MuscleMeat

Ruzie bij het uitgaan.

Bezoekers in dit topic

Liquidfire

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
7 sep 2006
Berichten
92
Waardering
0
Heeft iemand dit al gehad, ben je lekker uit aan het gaan. Word er ineens iemand boos om lelijkste redenen, wat meestal nog niet eens klopt ook.


Zal eens over gisteren vertellen.
Ik ga een keertje naar ergens waar ik nog nooit geweest ben, en ik sta te dansen en ineens 2 meisjes gaan daar echt uitbundig dansen. Iedereen aan de kant stoten enzo, ik zeg er wat van en ineens beginnen ze te trippen.
En binnen 10 sec sta ik tegenover een groep van 15 man met 4 maten. Krijg ik klappeen (van meisjes) en die sla ik zowiezo niet terug vind ik zo laf. Maar die andere jongens duwde me vrienden aan de kant zodat die vrij spel hadden, en ze zagen dat ik niks terug deed behalve afweren. Krijg ik bierglas tegen me kop aan, nu snee van 2 cm in mijn achterhoofd. En had bijna oogletsel opgelopen, zit nu bij de traanklier klein sneetje. Na dit incident naar buiten gegaan, en toen stonden hun daar ook en gingen ze weer verder. Maar politie kwam toen, en ga straks aangifte doen.
Moest het even kwijt, zodat jullie zien in wat voor mongolen maatschappij we leven.
 
Ze weten dat ze niet terug geslagen worden , maar beter dat je dat niet gedaan heb want tegen gillende wijven kom je niet op .
Doe maar lekker aangifte komt harder aan voor dat wijf hopelijk ...
Neem mij dan eens mee , kan ik me afreageren op hun hahaahahha ...
Heb nog wel wat verborgen frusties hangen in mijn hoofd
:cool:
 
Wat een laffe ****ers. Welke club was dat?
 
Ik zou die wijven gelijk een kopstoot geven, en dan HUP salto achteruit. Dan gaan er 3 mannen die pissed off zijn van die kopstoot mij willen pakken, gelijk een combo van links, rechts en rechtshoek. Die gaan dan natuurlijk Knock out.

Dan pak ik nog twee met een vlinderslag BAM, BOEM! Die gaan dan ook gaan liggen natuurlijk. De klus is dan geklaard want die overige 10 zullen niet durven opkomen na wat ze gezien hebben ;)

Zo zou ik het persoonlijk doen iig
 
Ze weten dat ze niet terug geslagen worden , maar beter dat je dat niet gedaan heb want tegen gillende wijven kom je niet op .
Doe maar lekker aangifte komt harder aan voor dat wijf hopelijk ...
Neem mij dan eens mee , kan ik me afreageren op hun hahaahahha ...
Heb nog wel wat verborgen frusties hangen in mijn hoofd
:cool:

Tja, ik maak zowiezo nooit ruzie. Mischien zagen ze dat wel aan me, en pikte daarom mij en mijn maten eruit. (die hebben overigens ook klappen voor me opgevangen)
Wat een laffe ****ers. Welke club was dat?

De tijger in venlo
 
Ik zou keihard schreeuwen "IK HEB AIDS IK HEB AIDS!"
 
Ik zou die wijven gelijk een kopstoot geven, en dan HUP salto achteruit. Dan gaan er 3 mannen die pissed off zijn van die kopstoot mij willen pakken, gelijk een combo van links, rechts en rechtshoek. Die gaan dan natuurlijk Knock out.

Dan pak ik nog twee met een vlinderslag BAM, BOEM! Die gaan dan ook gaan liggen natuurlijk. De klus is dan geklaard want die overige 10 zullen niet durven opkomen na wat ze gezien hebben ;)

Zo zou ik het persoonlijk doen iig

ok Bruce:roflol:
 
Ik ben tegen geweld en zal ook pas geweld gebruiken om mezelf te verdedigen en alléén als ik me bedreigd voel. Sla geen vrouwen maar één ding kan ik je verzekeren... als een meisje mij slaat kan ze gewoon verwachten dat ik terugsla.. zou mooi worden zeg...

En betreft je verhaal.. tsja.. helaas gebeuren dit soort dingen omdat er genoeg randmongolen (lees lafaards) zijn die hieruit een kick krijgen omdat ze alléén of nuchter te schijterig zijn en al bang zijn voor hun eigen schaduw.. maargoed.. ik zou idd zeker aangifte doen.
 
Heb nooit ruzie, maar zou inderdaad gewoon terugmeppen als een vrouw me sloeg. Zou ook niet inhouden, als ze zo gek zijn om agressief te worden is alles geoorloofd.
 
