XXL Nutrition

Ruzie in het verkeer

Ik heb niet zo een snelle auto, veel auto's vinden het als ik inhaal dan ook leuk om op 1 meter achter mij te gaan rijden. Ik ga dan langzaam naar de rechterkant als ik er voorbij ben, als die mong**l dan voorbij komt span ik altijd mijn biceps aan en steek ik daarna mijn middelvinger op. Die blik: Onbetaalbaar.

Je weet toch dat dit niet correct is als je op die wijze
de verkeersveiligheid in gevaar brengt.
Je weet toch dat je ten alle tijde, behalve als je zwaar gekleefd wordt door een spleetoog met een te groot hoofd,mee moet gaan met de verkeerssnelheid op redelijke wijze.

Je weet toch, indien je er niet in slaagt om in te halen zonder de maximale toegestane snelheid te overschrijden, je moet vertragen en achter het desbetreffende voertuig dat je wil oversteken terug moet inschuiven.

Je weet toch dat de verkeersnelheid wordt bepaald door de gemiddelde snelheid van alle bestuurders beschreven volgens de normale verdeling in een Gauss curve en uitschieters/uitbijters niet de regel maar wel de uitzondering zijn?!

Je weet toch dat we hier weer lekker aan het zeveren zijn:D

Laatst bewerkt:
Ik was laatst lekker op de mountainbike naar de fitness, ding heeft van die racefietsbandjes, kzou het ook meer omschrijven als een racemountainbike. Ik rij richting rotonde, flinke snelheid ofcourse, want dat is heerlijk op dat ding. Zo'n vetz*k in een slopel (wel een mooie trouwens) wou nog ff voor mij de weg weer op. Meteen kreeg ik een adrenaline stoot door m'n lichaam want ik wist gewoon: hij ziet me wel, maar hij gaat niet stoppen. Ik reed ook gewoon stug door, want ik ging ook echt niet stoppen (voorrang)

En ja hoor, echt bijna aangereden door die vent. Dus ik schreeuw in blinde woede heel hard: GVD v**le hond!
Nou meneer remde meteen hard, reed stapvoets door en draaide vrolijk op de weg. Kwam die dus naar me toe, ik was inmiddels half op het terrein van de gym (die rotonde zit daarvoor) Hij doet zn raampje naar beneden:
Hij: (minachtend) Wat riep je daar knulletje?
Ik: Knulletje? rij niet zo asociaal man, ik heb verdomme voorrang
Hij: Als je niet zo achterlijk hard aan kwam rijden was er niks aan de hand
Ik: HET IS EEN RACEFIETS MAN! wat denk je wel? (ik was echt pisnijdig)
Hij: Ik had je ook kunnen scheppen, hoe had je dat gevonden?
Ik: En ik sta op het punt om een gigantische deuk in die bak van je te schoppen, hoe vind je die?
Hij: (gezicht vertrok) Brutaal jong

En hij rijdt met piepende banden weg... hij was wel bang.. was ook echt zo'n lelijk vet zakenmannetje met een groot ego. Soms snap ik niet dat ik dit land deel met dat soort lui.

vandaag op terug vanaf de gym. Fiets ik richting een kruispunt waar alle lichten op oranje stonden. Wou bijna oversteken, zie opeens een een r*tard keihard in zijn auto aanschuren om eerder te kunnen rijden over de kruispunt en waardoor ik niet kan oversteken. Dus ik flink remmen. Gaat die domme homo bijna stoppen en dan langzaam dat stukje rijden met zijn waardeloze sloop auto en dom naar me staren en lachen. Het is maar dat ik dood moe was en niet de kracht had om mijn epische goddelijk gespierde arm omhoog te tillen en vervolgens een dikke middelvinger naar hem uit te rollen anders had die er zeker een kunnen krijgen.

Heb een vrij hoge tolerantie grens, knappe gozer die me kwaad kan maken in het verkeer.

Laatst had ik wel nog een aanvaring.

Een of andere mong**l was beledigd dat ik wegreed uit een parkeerplaats (ik had alle tijd hij was nog zeker 200 meter weg maar moest licht remmen). Eerst toeteren daarna kwam hij me inhalen... Echter bleef hij gewoon naast mij rijden op een onoverzichtelijke weg binnen de bebouwde kom. Gelukkig laat ik me niet opnaaien ik rustig 50 rijden en is lachen. Komt er natuurlijk een tegenligger vanuit een bocht hij gaf extra stoot gas en het ging echt net goed omdat zowel tegenligger als ik vol op de rem trapten.

Daarna heb ik hem niet meer gezien wist niet hoe hard hij weg moest rijden.

Luister dan opgefokte schooljeugd !

