XXL Nutrition

Ruzie in het uitgaans leven?

Tsssssssssss, het zal je leeftijd wel zijn. :rolleyes:

Of je komt in de verkeerde tenten

Nah, 9/10 keer is het toch echt je eigen schuld, maar in sommige gevallen kun je er niets aan doen, soms hoef je nog niet eens wat te zeggen voordat je een vuist tegen je hoofd krijgt

elke week wel ruzie maar komt nooit tot vechten ofzo meestal doen er paar jongens stoer tegen vrienden van me en dan ga ik er tussen staan en dan is het ineens weer goed ???

laatste keer is weeral jaar geleden...op een enorme k*tfuif ging ik en m'n vriendin ervan door, eentje op de parking begon wat lastig te doen, met wat domme vragen, gewoon negeren en door gaan, vond ie niet leuk en gooide een fles jupiler achter ons, je weet wel van die glazen die verdomd hard moeten aankomen me dunkt...

effe vriendin aan de kant gezet en ben als razende naar kerel in kwestie gevlogen, waren met drie...maje is zoals een waas voor de ogen je kent dat wel, had em vast en klaar voor mijn knokkels zeer te doen, zijn kameraden hielden me vast en schreeuwden dat ie zat was, nuja daar heb je dan ook nix aan, daar bewijs je nix mee...feit was alleszins dat zijn vrienden hem net wat klappen gespaard hadden...

voor de rest niet gauw problemen, zal mijn lengte wel voor iets tssn zitten...

ik heb nooit ruzie en mocht het gebeuren dan zal ik het proberen te sussen..

Vaak beetje duwen enzo en dan houd het wel zon beetje op. Meestal komen ze na afloop terug en komen ze een hand geven.

Als ik gewoon, normaal kijk, ziet het er uit of ik kwaad kijk en dat levert wel eens problemen op. Maar je kan toch niet heel de tijd in jezelf bezig zitten, "niet normaal kijken..."

gelukkig woon ik in een kleine stad, dus iedereen kent elkaar wel en in de tenten waar ik kom hangt meestal ook een gemoedelijk sfeertje. heb af en toe welleens wat gezeur enzo omdat je ze dan per ongeluk omver duwt maargoed meestal gaat dat per ongeluk en is het zo opgelost.

verders ken ik ook redelijk wat mensen en met bekenden heb je zowieso minder snel ruzie.

maargoed op vakantie loop ik het welleens op, maar meestal weet ik het wel te sussen met praten of druipen de anderen af.

als je traint en er wat beter uitziet dan de gem. mens, krijg je bij ons toch snel ruzie met groepjes die hun zonodig willen bewijzen, maja, klop ene tegoei op zn tanden en de rest druipt vanzelf af!!!

klopt heb weleens wat ruzie gehad 1 x jongen zijn neus moeten breken voordat ik mezelf uit de situatie kon halen. De meeste mensen willen geen ruzie maar reageren op je uit jaloezie. Ze moeten zich bewijzen etc. Eerder ging ik hier wel fanatiek opin en liep dan zo mee naar buiten kom maar:mad: .

Nu zie ik in omdat dat eerder komt door je uitstraling. In mijn geval denken de 'grote stoere' jongens af en toe dat ze me wel kunnen intimideren. Feit is gewoon dat ik daar wat teveel voor heb gezien en heb gedaan dus meestal blijf ik gewoon rustig en koelt het vanzelf allemaal weer af. Mocht het er echt op aankomen ja dan eet ik diegene op ik ga dan nu ook door totdat ik of de ander moet aftikken of knockout is.

klopt sommigen lopen echt met zo'n arrogante kop rond dat je ze graag even op hun nummer zou willen zetten.

Haha, afgelopen zondag heb ik met een pitcher bier, op een kruk met een enorme glimlach, nog genoten van een twintigtal malloten, die elkaar helemaal de t*ring insloegen.

Prachtig, want de security kon het niet aan, dus het was een echte slachting. Koppen tegen de muur, glazen op hoofden, knieën in gezichten. Hahaha, wat was dat genieten zeg :D

Ik heb dus echt nog nooit ruzie gehad tijdens t stappen, ja één keertje maar toen was ik nog 16.

al jaren niet meer..heb enkele keren moeten vechten omdat dronken vriendjes in de problemen kwamen..verder nooit!

ligt met name aan je eigen instelling wat mans al zei..

Met o&n ruzie en uit de tent gezet door uitsmijters. Ik nam het op voor vriendin omdat ze drank over der heen kreeg en hij der uit zat te schelden, dus ik kom er tussen en duw die gozer weg. Komt er een ander die bemoeit ermee en bleek dus dat hij de baas was ofzo. Ik werd er dus uitgezet zonder dat ik het uit kon of mocht leggen. :mad:

Terug
Naar boven