AndroidHealthClinic

Ruzie in het uitgaans leven?

DA Stijn

Cool Novice
Waardering
0
Hallo,

dit is mijn vraag aan jullie hebben jullie ook altijd zoveel ruzie?

voor het minste krijg ik ambras?

gisteren bijvoorbeeld. Ik was gaan snookeren en op de een of andere manier kets er een bal over de rand op de grond. Ne andere kerel daar begon tegen mij temelken dat ik daar moest met ophouden? Toen heb ik hem efkes men gedacht gezegt en dan is het wel altijd gedaan.

maar dit begint wel degelijk te vervelen, zeker als je niets misdoet.

hebben jullie ook soms z'n problemen?

grtz... Stijn

Ik heb nog nooit ruzie gehad!(en dat is niet gelogen)

• Topic Starter Topic Starter
hoe doe je dat?

Door niet de irritante puber uit te hangen.

• Topic Starter Topic Starter
ok dat was een fleuwe opmerking, nu voel ik mij weer aangevallen;)
doe ik helemaal niet.
het zijn altijd andere pubers soms zelfs van 40j die zich kinds gedragen ;)

grtz...

Nooit, wil ik ook zo houden.

Paar keer in 5 jaar tijd, maar nooit dat het op klappen aan kwam.
Meestal is het na wat stoerigheid wel over :roflol:

Je hoort wel eens dat sommigen het uitlokken. Maar soms overkomt het je meer gewoonweg omdat je bijvoorbeeld een lekkere bende kipjes bijhebt, of omdat je armen te breed zijn, ... noem maar op...

Al de keren dat ik ambras heb gehad had dat altijd wel met een of andere vorm van jaloezie te maken..

Als ik dit nieuwjaar op stap ga durf ik ervoor wedden dat als het foutloopt het wel met nijd te maken zal hebben.

Ik zelf nooit ruzie gehad, naja... waar ik uit ga is wel heel veel ruzie, maar dan wel in de RnB zaal waar veel M***k***n zijn, maar daar kom ik nooit:D

Heb opzich nog wel grappig verhaal, ik ging blowen met een paar kameraden en toen kreeg ik een soort van bad-trip, ik kreeg paniekaanvallen, dus ik liep daar langs een disco en ik had met een kameraad voor het blowen een gesprek over gabbers en marokanen dat die zoveel ruzie schoppen, dus ik liep langs de disco en zag een groepje gabbers dus ik werd best bang opeens, toen keek er eentje, begon ik keiiihard te rennen en een klasgenootje was toevallig in de buurt en die zag mij keihard rennen, dus ik had wel een beetje een k*tindruk gemaakt :D

heb nooit ruzie

ligt ook een beetje aan je eigen instelling. Zelf zal ik eerder doorlopen als iemand wat doms zegt als dat ik er een probleem van ga maken.

nooit gehad en hoop het ook nooit mee te maken. het verdoet gewoon altijd je avond.

heb nooit ruzie

ligt ook een beetje aan je eigen instelling. Zelf zal ik eerder doorlopen als iemand wat doms zegt als dat ik er een probleem van ga maken.

Denk dat het meestal niet aan je eigen instelling ligt de combinatie alcohol (en drugs) maakt mensen gewoon gek en vallen willekeurig iemand lastig, als je dan verkeerd reageerd is het raak, maar in zulke situaties weet je niet hoe je moet reageren.

Hallo,

dit is mijn vraag aan jullie hebben jullie ook altijd zoveel ruzie?

voor het minste krijg ik ambras?

gisteren bijvoorbeeld. Ik was gaan snookeren en op de een of andere manier kets er een bal over de rand op de grond. Ne andere kerel daar begon tegen mij temelken dat ik daar moest met ophouden? Toen heb ik hem efkes men gedacht gezegt en dan is het wel altijd gedaan.

maar dit begint wel degelijk te vervelen, zeker als je niets misdoet.

hebben jullie ook soms z'n problemen?

grtz... Stijn

heb j weer klappen gehad jonge.
Misschien moet je wat harder gaan trainen dan schrik je mensen af;)

ik krijg het vooral snel met marrokanen en alles wat daarop lijkt..
trek het aan ofzo..

ohja en ook met kakkers..

>120kg + maroc uiterlijk = bitterweinig kans op onweer :)

Mja wel paar keer gehad (in een jaar of 7), maar was gauw afgelopen. Lang niet altijd klappen gehad overigens. D'r lopen idd wat lijers rond van het grootste kaliber. Een van mijn redenen om de wat grotere tenten te mijden.
De klappen zijn gevallen omdat een van mn kameraden werd geslagen of omdat ikzelf werd geslagen (heb overigens zelfs niet altijd terug geslagen). Met praten heb ik heel wat meer weten te redden :D

Terug
Naar boven