AndroidHealthClinic

Ruziezoekende mannetjes

Yup in 2009 begon ik al met dit plan om mezelf 20 karma punten op dit forum te sprokkelen.

35mke6.jpg

35mkfd.jpg

35mkg0.jpg

35mkgu.jpg

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
:haha::o

nu al het topic van 2012

voted voor topic van 2012, **** dit maakt me dag

@ GetXXL

Ik dacht dat die gast op die foto (met z'n spleet tussen z'n tanden waar die al 30 jaar tegen vecht :roflol:) gewoon een random dude is. Maar dat is 'm dus echt?! :eek:

Laatst bewerkt:
Heb me kapot gelachen. Ik dacht 100% troll maar blijkbaar beataan dit soort mensen echt. Wauw, ik moet hier even een nachtje over slapen. Morgen weer lezen en nog harder lachen :roflol:

Hahahahahahahahaha :roflol:

Gaan ze met zijn allen lopen bashen op een 40-jarige -_-'

Haha urowned en un dit ... Epic haha

Lief zijn, lief zijn, jullie moeten lief zijn voor elkaar!

Weet je, als ze mij aanvallen zou ik gewoon m'n tanden laten zien, want ik heb meer goud in m'n mond dan zo'n gozer om z'n nek heeft hangen. :D

Men moet in zo'n geval ook niet teveel van mij verwachten want als ik bij mijn avond medicatie 1 pilsje drink, kan ik echt geen rechte lijn meer lopen.

Maar uh... het is weer lekker gezellig hier. Fijn zo onderling uitmaken wie hier de grootste heeft...

Lief zijn, lief zijn, jullie moeten lief zijn voor elkaar!

Weet je, als ze mij aanvallen zou ik gewoon m'n tanden laten zien, want ik heb meer goud in m'n mond dan zo'n gozer om z'n nek heeft hangen. :D

Men moet in zo'n geval ook niet teveel van mij verwachten want als ik bij mijn avond medicatie 1 pilsje drink, kan ik echt geen rechte lijn meer lopen.

Maar uh... het is weer lekker gezellig hier. Fijn zo onderling uitmaken wie hier de grootste heeft...

om ze vervolgens 1 voor 1 op te rapen? :roflol:

all beta's 1 voor 1

wegstappen of je eruitpraten als hij komt te duwen en flauw bier op jou gooit.. dbb i'm disappoint.jpg

------------------------------------------------------------------------------------
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen

ik gooi altijd bier over anderen heen :trollface:

Krijg alleen nooit klappen (zegt genoeg lijkt me ;) )

Terug
Naar boven