MuscleMeat

Ruzie bij het uitgaan.

Bezoekers in dit topic

Klote is dat die ruziezoekers...

Maar ik heb ooit wel een wijf knockout geslagen die op me in begon te timmeren filpte helemaal die heks was leek wel the Exorsist.. Hop knal op de kin en Good Night!

:roflol: Onze beul bokt erop los :D
 
goed voor de massa ;) , stelletje clownen kom je toch af en toe tegen in het uitgaanscircuit

toen trainde ik nog niet en was ik een krappe 56kg. Hehe, nu heb ik nooit meer problemen.
 
hm groot zijn helpt ook niet altijd, vriend van me broer ook, is redelijk groot (100+ kg) was ie uit met z'n vriendin word ie in ene aangevallen door 8 kampers

maarja, vrouwen slaan, als ze jouw slaan vind ik dat je ze terug mag slaan maar zomaar een vrouw slaan dat zou ik nooit doen.
 
Ik ga zelden uit, en de keren dat ik uitga is het bijna altijd raak..
Ken de meeste uitsmijters wel hiero, puur omdat ik meestal verhaal mag gaan doen :S.
Voorderest probeer ik altijd agressie te vermijden, maar toen 1x een turk lukraak op straat een maat van mij begon te slaan, heb ik hem van achteren op volle kracht in zn nek geslagen en die stond hierna dus niet meer op en werd vervolgens afgevoerd met 'n ziekenwagen... moraal van het verhaal, uitgaan is k*t :D

Goh, wat ben jij een held zeg dat je iemand van achter ramt. :rolleyes:
 
hehe zei ik ook al,

beetje opscheppen tssss
 
dat mokkel ramt jou en jij doet niets terug?

persoonlijk had ik haar gewoon een gooi gegeven, of heel gay mijn drankje over der heengegooid.
 
Ik zou die wijven gelijk een kopstoot geven, en dan HUP salto achteruit. Dan gaan er 3 mannen die pissed off zijn van die kopstoot mij willen pakken, gelijk een combo van links, rechts en rechtshoek. Die gaan dan natuurlijk Knock out.

Dan pak ik nog twee met een vlinderslag BAM, BOEM! Die gaan dan ook gaan liggen natuurlijk. De klus is dan geklaard want die overige 10 zullen niet durven opkomen na wat ze gezien hebben ;)

Zo zou ik het persoonlijk doen iig

verkapte 'ikwilchucknorriszijn' opmerking!
 
hm groot zijn helpt ook niet altijd, vriend van me broer ook, is redelijk groot (100+ kg) was ie uit met z'n vriendin word ie in ene aangevallen door 8 kampers

maarja, vrouwen slaan, als ze jouw slaan vind ik dat je ze terug mag slaan maar zomaar een vrouw slaan dat zou ik nooit doen.


Gewoon ineens uit het niets zeker:D
Marja wel klote voor je broer 8 kampers ehm de types die heel de tijd op 1 plek staan of die met carlo calucci truien en gouden kettingen?;)

En hoe groter ze zijn Hoe harder ze vallen !!! En grote brede kerels zijn pas gevaarlijk als ze je bij je nek vast hebben haha wat makkelijk te voorkomen is
 
Vannacht was het waar ik uitging ook weer raak. Terwijl we naar buiten liepen zie ik opeens vanuit mijn ooghoek een groep gozers achter 1 gast aanrennen en bam! word ie tegen een auto gesmakt.
Op zulke momenten gaat mijn bloed koken dat wil je niet weten.
Zoiets lafs, als met zn allen op 1 gozer afgaan, dan knapt er echt iets in me.
Gozer was intussen opgestaan en kon wegrennen, toen konden we met nog wat bewakers die inmiddels aangesneld waren wat vechtertjes tegen houden.
Echter even later op het terrein waar de mensen worden opgehaald met bussen, rollen er letterlijk opeens al vechtend mensen uit de bus. vechtpartij 2Aangezien er inmiddels al flink wat politie in de buurt was was het snel afgelopen. Echt klote lui die altijd voor stampij zorgen. :mad:
 
Mja, tis idd altijd ****ing irritant die gastjes. Ik ga gewoon niet meer veel naar tenten waar veel van die pubertjes en buitenlanders rond hangen. Daar weet je zeker dat het wel een keer raak is elke avond.
 
@ Liquidfire: Je doet er goed aan om aangifte te doen, lijkt mij de beste oplossing in dit geval! Of wordt het toch nog tijd voor de DBB-Knokploeg? :rolleyes:
 
Maar dat wanneer je groter word minder ruzie hebt is mijn nooit zo opgevallen.
Toen ik steeds groter werd waren er juist steeds meer mensen die me een keer wilde testen.
 
Aangeven die hap. Het is ook altijd dat zo'n groep een kleiner groepje zoeken of een groep zoeken die geen zin hebben om te vechten, de helden:rolleyes: .
 
soms moet je van je agressie af en wat doe je dan?

juist
 
Tja, ik maak zowiezo nooit ruzie. Mischien zagen ze dat wel aan me, en pikte daarom mij en mijn maten eruit. (die hebben overigens ook klappen voor me opgevangen)


De tijger in venlo

Jeetje, de Tijger nog wel.
Dacht dat daar tegenwoordig alleen nog maar kleuters kwamen :rolleyes:
Ken je die meiden toevallig? Weet toevallig dat er veel van mijn school bij de tijger uitgaan.

offtopic kom je zelf uit venlo ofzo?
 
liquidfire is pro cod2 speler :d met zn shottie
 
Altijd klote als het geen eerlijke strijd is
Met vrouwen erbij wordt het erg ingewikkeld
Maar dat mensen zich willen meten zul je altijd blijven houden zeker met alcohol en drugs in het spel
 
Jeetje, de Tijger nog wel.
Dacht dat daar tegenwoordig alleen nog maar kleuters kwamen :rolleyes:
Ken je die meiden toevallig? Weet toevallig dat er veel van mijn school bij de tijger uitgaan.

offtopic kom je zelf uit venlo ofzo?

Nee, kende ze niet. Maat van mij kende er wel eentje, die zit op "Gilde Opleidingen Laaghuissingel 4".
Overigens kom ik zelf uit Tegelen.
 
Nee, kende ze niet. Maat van mij kende er wel eentje, die zit op "Gilde Opleidingen Laaghuissingel 4".
Overigens kom ik zelf uit Tegelen.

Hmm, ik zal het morgen eens navragen :)
Echt misselijke steek.

Zelf kom ik uit Reuver

Maar ik pm je wel ff :)
 
Back
Naar boven