g3rr3
Huge Freak
- Waardering
- 179
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 108kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Uiteraard niet, maar had toch een leuke training in men achterhoofd zitten.Zeurtrien. Een offday staat niet gelijk aan weight or strengthloss... volgende keer beter.
Uiteraard niet, maar had toch een leuke training in men achterhoofd zitten.
Klopt, maar het blijft toch voornamelijk te wijten aan men elleboog. Voelde het al toen je me helpte bij de bar uit te racken. Maarja, we zien wel volgende keer, dit laten we maar achterwege.Ga volgende keer zo opbouwen
40x3
60x3
70x3
80x3
en dan zien hoe het loopt. Als je voelt dat 80 moeizaam ging, zet je ego even in het hoekje en neem dan 85, of 90, of doe gewoon de 80 nog een keer. And don't forget to feed the body.
thx for the tip

het probleem is dat de gewichten waar ik mee bezig was normaal gezien geen problemen waren. men 1 rm bij decline is 105kg en dit zat er dus nooit in die dag p. hierna ging ik failen op 22,5 kg bij incline
maarja zolang ik maar goed genees, kan ik er weer in vliegen!

die workout was echt lelijk
Helaas was ik in slaap gevallen en werd ik wakker om 23:30 waarbij ik me nog rap een meal moest binnenspelen: 2sandwishen met 150g kaas