenOokal is het een 'volumepr'
EricR zei:Ga nou niet iedere sessie als een wedstrijd zien of een PR-sessie. Conditie doe je op door net zoals bij KT het geregeld te doen niet door zo snel mogelijk je doel willen bereiken.
chunky zei:ben er ook wel mee eens dat het aardige zelf verheerlijking is om dat een pr te noemen.
Maar goed, tis zijn log. en als het dan een prestatie welke nog niet eerder behaald is het in principe een pr, dus alla.

chunky zei:als je 210 deadlift, moet je gewoon setjes van 8 maken met 160-170 kg. Of je nou magnesium gebruikt of niet.
).