MuscleMeat

Rug

steveo1

Dutch Bodybuilder
Waardering
17
Lengte
1m92
Massa
99kg
Vetpercentage
15%
UPDATE: Nieuwe foto's (14 sept) op de 2e pagina.

Vandaag een paar foto's van mijn rug geschoten.
Vond het wel leuk ze eens op dbb te zetten.

ontspannen:
http://img832.imageshack.us/i/p1040286t.jpg/
latspread:
http://img822.imageshack.us/i/p1040283g.jpg/
back double bicep
http://img62.imageshack.us/i/p1040281y.jpg/

De poses kan ik niet goed, maar dat zal vanzelf wel komen...

Nog een foto om vetpercentage ong. te kunnen schatten? had bicep niet op juiste moment aangespannen:o
http://img688.imageshack.us/i/p1040288v.jpg/

en nog wat t**ten:P
http://img339.imageshack.us/i/p1040292x.jpg/

Wat stats:
1.91 lang
99.2 kg
vetpercentage: geen flauw idee, schattingen zijn altijd welkom:)
train ruim 5 maanden nu.

als het goed is zien jullie het nu:) Ze zijn nog wat klein, dat kan ik misschien nog aanpassen. Sorry, ben niet zo'n internetheld:(

P1040281gecomprimeerd.JPG

P1040283gecomprimeerd.JPG

P1040286gecomprimeerd.JPG

P1040288gecomprimeerd.JPG

P1040292gecomprimeerd.JPG

de fotos laden niet bij mij,
dus kan er nog niks van zeggen!

foto's doen 't niet, word oneindig doorverwezen.

Link kopieren, plakken en dan doen ze het.....................................................................................................

...............

Biceps lopen achter, vetpercentage mag ook wel omlaag.

• Topic Starter Topic Starter
Biceps lopen zeer zeker achter.
Ik gebruik die nooit bij mijn alle sporten die ik de afgelopen jaren gedaan heb... Vandaar dat die een vrij grote achterstand hebben. Ik train ze nu ook niet heel hard bij, want ik heb ze niet echt nodig bij mijn sporten.
Ik verwacht dat ze vanzelf wel bijtrekken.

En bulken/cutten is momenteel niet zo moeilijk voor mij.
Ik ga nu ff bijbulken, om dan over een tijdje lichtjes te gaan cutten.
Ik vind het niet zo erg om een wat hoger vetpercentage te hebben.
Het gewicht is alleen lastig bij parkour...

Wat denken jullie dat mijn vetpercentage momenteel is dan?

Zou eerder gewoon lekker bulken ipv je druk te maken over dat beetje vet.

Dat is leuk als je skinny bent en ondergewicht hebt, of wanneer je al op weg bent, maar dat is hij duidelijk niet en je kan aan zijn rug en borst gewoon een hoop vet zien hangen, en ik denk dat hij ook niet veel hoeft te eten om dik te worden.

ik vind het niet spectaculair ofzo, denk dat je vp 16% is

Ik moet wel heel veel eten om dik te worden.
Ik eet nu werkelijk alles om mij heen weg. En dan niet superdude manier, maar gewoon echt.
Gewoon 7 maaltijden per dag. Errug groot ontbijt.
Zit aan 4500 kcal per dag ong. op onderhoud.
Sport dan ook 15 uur in de week. Wat uiteindelijk ook een belemmering zal zijn om echt groot te worden.

EDIT: ik zeg ook niet dat het spectaculair is. Ik ben er zelf wel blij mee hoor, maar ik verwacht geen grote complimenten ofzo. Meer tips waar ik aan kan werken...
Biceps lopen dus echt duidelijk achter. En wat mij betreft mist er nog flink wat wijdte. Ook mijn achterkant schouders vind ik op niets trekken.
dankje voor een percentage, dat hoorde ik graag:)

Laatst bewerkt:
4500 is wel erg veel man, zal zowiezo beginnen met cleanbulken..als je met dit schema doorgaat zit je in notime op 20%+ , ik vind je stats daarentegen zeker wel nice, hoe ziet je biceps oefeningen eruit?

ik zit nu zeker op hetzelfde vetpercentage als toen ik begon. Eerlijk gezegd denk ik misschien ietsje lager. en al die tijd op 4500 gezeten.
Tja, ik ben best groot, maar meer als een blok, niet zo atletisch, smal in de heupjes, brede schouders. Gewoon een heel grote borstkas en dikke benen enzo.

Momenteel train ik fullbody 2 keer in de week(meer kan niet door andere sporten) en heb ik de biceps als laatste oefening 1 oefeningetje:o
Daar zou ik wel wat meer voor mogen doen... En ik deed altijd gewoon bb curls. Vandaag voor eerste keer cable pulleys gedaan.

Vp 15.9325454878546%

thanks voor het exacte vetpercentage, daar kan ik wat mee:P
ik ga denk ik binnen de komende maand ergens nog een keer een front double bicep en wat benen foto's schieten, die komen hier dan ook te staan.

Zo, een paar nieuwe fotootjes. Ik moet zeggen dat ik niet vaak meer in de sportschool ben geweest, hoogstens 1 keer per week. Dan pakte ik schouders en armen aan, dus hier een paar fotootjes daarvan:

En ik weet het, de laatste pose is niet goed, volgende keer beter. Je ziet hier een beetje hoe schouders zich verhouden tot eerst.

Stats:
1.92m lang
100 kilo zwaar
vetpercentage: doe eens een gok?? iets lager dan eerst denk ik. 14%?

Ik ben best trots op de vooruitgang van de bicep. De ader vind ik ook wel heel leuk:P
Ik zie wel dat ik onderkant borst bij moet gaan pakken...

P1040705gecom.JPG

P1040713.JPG

P1040716gecom.JPG

P1040717gecom.JPG

P1040711gecom.JPG

not bad. Maar waarom train je maar 1 keer per week? Dat is echt te weinig om zelfs te onderhouden wat je hebt (Zeker als je alleen schouders/armen doet :x )

Ik trainde nu een tijdje maar 1 keer in de week in de sportschool.
Daarnaast doe ik 2-3 uur drakenboot in de week.
3 uur jiu jitsu
6 uur parkour(soms wel tot 9 uur in de week)

En ja, deze massa heb ik eigenlijk gekregen zonder naar de sportschool te gaan.
Ik breng met sportschool verbeter puntjes aan. Maar dan zou ik het ook moeten kunnen behouden zonder naar sportschool te gaan.
Ik ben gewoon heel rustig bezig met kijken waar mijn lichaam op reageert. Ben beetje met eten aan het uit proberen. Ik heb niet als doel om zo groot mogelijk te worden in zo kort mogelijke tijd. Ik heb alle tijd, ben nog maar 18 immers.
Ga nu alle troep(chips, koek, ijs, patat) uit mijn voeding gooien om even naar de 10% proberen te gaan.

Gewoon full body trainen dit slaat nergens op period.

Rug en borst worden al heel zwaar gepakt bij andere sporten???
En armen totaal niet?
En benen wil ik niet groter, want dat geeft heel veel extra gewicht, en dat is niet handig voor parkour, slecht voor je knieen. + dat ik anders niet meer in mijn spijkerbroeken pas:(

Rug en borst worden al heel zwaar gepakt bij andere sporten???
En armen totaal niet?
En benen wil ik niet groter, want dat geeft heel veel extra gewicht, en dat is niet handig voor parkour, slecht voor je knieen.
+ dat ik anders niet meer in mijn spijkerbroeken pas:(

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven