XXL Nutrition

Ruzie in het verkeer

ik ga altijd 30 rijden op de 50k/m wegen. is lachen man.

Ooit een keer, zo'n minstens 10 jaar geleden achter iemand aangereden tot aan zijn huis om hem te intimideren als beloning voor zijn ronduit asociale rijgedrag (afsnijden onder meer), je zag hem behoorlijk poepend zijn doorzonwoninkje in stappen. Moet zeggen dat ik, of beter gezegd we, er gelijk spijt van hadden, best wel een pauper actie.

Koester de tijd die je had toen je op je ballen zat ;).

---------- Toegevoegd om 19:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:51 ----------

Verder heb ik elke dag wel een confrontatie met een lummel in het verkeer, laat gewoon me guns zien, dan rijden ze meestal verder, en anders stappen we ff uit ;)

Laatst bewerkt:
Op 76 kilo zijn die guns vast lethal idd.

Allemaal leuk, totdat ze een keer de verkeerde tegenkomen die het geen reet kan schelen op een extra regeltje op zijn strafblad.

Dit is gewoon smeken om problemen.Bovendien hinder je het overige wegverkeer, is wets-artikel.

Allemaal leuk, totdat ze een keer de verkeerde tegenkomen die het geen reet kan schelen op een extra regeltje op zijn strafblad.

Dit is gewoon smeken om problemen.Bovendien hinder je het overige wegverkeer, is wets-artikel.

Hopelijk zo snel mogelijk.

Als je denkt dat je dit gelukkig maakt en je leven positief aanvult, vooral niet laten.

wetsartikel meen je dat nou? kerel twas maar een geintje. ;) ik heb vaak al moeite genoeg om binnen de 50km/u te blijven.

niet echt ruzie, maar heb vandaag wel een pik in een mercedes de weg afgesneden toen hij me rechts wilde inhalen terwijl ik al 140 reed op de linkerrijstrook

hahahaahah, als er 1tje bij me gaat kleven flik ik dit ook altijd. Echter chill ik hem altijd in het verkeer, rijd echt bijna nooit te hard. Alleen als ik hem even wil doortrekken voor de gein.

Gewoon chillen en een lekker muziekje op, je komt er toch wel :D

Ik stoor mij dermate aan het voetgangersverkeer. Als ik fiets dan steken er altijd hele kuddes over en die kijken dus nooit bij het oversteken; moet ik overal tussen slalommen. Heb dan ook eens iemand lichtjes aangereden met mijn fiets; weer zo'n voetganger die niet uitkeek.

Leuke is altijd als iemand bij jezelf keihard gaat kleven hem/haar erlangs te laten en daarna hetzelfde kunstje te flikken. Meestal laten die aso's je ook niet langs. ;)

Leuke is altijd als iemand bij jezelf keihard gaat kleven hem/haar erlangs te laten en daarna hetzelfde kunstje te flikken. Meestal laten die aso's je ook niet langs. ;)

Ik doe altijd me hand bovenop me stuur, ik heb hele dikken onderarmen en als ze de brede van mijn schouders zien gaan ze wel opzij, en anders duw ik ze gewoon opzij (heb een grote amerikaanse pickup truck dus dat wil wel).
ram1.jpg
En als we middelvingers gaan opsteken dan rij ik je klem en dan zien we wel verder.

Je bent me dr eentje Feestbeest2:roflol:

soms ben je wel verplicht een bepaalde snelheid te houden en dan doen ze express aaan gatkleverij. soms stop ik dan m'n hand uit het raam en gebaar ik het teken van vijf as in vijftig en als ze dan lastig doen of tuuten,,gewoon kordaat de middelvinger. retecowboy's :mad:

Terug
Naar boven