MuscleMeat

Rust na laten zetten van tattoo

Waarom vraag je niet of je wekelijks even langs kunt komen zodat hij kan beoordelen of het voldoende genezen is?

gewoon trainen man. als de inkt vervaagt is dat het probleem van de tatoeëerder.
Garantie dingetje toch.

Niet grappig bedoelt hoor. Of gaat hij straks ook tegen een stratenmaker zeggen ja mag 3 weken niet werken.

Kun je niet vergelijken met trainen ... hij gaat wel tegen diezelfde stratenmaker zeggen om het 3 weken uit de zon te houden

3weken is ook echt bullshit, als het niet meer te pijnlijk is gewoon trainen.

Ik ga ook even reageren.

Ik heb ook 4 sessies gehad, van januari tot april. Pols tm schouder, totaal 20 uren er in zitten.

Je kan prima weer trainen na 4 of 5 daagjes rust. Die 3 weken rust is echt onzin. Goed blijven smeren (ik deed vaseline, maar Bepathen kan ook) en knallen!

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb even gebeld en kreeg de dochter aan de telefoon. Zij zei geen 3 weken, maar 1.5 week rust. En de reden dat het maar 2 uur per sessie is, is omdat die man het lichamelijk niet langer dan 2 uur aan kan. Maar ik ga die man zelf nog even bellen om te vragen of het in minder sessies kan.

ach ik heb vorige week zaterdag mijn sleeve laten afwerken. Smorgens gaan trainen, in de namiddag tattoo laten zetten. 4u werk gehad aan mijn onderarm. Dag erna gewoon gaan trainen.
Heb ik zo gedaan voor elk deel van mijn sleeve.

Gewoon gaan trainen je voelt zelf wel aan hoe goed het gaat. Ik merk wel dat ik die dag erna iets minder hard kan gaan, maar no pain no gain. Tattoo geneest altijd super goed en kleur is perfect. Nooit geen last van korstjes ofzo.

Nog bedankt voor de reacties btw. Zal inderdaad even aankijken hoe de tattoo geneest en aanvoelen wanneer ik weer kan gaan trainen.

Ik heb de tattoozetter even gebeld. Hij zegt dat hij uit ervaring niet meer dan 2 uur per afspraak doet, met als reden dat dat niet fijn is voor de klant qua pijn enzo.

Ben benieuwd hoe het gaat, misschien dat het tijdens de 1e afspraak best mee valt en langer door kan gaan oid

Nog bedankt voor de reacties btw. Zal inderdaad even aankijken hoe de tattoo geneest en aanvoelen wanneer ik weer kan gaan trainen.

Ik heb de tattoozetter even gebeld. Hij zegt dat hij uit ervaring niet meer dan 2 uur per afspraak doet, met als reden dat dat niet fijn is voor de klant qua pijn enzo.

Ben benieuwd hoe het gaat, misschien dat het tijdens de 1e afspraak best mee valt en langer door kan gaan oid

Mijn tattooeur werkt standaard met halve dagen. Dus 4u per keer.
Valt reuzegoed mee, het is wel wat afzien maar niks extreem ofzo.

Succes iig man, zou leuk zijn als je het resultaat kunt showen hier! Echter vind ik het een bijzonder advies van je artist... Kijk dat hij een sessie van 6 uur afraad is niet meer dan logisch, 2 uurtjes is echter nog prima te hebben imho.

Succes iig man, zou leuk zijn als je het resultaat kunt showen hier! Echter vind ik het een bijzonder advies van je artist... Kijk dat hij een sessie van 6 uur afraad is niet meer dan logisch, 2 uurtjes is echter nog prima te hebben imho.

Ik zal het resultaat hier zeker showen. Laatste afspraak is eind oktober dus dan is ie done. Hopelijk is het tattoeëren goed te doen, zodat ik eventueel kan aangeven om langere sessies te maken. Zou mooi zijn.

Ik heb even gebeld en kreeg de dochter aan de telefoon. Zij zei geen 3 weken, maar 1.5 week rust. En de reden dat het maar 2 uur per sessie is, is omdat die man het lichamelijk niet langer dan 2 uur aan kan. Maar ik ga die man zelf nog even bellen om te vragen of het in minder sessies kan.

Als hier een kern van waarheid in zit (wat niet heel gek is, want als hij al 36 jaar in dezelfde houding werkt (voorover gebogen op een krukje)) zou ik er gewoon mee stoppen zodra deze meneer het niet meer aankan.
Stel dat hij 2 uur lang goed kan werken. 3e uur krijgt hij pijntjes en whatever, zou hij dan net zo lekker en net werk kunnen afleveren? Maak jij weleens fouten in je werk? Of wanneer je te lang ah werk bent? Die tattoo blijft langer zitten dan dat jij niet kan trainen lijkt mij. Zou eerder voor safe gaan, my 2 centen.

En als klanten het niet langer uithouden dan 2 uur bij hem dan zegt dat wellicht ook weer iets over zijn werkwijze :D

Succes iig.

1 dag rust en verder goed vethouden. voor het trainen nog even goed invetten met bepanthen

Terug
Naar boven