Als je iemand, die jou dwarszit in het verkeer, ECHT boos wilt maken, bijvoorbeeld een bumperklever of een afsnijder of iemand die middelvingers geeft etc etc, kijk hem , of haar want die zijn ook erg, vriendelijk aan met een glimlach en....jawel.....

STEEK JE DUIM OP EN LACH !

Vorige week nog gedaan met meneer spleetoog,zie post hiervoor, DIRECT kleven met 140 op linkerbaan seinen seinen als een gek...ik wilde naar rechts maar ging op dat moment niet,wat heeft die man nu bereikt...dat is dat ik op de linkerbaan blijf rijden, ik mijn achteruitkijkspiegel goed zet, een grote glimlach tevoorschijn tover,en mijn duim opsteek..hahaha spleetoog dacht dat die gek werd,zo een brutaliteit heeft ie nog nooit gezien,.hihihihihihi probeer het ook s.

Dan pas is het over.
Whahahaha !!

Heb 1 keer zelf een ruzie gezien tussen 2 bestuurders die elkaar blijkbaar geraakt hadden, en hoorde die 1 (een jonge marginaal) zo zeggen van je beseft toch dat je dit allemaal gaat moeten betalen (voorzien van z'n vinger bijna in het gezicht van die andere), en toen had ik echt zoiets van oh boy :roflol:

Laatst bewerkt:
Hmm net nog :D

Was met een maatje aan het rondrijden op gegeven moment moesten we stoppen voor het stoplicht. Naast ons komt er een kleine auto staan , met volgens mij 4 marokkaanse jongens. Niks aan de hand zou je denken ? maar me maat had zijn raam een klein stukje openstaan en ineens begint er een nummer op best wel harde volume. Dus die jongens kijken allemaal ineens onze kant op. Maarja ik schoot dus in de lach en blijkbaar was één van die gasten daar niet blij mee en keek ons strak boos aan.

Ik heb het wel eens vaker meegemaakt en daar word ik dus zeker niet bang van en kijk hem dan ook terug aan en mompel iets tegen me maat. Ik zei geloof ik iets van " kijk hem kijken dan , moeten we nu bang worden ofzo" Mja dat zag er dus voor hem misschien uit alsof we ruzie aan het zoeken waren. Hij deed z'n raampje omlaag en zegt iets. Maar ons nummer stond nog steeds op dus hoorde het niet. Ik doe de volume zachter en vraag wat hij aan het roepen is. Vervolgens krijg ik terug " Wazzer met jou , wat kijk je , heb ik iets van je aan? " .
Dus ik antwoord nee gelukkig niet en vroeg waarom die zo stoer deed. Vervolgens deden we het aanstaarspelletje weer tot we allebei een andere kant opgingen.

Er is niks gebeurt maarja ik laat me zeker niet intimideren door zo'n pipo die alleen zijn bek durft open te trekken doordat hij met zijn maten was en wij maar met zijn 2en.

Ik had hem natuurlijk vol op zijn bek moeten rossen en hun auto in brand moeten steken, maar ik vond het stoerder om het hier in dit topic te vertellen :D

Hmm net nog :D

Was met een maatje aan het rondrijden op gegeven moment moesten we stoppen voor het stoplicht. Naast ons komt er een kleine auto staan , met volgens mij 4 marokkaanse jongens. Niks aan de hand zou je denken ? maar me maat had zijn raam een klein stukje openstaan en ineens begint er een nummer op best wel harde volume. Dus die jongens kijken allemaal ineens onze kant op. Maarja ik schoot dus in de lach en blijkbaar was één van die gasten daar niet blij mee en keek ons strak boos aan.

Ik heb het wel eens vaker meegemaakt en daar word ik dus zeker niet bang van en kijk hem dan ook terug aan en mompel iets tegen me maat. Ik zei geloof ik iets van " kijk hem kijken dan , moeten we nu bang worden ofzo" Mja dat zag er dus voor hem misschien uit alsof we ruzie aan het zoeken waren. Hij deed z'n raampje omlaag en zegt iets. Maar ons nummer stond nog steeds op dus hoorde het niet. Ik doe de volume zachter en vraag wat hij aan het roepen is. Vervolgens krijg ik terug " Wazzer met jou , wat kijk je , heb ik iets van je aan? " .
Dus ik antwoord nee gelukkig niet en vroeg waarom die zo stoer deed. Vervolgens deden we het aanstaarspelletje weer tot we allebei een andere kant opgingen.

Er is niks gebeurt maarja ik laat me zeker niet intimideren door zo'n pipo die alleen zijn bek durft open te trekken doordat hij met zijn maten was en wij maar met zijn 2en.

