AndroidHealthClinic

Rug na wedstrijd

Mooi man !:)

..wat een beest ben jij, als je t-shirt aan hebt moet je rug maar niet flexen want dan blijft er niks meer over van t shirt :0 , ziet echt top uit!

Matmatmatmat..... Zoals ik al zei op fb, photoshop!!! :p

Eerst spoon pic, hahaha.

Wat een rug man, top!

Christus, wat een fysiek. ziet er echt top uit.

Netjes man, mooie pic!

• Topic Starter Topic Starter

Dank je hoor !! Hoe heb jij dat geflikt met gorilla wear man haha heb ook contact met gehad maar niets.. :( :p

---------- Post toegevoegd Thu 26 Apr 2012 om 10:50 ----------

Christus, wat een fysiek. ziet er echt top uit.

Dank je bro !

---------- Post toegevoegd Thu 26 Apr 2012 om 10:51 ----------

Matmatmatmat..... Zoals ik al zei op fb, photoshop!!! :p

Eerst spoon pic, hahaha.

Hahaha jaja dikke photoshop skills, zie je niet dat alle aparaten scheef staan en de deur scheef loopt.. myuaboran skills ( of hoe die ook noemde ) :p

---------- Post toegevoegd Thu 26 Apr 2012 om 10:51 ----------

Dank je !

---------- Post toegevoegd Thu 26 Apr 2012 om 10:57 ----------

..wat een beest ben jij, als je t-shirt aan hebt moet je rug maar niet flexen want dan blijft er niks meer over van t shirt :0 , ziet echt top uit!

Hahaha zo erg is het nou nog niet hoor :p Heb aleen wel last met stretch shirts na het trainen terug aan te trekken :p

Holymoly!

je doet t goed bro, miss maar een Matijaz Q and A sectie openen?
hahaha wie weet, maar ga zo door ik vind dat je het uitstekend doet ;)

succes

Echt een top fysiek! Mocht ik dit ooit bereiken dan ben ik heel blij:o:D

Maar op het moment eet je wat los en vast zit? Waar moeten we dan aan denken? Ik neem aan geen Mac en pizza's bijvoorbeeld:P

Echt een top fysiek! Mocht ik dit ooit bereiken dan ben ik heel blij:o:D

Maar op het moment eet je wat los en vast zit? Waar moeten we dan aan denken? Ik neem aan geen Mac en pizza's bijvoorbeeld:P

ALLES BRO :D iets stoms, ik eet ontbijtgranen 3x per dag bv hahaha gwn omdat ik het zo lekker vind, ijsjes,snoep,chips,.. :D ik eet nog wel mijn maaltijden ( nietmeer zoveel als ervoor ) maar daartussen blijf ik snoepen en af en toe glijd er ook nog eens laat een kebab in haha :D maar als het echt te erg is geweest bv savonds laat kebab dan neem ik dag erna een volledige eiwitdag en zo compenseert dat weer

---------- Post toegevoegd Thu 26 Apr 2012 om 12:11 ----------

Holymoly!

je doet t goed bro, miss maar een Matijaz Q and A sectie openen?
hahaha wie weet, maar ga zo door ik vind dat je het uitstekend doet ;)

succes

Thanks bro ! Mag ik vragen wat een Q and A sectie is haha :o
En dank je man zolang ik maar kan blijven doen wat ik graag doe en dat is trainen ben ik een gelukkig mens :)

ALLES BRO :D iets stoms, ik eet ontbijtgranen 3x per dag bv hahaha gwn omdat ik het zo lekker vind, ijsjes,snoep,chips,.. :D ik eet nog wel mijn maaltijden ( nietmeer zoveel als ervoor ) maar daartussen blijf ik snoepen en af en toe glijd er ook nog eens laat een kebab in haha :D maar als het echt te erg is geweest bv savonds laat kebab dan neem ik dag erna een volledige eiwitdag en zo compenseert dat weer

En dank je man zolang ik maar kan blijven doen wat ik graag doe en dat is trainen ben ik een gelukkig mens :)

Ik denk dat ie dit bedoelt:

http://www.youtube.com/watch?v=HhmKVGLHKwc

Haha als iemand me uitlegt wat het is en hoe en wat wil ik het evt wel doen ja :p

Je zou het door middel van een eigen youtube channel kunnen doen. Helpt volgens mij ook goed bij het bekend worden van Matijaz als bb'er. En dan regel matig updates maken met trainingfilmpjes, Q & A, voedintips etc. Mensen gaan je volgen en je krijgt meer naamsbekendheid.

