- Waardering
- 21
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Matmatmatmat..... Zoals ik al zei op fb, photoshop!!!
Eerst spoon pic, hahaha.

..wat een beest ben jij, als je t-shirt aan hebt moet je rug maar niet flexen want dan blijft er niks meer over van t shirt :0 , ziet echt top uit!
Heb aleen wel last met stretch shirts na het trainen terug aan te trekken 
Echt een top fysiek! Mocht ik dit ooit bereiken dan ben ik heel blij
Maar op het moment eet je wat los en vast zit? Waar moeten we dan aan denken? Ik neem aan geen Mac en pizza's bijvoorbeeld![]()
iets stoms, ik eet ontbijtgranen 3x per dag bv hahaha gwn omdat ik het zo lekker vind, ijsjes,snoep,chips,..
ik eet nog wel mijn maaltijden ( nietmeer zoveel als ervoor ) maar daartussen blijf ik snoepen en af en toe glijd er ook nog eens laat een kebab in haha
maar als het echt te erg is geweest bv savonds laat kebab dan neem ik dag erna een volledige eiwitdag en zo compenseert dat weerHolymoly!
je doet t goed bro, miss maar een Matijaz Q and A sectie openen?
hahaha wie weet, maar ga zo door ik vind dat je het uitstekend doet
succes

ALLES BROiets stoms, ik eet ontbijtgranen 3x per dag bv hahaha gwn omdat ik het zo lekker vind, ijsjes,snoep,chips,..
ik eet nog wel mijn maaltijden ( nietmeer zoveel als ervoor ) maar daartussen blijf ik snoepen en af en toe glijd er ook nog eens laat een kebab in haha
maar als het echt te erg is geweest bv savonds laat kebab dan neem ik dag erna een volledige eiwitdag en zo compenseert dat weer
---------- Post toegevoegd Thu 26 Apr 2012 om 12:11 ----------
Thanks bro ! Mag ik vragen wat een Q and A sectie is haha
En dank je man zolang ik maar kan blijven doen wat ik graag doe en dat is trainen ben ik een gelukkig mens![]()

Je zou het door middel van een eigen youtube channel kunnen doen. Helpt volgens mij ook goed bij het bekend worden van Matijaz als bb'er. En dan regel matig updates maken met trainingfilmpjes, Q & A, voedintips etc. Mensen gaan je volgen en je krijgt meer naamsbekendheid.
Of je maakt een topic aan op het forum en beantwoord daar zo nu en dan wat vragen in die gesteld worden![]()
Heb al wel een eigen fb pagina aangemaakt voor diegene die fb hebben https://www.facebook.com/PitbulMattDank je hoor !! Hoe heb jij dat geflikt met gorilla wear man haha heb ook contact met gehad maar niets..![]()
Als jij er klaar voor bent, weten ze je wel te vinden
Gewoon lekker naambekendheid opbouwen en lekker presteren op wedstrijden.
Maar als ik jouw shape zie met jouw leeftijd, moet het wel goed komen!
ALLES BROiets stoms, ik eet ontbijtgranen 3x per dag bv hahaha gwn omdat ik het zo lekker vind, ijsjes,snoep,chips,..
maar als het echt te erg is geweest bv savonds laat kebab dan neem ik dag erna een volledige eiwitdag en zo compenseert dat weer
MAti, niet ons geheim delen he![]()
ziek fysiek man.
meer ehm...
heb ik eigenlijk niet toe te voegen.![]()
gaat zelfs voorbij het streeffysiek. maar goed je bent na de wedstrijd waarschijnlijk ook helemaal leeg en staat nog gortdroog.
eet smakelijk de komende dagen haha.
maar heb maar 6weken gedieet en was mentaal en fysiek op en heb het gewoon nodig even laten gaan mara binnenkort gaan we er weer tegenaan
Ben nu ook bezig met het begeleiden van mensen enzo dus men dagen zijn weer wat meer gevuld..
Dank je hoor !! Hoe heb jij dat geflikt met gorilla wear man haha heb ook contact met gehad maar niets..![]()
Als jij er klaar voor bent, weten ze je wel te vinden
Gewoon lekker naambekendheid opbouwen en lekker presteren op wedstrijden.
Maar als ik jouw shape zie met jouw leeftijd, moet het wel goed komen!
MAti, niet ons geheim delen he![]()
Hahahaha sorry delete mijn post wel even haha sebiet gaat iedereen aan de kebab
En neen is waar hoor maar ik leef met het idee neen heb je ja kun je krijgen dus dacht eens proberen maar is dus niet gelukt haha
Ik draag gewoon niet graag kleren van gewone winkels want die zitten altijd averechts.. Aleen spijtig dat zoals gorilla wear weer prijzig is om daar heel je kleerkast met te vullen
En dank je voor de complimenten !
Wedstrijd is al meer als maand geleden hoor hahahamaar heb maar 6weken gedieet en was mentaal en fysiek op en heb het gewoon nodig even laten gaan mara binnenkort gaan we er weer tegenaan
Ben nu ook bezig met het begeleiden van mensen enzo dus men dagen zijn weer wat meer gevuld..
En dank je voor de complimenten man ! Nochtans als ik in spiegel zie zie ik geen streeffysiek haha bigorexia 4 life
---------- Post toegevoegd Thu 26 Apr 2012 om 13:24 ----------
mijn streeffysiek ga je voorbij![]()
---------- Post toegevoegd Thu 26 Apr 2012 om 12:11 ----------
Thanks bro ! Mag ik vragen wat een Q and A sectie is haha
En dank je man zolang ik maar kan blijven doen wat ik graag doe en dat is trainen ben ik een gelukkig mens![]()

miss word het wel een hit?