Hmm net nog
Was met een maatje aan het rondrijden op gegeven moment moesten we stoppen voor het stoplicht. Naast ons komt er een kleine auto staan , met volgens mij 4 marokkaanse jongens. Niks aan de hand zou je denken ? maar me maat had zijn raam een klein stukje openstaan en ineens begint er een nummer op best wel harde volume. Dus die jongens kijken allemaal ineens onze kant op. Maarja ik schoot dus in de lach en blijkbaar was één van die gasten daar niet blij mee en keek ons strak boos aan.
Ik heb het wel eens vaker meegemaakt en daar word ik dus zeker niet bang van en kijk hem dan ook terug aan en mompel iets tegen me maat. Ik zei geloof ik iets van " kijk hem kijken dan , moeten we nu bang worden ofzo" Mja dat zag er dus voor hem misschien uit alsof we ruzie aan het zoeken waren. Hij deed z'n raampje omlaag en zegt iets. Maar ons nummer stond nog steeds op dus hoorde het niet. Ik doe de volume zachter en vraag wat hij aan het roepen is. Vervolgens krijg ik terug " Wazzer met jou , wat kijk je , heb ik iets van je aan? " .
Dus ik antwoord nee gelukkig niet en vroeg waarom die zo stoer deed. Vervolgens deden we het aanstaarspelletje weer tot we allebei een andere kant opgingen.
Er is niks gebeurt maarja ik laat me zeker niet intimideren door zo'n pipo die alleen zijn bek durft open te trekken doordat hij met zijn maten was en wij maar met zijn 2en.
Ik had hem natuurlijk vol op zijn bek moeten rossen en hun auto in brand moeten steken, maar ik vond het stoerder om het hier in dit topic te vertellen