Ik ben tegen geweld en zal ook pas geweld gebruiken om mezelf te verdedigen en alléén als ik me bedreigd voel. Sla geen vrouwen maar één ding kan ik je verzekeren... als een meisje mij slaat kan ze gewoon verwachten dat ik terugsla.. zou mooi worden zeg...

En betreft je verhaal.. tsja.. helaas gebeuren dit soort dingen omdat er genoeg randmongolen (lees lafaards) zijn die hieruit een kick krijgen omdat ze alléén of nuchter te schijterig zijn en al bang zijn voor hun eigen schaduw.. maargoed.. ik zou idd zeker aangifte doen.
Ik weet van mezelf dat ik een aardige stoot kan uitdelen, maar als ik een meisje sla en zij doet aangift ben ik fout. En nu zal ik wel eens even op andere manieren laten voelen hoe k*t het is, (waarschijnlijk doormiddel van schade vergoeding). En hoop dat ze 18 is, en er wat over haar heen komt. Maar dat zal wel niet.
 
Tja, ik maak zowiezo nooit ruzie. Mischien zagen ze dat wel aan me, en pikte daarom mij en mijn maten eruit. (die hebben overigens ook klappen voor me opgevangen)


De tijger in venlo

Gebeurd te vaak in Venlo.
Een jongen van 18 die bij ons traint is ook bij de Gouden Tijger in elkaar geschopt en heeft een hele tijd met de bedradingen in z'n mond gelopen vanwege een kaak fractuur.
Was laatst ook uit in Venlo met een aantal mensen, Gewoon gezellig kletsen met elkaar in een kroegje, mannen en vrouwen. Staat er zo'n buitenlander de hele tijd ruzie te zoeken met mij door de hele tijd te wijzen en aggresieve gebaren te maken. Ik had die vent nog nooit gezien en nooit een woord mee gesproken. Geen idee wat z'n probleem was:rolleyes:
Maar het verpest wel de zin in uitgaan, want je bent gezellig met een paar vrienden en vriendinnen en het laatste waar je zin in hebt is ruzie.
 
Jaa vermoeiend is het toch ook pfff......
 
Ja dat is het vaak he, dat zulke gasten hun stempel op je avond drukken. Echt gefrustreerde gasten vaak, stelletje losers.
 
Gebeurd te vaak in Venlo.
Een jongen van 18 die bij ons traint is ook bij de Gouden Tijger in elkaar geschopt en heeft een hele tijd met de bedradingen in z'n mond gelopen vanwege een kaak fractuur.
Was laatst ook uit in Venlo met een aantal mensen, Gewoon gezellig kletsen met elkaar in een kroegje, mannen en vrouwen. Staat er zo'n buitenlander de hele tijd ruzie te zoeken met mij door de hele tijd te wijzen en aggresieve gebaren te maken. Ik had die vent nog nooit gezien en nooit een woord mee gesproken. Geen idee wat z'n probleem was:rolleyes:
Maar het verpest wel de zin in uitgaan, want je bent gezellig met een paar vrienden en vriendinnen en het laatste waar je zin in hebt is ruzie.


Inderdaad, wat is er nou leuk aan om ruzie te zoeken, om aandacht te krijgen? Die kun je ook op andere manieren krijgen.

[offtopic] Grappig dat jij ook uit de buurt komt, had ik niet verwacht. welke sportschool ben jij dan ?[/offtopic]
 
Ik weet van mezelf dat ik een aardige stoot kan uitdelen, maar als ik een meisje sla en zij doet aangift ben ik fout. En nu zal ik wel eens even op andere manieren laten voelen hoe k*t het is, (waarschijnlijk doormiddel van schade vergoeding). En hoop dat ze 18 is, en er wat over haar heen komt. Maar dat zal wel niet.

Ik hoop idd dat er conequenties zijn voor de daad van deze debielen.. iig succes man en hoop echt dat ze er niet mee wegkomen.
 
Tja, 6 jaar geleden is mijn kaak in 3en geramt en had ik hoofdletsel en gekneusde ribben. Lang leve zinloos geweld.
2 maanden door een rietje moeten drinken..
 
gewoon huge!!!!! worden , heb je nergens geen last meer van :D
 
Ik hoop idd dat er conequenties zijn voor de daad van deze debielen.. iig succes man en hoop echt dat ze er niet mee wegkomen.

Dat is een groot deel van het probleem; er zijn nauwelijks consequenties voor dit soort losers en zo kunnen ze dus week in, week uit het uitgaan voor veel mensen vergallen.

@ Liquidfire- Athletic Center Venlo
 
Tja, 6 jaar geleden is mijn kaak in 3en geramt en had ik hoofdletsel en gekneusde ribben. Lang leve zinloos geweld.
2 maanden door een rietje moeten drinken..

goed voor de massa ;) , stelletje clownen kom je toch af en toe tegen in het uitgaanscircuit
 
Back
Naar boven