AndroidHealthClinic

Ruziezoekende mannetjes

Eind jaren '90 ging ik veel uit en dan inderdaad naar zo'n beruchte tent. Op een gegeven moment was het zo dat er haast wekelijks incidenten waren waarbij mensen bewerkt werden met kapotte bierglazen. Ook vrouwen... Regelmatig waren er vechtpartijen met de uitsmijters. Vaak politie die op visite kwam. Die beveiliging was echt geen overbodige luxe daar. Het was zo moeilijk voor sommige mensen daar om zich nog enigzins beschaafd te gedragen. Kan me nog herinneren dat ik samen met iemand anders een meisje op de fiets terug naar de inrichting hadden gebracht nadat ze met een kapot bierglas was bewerkt.

Maar afgezien daarvan was het altijd wel leuk daar. Lekker sigaretjes roken en whiskey en bier drinken en gehypnotiseerd worden door dat nummer: Freestyler! Ja, was mooie tijd.

Ik zou het gewoon even doorgeven aan iemand achter de bar dan zet de portier hem er wel uit.. scheelt weer een paar gekneusde knokkels ;)

Ik zou het gewoon even doorgeven aan iemand achter de bar dan zet de portier hem er wel uit.. scheelt weer een paar gekneusde knokkels ;)
dan staan ze je waarschijnlijk juist op te wachten, kan je hem beter laten zien wie je bent..

ik ben zelf een mma vechter en erg breed dat is denk ik de reden dat ik nooit uitgedaagd wordt maar anders zou ik ze nog niks doen kan wel tegen paar klappen pas als het 2 op 1 wordt zal ik terug aanvallen

MMA in Nederland? dus op 1 op 1 laat jij je verrot slaan? :rolleyes:

haha ik zie het al helemaal voor me, je word helemaal de t*ring in geslagen door iemand en je doet niets terug: word je hard van! kom maar es op bezoek zocht altijd al een levende boksbal, ben benieuwd hoe snel ik al je tanden eruit heb geslagen! MMA is niet echt populair in Nederland helaas, toevallig was ik gister nog op zoek naar een club voor MMA maar kwam niets tegen.. waar zit je dan ergens?

:coffeepc:

Its keeping better and better.

haha ik zie het al helemaal voor me, je word helemaal de t*ring in geslagen door iemand en je doet niets terug: word je hard van! kom maar es op bezoek zocht altijd al een levende boksbal, ben benieuwd hoe snel ik al je tanden eruit heb geslagen! MMA is niet echt populair in Nederland helaas, toevallig was ik gister nog op zoek naar een club voor MMA maar kwam niets tegen.. waar zit je dan ergens?

Jij draait zeker op zwakstroom, via Google vind ik er meer dan 30.

Gast , je bent 40 en zit dan zo te praten om een internet forum. Om iemand anders onvolwassen te noemen terwijl jij duidelijk zo 'volwassen' bent is te ironisch voor woorden.
:roflol: :roflol:

---------- Post toegevoegd Tue 3 Jan 2012 om 11:12 ----------

Ik had ook niet verwacht dat je durft, maare als je het graag wilt weten wat ik doe dan kunnen we wel afspreken, afzeiken is makkelijk, maar werkelijk actie ondernemen doe je niet.
Ach laat ook maar, je zegt iets over mij terwijl je zelf bullshit lult
the **** die stats bij die lengte, are you kidding me ?
over bullshit gesproken. & je bent zogezegd 40 jaar en gedraagd je als een puber van 14.. ik zou niet meer onder de mensen durven komen, shit zo beschamend.... obvious troll is obvious

ringer dordt en soms oosterbaan rotterdam kom maar keer langs dan

So funny elkaar uitdagen via internet. Get a life homies. :)

dit soort topics op dbb zijn altijd zo goed :)

Dat hier nog geen slotje op zit...

Aaah, maar het is toch ook zo leuk om elkaar voor schut te zetten, he heren...? Krijg d'r opeens honger van om een Camera Fun Part 2 topic op te starten.

Terug
Naar boven