SjaakadeliC
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 245
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 115kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
camera fun ftwAaah, maar het is toch ook zo leuk om elkaar voor schut te zetten, he heren...? Krijg d'r opeens honger van om een Camera Fun Part 2 topic op te starten.
Te mooi dat iedereen weer een relationele oplossing voor alles heeft. Iedereen op DBB is een geweldige vechter en als iemand komt met een mooi verhaal komt degene onder hem weer met een mooier verhaal. Only on DBB.

Ik had heel diep adem gehaald en ergens ander gaan staan. Zo erg is dat toch niet als een Marrokaan een glas bier met opzet over je heen gooit.
So funny elkaar uitdagen via internet. Get a life homies.![]()
Jij draait zeker op zwakstroom, via Google vind ik er meer dan 30.
Tegenwoordig doet idereen maar aangifte.
Dat is zo klote.
Maar ik had me zeker niet zo laten behandelen.
Zou jij ook niet moeten doen.

Tjah. Als je even opweg bent naar de wc. En er plots 5 gasten fel beginnen te doen ... Alleen ga je toch ook niks gaan beginnen?![]()
In Limburg vind je er geen helaas, niet in de omgeving Venlo helaas.
. 
jij moet de definitie van sarcasme is gaan ontdekken..
Ik heb er serieus nooit last van, als ze tegen me aanlopen krijg ik meteen excuses aangeboden.
En dat is echt niet omdat ik breed ben of mijn blijkbaar agressieve poolse gezicht.
Denk dat het voornamelijk komt hoe je reageert.
Sommige staan meteen klaar om te klappen en sommige geven nog een kans om excuses te maken en dat in Arnhem![]()
!!!!"!!!!"
---------- Post toegevoegd Wed 4 Jan 2012 om 15:07 ----------
Sebbe is echt vermoeiend. Zo'n vlieg die tussen leuke posts ook even komt zoemen.
ik sla nooit als eerste en zal enkel slaan voor zelfverdediging , maar als ik begin te slaan klikt er iets in mijn hoofd en zal ik er op slaan tot hij KO is.