Fitness Seller

Ruzie in het uitgaans leven?

• Topic Starter Topic Starter
heb j weer klappen gehad jonge.
Misschien moet je wat harder gaan trainen dan schrik je mensen af;)

nee eigenlijk niet nee. het stopt altijd wnr ik iets trug zeg wat ikook zo raar vind, eerst ruzie zoeken, en als ge dan iets trug zegt, ist al gedaan, best grappig

grtz..

meermaals, vnl. als ik dronken ben, vaak met van die typische kleine , magere kickboxertypes.

Ik heb ook nooit ruzie!!

sommigen zijn er gewoon op uit! erg zielig vind ik dat! van die mensen die bijvoorbeeld in een discotheek niet meegeven als je langs ze heen loopt terwijl het lijp druk is!

zelden gelukkig, ik heb er een schijthekel aan

Nooit.

Ik denk ook dat de mensen die vaak problemen hebben een prooi-uitstraling hebben.

Kga nog maar zelden uit.. is nu al weer maanden geleden puur omdat het bijna elke keer raak was.. en ik hing alles behalve de k*tpuber uit!!!

Nooit ruzie. Ben simpelweg te breed.

Nooit ik straal dat niet uit en zoek het ook niet op.
Soms als het wat later op de avond is krijg ik daar welk ooit zin in???
Maar gelukkig heb ik al niet meer 'gevochten' sinds de baisschool :D
Wel ooit een paar tikken omdat ze een maat van me pakte maar echt vechten nee..

Ik heb nooit ruzie

Heel vaak...Bijna 6 keer per jaar is het hier serieus raak...
Met serieus bedoel ik serieus...Echt ontzettend klote...
Het gaat om niks, het verziekt je avond...

tklopt idd dat ruzie meestal komt door jaloezie..
omdat je er goe uitziet, of omdat je een mooie meid met je meehebt..

maar meestal heb je er zelf of heeft je houding er toch ook iets mee te maken als je het altijd aantrekt zoals je zelf zegt..

en het klopt ook dat als je een noordafrikaans uiterlijk hebt, je dan meer met rust gelaten wordt (uit angst voor represailles zeker), want ik word meestal op t 1ste zicht als een marokkaan/turk of italiaan beschouwt en dat scheelt wel in stoerdoenerij tegenover mij..

tklopt idd dat ruzie meestal komt door jaloezie..
omdat je er goe uitziet, of omdat je een mooie meid met je meehebt..

maar meestal heb je er zelf of heeft je houding er toch ook iets mee te maken als je het altijd aantrekt zoals je zelf zegt..

en het klopt ook dat als je een noordafrikaans uiterlijk hebt, je dan meer met rust gelaten wordt (uit angst voor represailles zeker), want ik word meestal op t 1ste zicht als een marokkaan/turk of italiaan beschouwt en dat scheelt wel in stoerdoenerij tegenover mij..

Heb ook precies hetzelfde
Nooit ruzie bijna, ergste was toen ik door 20 molukkers in elkaar werd getrapt
Wat ook nog op tv te zien was:o

Als je het vaak hebt dan trek je het gewoon aan en moet je eens serieus naar jezelf gaan kijken. Ik heb vrijwel nooit problemen en als er al eens problemen ontstaan dan los ik het wel op met praten.

Voordat jullie gaan denken dat ik een mietje ben die over me heen laat lopen verzeker ik jullie dat dat zeker niet het geval is :D

Ik heb ook wel eens ruzie gehad. Niet enorm veel. meestal werd het snel opgelost. :D

heb ook nooit problemen
wil ik ook graag zo houden
want als je midden in de nacht naar buiten gegooid wordt dan moet je lang wachten op de eerste trein

als je traint en er wat beter uitziet dan de gem. mens, krijg je bij ons toch snel ruzie met groepjes die hun zonodig willen bewijzen, maja, klop ene tegoei op zn tanden en de rest druipt vanzelf af!!!
;)

Hoe groot je bent maakt niet uit in een straatgevecht.
Het gaat om the heart!, Ik bedoel je hebt overal van die grote boeren met hun hardcore crap. Maar een egte fighters-spirit hebben ze niet.

Nooit.

Ik denk ook dat de mensen die vaak problemen hebben een prooi-uitstraling hebben.

haha idd ja dat denk ik ook, sommige lui zijn altijd de lul idd.

Ik heb echt zeer zelden ruzie met uitgaan. Komt omdat ik tegenwoordig bijna alleen nog maar met vrouwen uit ga, die gaan niet ruzie lopen zoeken als ze dronken zijn.

Terug
Naar boven