XXL Nutrition

Rug na wedstrijd

super dit man! en pas 22jaar :thumbsup: hoe zit je voedings schema er momenteel uit? mag via pb als je hier niet wil neer zetten ;)

• Topic Starter Topic Starter
super dit man! en pas 22jaar :thumbsup: hoe zit je voedings schema er momenteel uit? mag via pb als je hier niet wil neer zetten ;)

Chinees laatste 2dagen en daarvoor kebab + frituur haha :D
en daartussen af en toe wat vis met groentjes :D

t*ring wat ben jij een beest! ****ing gruwelijk.
Btw je tattoo is ook hard, is het een familie wapen o.i.d.?

Kosovo dan

Albanees nationaal symbool als ik het goed heb. Maar er zijn ook andere associaties.
Staat wel goed op dat ****ing brute lijf, t*ring zeg!!! respect.

Ben ****ing jaloers man. Ik wou dat ik er zo bij liep

Damn ey man wat een goed fysiek zeg! Dit wil en moet ik ook bereiken man, ik word gek.

Trouwens, wat was je e/k/v verhouding tijdens je dieet als ik vragen mag?

30c7r5z.jpg

2qd2vjq.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Nice wheels! Wel kaal houden he!

Dat zijn maar spillebeentjes ze!!
:jk:
Heb je geen problemen met een jeans te dragen?

Dat zijn maar spillebeentjes ze!!
:jk:
Heb je geen problemen met een jeans te dragen?

Haha :D En neen geen problemen met jeans te dragen :)
Sommige wel k*t hoe ze gesneden zijn dat ik niet kan bukken ofzo en eigenlijkv r de rest aleen problemen waneer ik een broek moet gaan kopen.. Dan begint het al bij men kuiten dat de meeste blokkeren :)

Kan tog niet zulke kleine satee prikkers onder zoon lichaam, je zit op voetbal zeker he?"

Nee hoor, echt groote wheels :) , ik heb me benen ook 1 keer geschoren, dat is ook de laaste keer,... heel me benen onder de bultjes...

Haha :D En neen geen problemen met jeans te dragen :)
Sommige wel k*t hoe ze gesneden zijn dat ik niet kan bukken ofzo en eigenlijkv r de rest aleen problemen waneer ik een broek moet gaan kopen.. Dan begint het al bij men kuiten dat de meeste blokkeren :)

Ben het met je eens dat het echt een k*t werk is, het komt ook zo snel weer terug :(
alleen je benen zien er wel gelijk beter uit vind ik.

Kan tog niet zulke kleine satee prikkers onder zoon lichaam, je zit op voetbal zeker he?"

Nee hoor, echt groote wheels :) , ik heb me benen ook 1 keer geschoren, dat is ook de laaste keer,... heel me benen onder de bultjes...

Goed insmeren met bodylotion, dat helpt bij mij anders drogen ze uit

Terug
Naar boven