Of je maakt een topic aan op het forum en beantwoord daar zo nu en dan wat vragen in die gesteld worden:)

Je zou het door middel van een eigen youtube channel kunnen doen. Helpt volgens mij ook goed bij het bekend worden van Matijaz als bb'er. En dan regel matig updates maken met trainingfilmpjes, Q & A, voedintips etc. Mensen gaan je volgen en je krijgt meer naamsbekendheid.

Of je maakt een topic aan op het forum en beantwoord daar zo nu en dan wat vragen in die gesteld worden:)

Moest er animo voor zijn kan ik het zeker overwegen ja :) Heb al wel een eigen fb pagina aangemaakt voor diegene die fb hebben https://www.facebook.com/PitbulMatt

Dank je hoor !! Hoe heb jij dat geflikt met gorilla wear man haha heb ook contact met gehad maar niets.. :( :p

Als jij er klaar voor bent, weten ze je wel te vinden :D
Gewoon lekker naambekendheid opbouwen en lekker presteren op wedstrijden.
Maar als ik jouw shape zie met jouw leeftijd, moet het wel goed komen!

MAti, niet ons geheim delen he :D

ziek fysiek man.
meer ehm...
heb ik eigenlijk niet toe te voegen.:D
gaat zelfs voorbij het streeffysiek. maar goed je bent na de wedstrijd waarschijnlijk ook helemaal leeg en staat nog gortdroog.

eet smakelijk de komende dagen haha.

ziek fysiek man.
meer ehm...
heb ik eigenlijk niet toe te voegen.:D
gaat zelfs voorbij het streeffysiek. maar goed je bent na de wedstrijd waarschijnlijk ook helemaal leeg en staat nog gortdroog.

eet smakelijk de komende dagen haha.

Wedstrijd is al meer als maand geleden hoor hahaha :p maar heb maar 6weken gedieet en was mentaal en fysiek op en heb het gewoon nodig even laten gaan mara binnenkort gaan we er weer tegenaan :) Ben nu ook bezig met het begeleiden van mensen enzo dus men dagen zijn weer wat meer gevuld..
En dank je voor de complimenten man ! Nochtans als ik in spiegel zie zie ik geen streeffysiek haha bigorexia 4 life :p

---------- Post toegevoegd Thu 26 Apr 2012 om 13:24 ----------

Als jij er klaar voor bent, weten ze je wel te vinden :D
Gewoon lekker naambekendheid opbouwen en lekker presteren op wedstrijden.
Maar als ik jouw shape zie met jouw leeftijd, moet het wel goed komen!

MAti, niet ons geheim delen he :D

Hahahaha sorry delete mijn post wel even haha sebiet gaat iedereen aan de kebab :p
En neen is waar hoor maar ik leef met het idee neen heb je ja kun je krijgen dus dacht eens proberen maar is dus niet gelukt haha :D
Ik draag gewoon niet graag kleren van gewone winkels want die zitten altijd averechts.. Aleen spijtig dat zoals gorilla wear weer prijzig is om daar heel je kleerkast met te vullen :p
En dank je voor de complimenten !

Wedstrijd is al meer als maand geleden hoor hahaha :p maar heb maar 6weken gedieet en was mentaal en fysiek op en heb het gewoon nodig even laten gaan mara binnenkort gaan we er weer tegenaan :) Ben nu ook bezig met het begeleiden van mensen enzo dus men dagen zijn weer wat meer gevuld..
En dank je voor de complimenten man ! Nochtans als ik in spiegel zie zie ik geen streeffysiek haha bigorexia 4 life :p

---------- Post toegevoegd Thu 26 Apr 2012 om 13:24 ----------

mijn streeffysiek ga je voorbij:o;)

Het plezier hebben in trainen is een van de belangrijkste dingen natuurlijk ;)

Q and A= question and answer, dus dat je een topic opent waar mensen je dingen over BB/voedsel/BB lifestyle dingen vragen en jij antwoord haha:P miss word het wel een hit?

nice man

Terug
Naar boven