Ik had hem natuurlijk vol op zijn bek moeten rossen en hun auto in brand moeten steken, maar ik vond het stoerder om het hier in dit topic te vertellen :D

Tja herkenbaar, wenkbrauwtjes naar beneden en lekker boos kijken ochja dat is hun manier van intimideren.

ik heb het 1 keer gehad toen ik een jaar of 18 was, ik had net me rijbewijs en stond in de file. Het was mooi weer dus ik had me raampje open en zat lekker te genieten van me yogi drink die ik een tankstation daarvoor gekocht had. Wil er zo een kerel zijn auto tussen die van mij prakken. Ik als 18 jarige etterbak liet hem er mooi niet tussen.
Hoor ik ineens een brul: He homo ga je nou potverdomme nog aan de kant op moet ik je aan de kant rossen?
kijk ik naar links zie ik echt een gigantische beer met een knalrode opgefokte kale harses.
dus ik zeg wat moet je nou lelijke dikke kale k*****mong**l!
haha die kerel werd helemaal woest, prachtig was dat hij begon te schreeuwen en wou zijn auto voor de mijne zetten zodat hij me een paar dreunen kon verkopen. Toen kwam hij met zijn raampje(die ook open stond) naast de mijne en ik zag mijn afslag al in de verte. dus ik fl**ker dat flessie yogidrink zo ze auto in, ze hele dashbord, bekleding, kleren alles zat onder. Ik ging plankgas over de vluchtstrook en nam me afslag.

2 dagen later sta ik weer in de file. Ik kijk zo een beetje om me heen en ineens zie ik dat diezelfde vent weer naast me staat. Ik dacht shiiiitt die sloopt me als hij me ziet! Gelukkig had hij me niet gezien anders had ik het nog wel eens op kunnen lopen haha.

Luister dan opgefokte schooljeugd !

Als je iemand, die jou dwarszit in het verkeer, ECHT boos wilt maken, bijvoorbeeld een bumperklever of een afsnijder of iemand die middelvingers geeft etc etc, kijk hem , of haar want die zijn ook erg, vriendelijk aan met een glimlach en....jawel.....

STEEK JE DUIM OP EN LACH !

Vorige week nog gedaan met meneer spleetoog,zie post hiervoor, DIRECT kleven met 140 op linkerbaan seinen seinen als een gek...ik wilde naar rechts maar ging op dat moment niet,wat heeft die man nu bereikt...dat is dat ik op de linkerbaan blijf rijden, ik mijn achteruitkijkspiegel goed zet, een grote glimlach tevoorschijn tover,en mijn duim opsteek..hahaha spleetoog dacht dat die gek werd,zo een brutaliteit heeft ie nog nooit gezien,.hihihihihihi probeer het ook s.

Dan pas is het over.
Whahahaha !!

Ga naal lechtelbaan kaaskop! Waalom lach jij in achteluitkijkspiegel? Ik heb kalate geleeld!

---------- Toegevoegd om 13:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:33 ----------

ik heb het 1 keer gehad toen ik een jaar of 18 was, ik had net me rijbewijs en stond in de file. Het was mooi weer dus ik had me raampje open en zat lekker te genieten van me yogi drink die ik een tankstation daarvoor gekocht had. Wil er zo een kerel zijn auto tussen die van mij prakken. Ik als 18 jarige etterbak liet hem er mooi niet tussen.
Hoor ik ineens een brul: He homo ga je nou potverdomme nog aan de kant op moet ik je aan de kant rossen?
Kijk ik naar links zie ik echt een gigantische beer met een knalrode opgefokte kale harses.
Dus ik zeg wat moet je nou lelijke dikke kale k*****mong**l!
Haha die kerel werd helemaal woest, prachtig was dat hij begon te schreeuwen en wou zijn auto voor de mijne zetten zodat hij me een paar dreunen kon verkopen. Toen kwam hij met zijn raampje(die ook open stond) naast de mijne en ik zag mijn afslag al in de verte. Dus ik fl**ker dat flessie yogidrink zo ze auto in, ze hele dashbord, bekleding, kleren alles zat onder. Ik ging plankgas over de vluchtstrook en nam me afslag.

2 dagen later sta ik weer in de file. Ik kijk zo een beetje om me heen en ineens zie ik dat diezelfde vent weer naast me staat. Ik dacht shiiiitt die sloopt me als hij me ziet! Gelukkig had hij me niet gezien anders had ik het nog wel eens op kunnen lopen haha.

:d

Ik heb alleen een motor rijbewijs. Mensen kunnen niet echt mijn rijsT waarderen wat ik goed begrijp. Ik rijd altijd te hard, asociaal, haal links rechts in. Af en toe even op het achterwiel maar intreseert me geen ****.

Ook doen ze hun hande voor de oren, omdat me uitlaat te veel herrie maakt.
Dat vind ik wel leuk om te zien. Ik vermaak me wel:)

Terug
Naar boven