Fitness Seller

Rust na laten zetten van tattoo

Mijn sessies bij tattoo shop altijd 7 a 8 uur volle dag en dag erop gewoon trainen hoor.

Tattoo artists zeggen ook allemaal iets anders he. De ene zegt 3 weken rust, ander een weekje en volgens m'n laatste kan je gewoon meteen verder doen.

Het is ook gewoon een stukje hygiene naar jezelf en medesporters. Je loopt met een grote wond op je huid rond, kans op ontsteken is aanwezig en vaak zie je dat ondanks een folietje het gaat 'lekken'.

• Topic Starter Topic Starter
Voor degenen die benieuwd zijn naar de tattoo. Dit is het resultaat van afspraak 1/4.

image.jpeg

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag, 6 dagen na het zetten, heavy upperbody day gedaan en dat ging gewoon prima. Ik zie geen veranderingen oid.

Na een tattoo sessie trainen of dag erna, zou je ook gemerkt hebben dat het prima ging.

Afgelopen zondag ook nieuwe sessie van 7 uur gehad op boven arm. Volgens mijn tattoo artist ook geen probleem om te sporten de dag er na. Enkel goed wassen na het sporten. En niet 2 dagen zelfde shirt aan uiteraard.
Goed schoonhouden en naar je lijf luisteren.

Wat ben ik tattoo's toch lelijk gaan vinden zeg, als ik de mijne kon laten weghalen voor niet al te veel geld deed ik het.
blegh

Terug
Naar boven