- Waardering
- 3.881
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 82kg
ik sla nooit als eerste en zal enkel slaan voor zelfverdediging , maar als ik begin te slaan klikt er iets in mijn hoofd en zal ik er op slaan tot hij KO is.
Cool man!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik sla nooit als eerste en zal enkel slaan voor zelfverdediging , maar als ik begin te slaan klikt er iets in mijn hoofd en zal ik er op slaan tot hij KO is.
als er 1 slecht moment is om dbb'ers tegen te houden, dan is het wel net voor het toiletbezoek

En wat doe je als die jongen een beetje ouder en breder is?![]()
waarom onderschatten jullie hem? op mijn 16e heb ik ook al vele uitsmijters enz. in elkaar geslagen

waarom onderschatten jullie hem? op mijn 16e heb ik ook al vele uitsmijters enz. in elkaar geslagen
) maar niemand loopt over mij heen, punt. Zelfs als ik het niet direct win, of er later spijt van krijgt: Hij krijgt zoveel knallen als ik er kan landen tussen de eerste en het moment dat ik zelf tegen de vloer gemept wordt 
Geen idee of dit topic nog actueel is, maar ik had het ook niet gepikt. Ik ben helemaal geen ruziezoeker, heb gelukkig ook niet snel ruzie (zal ook wel aan mn postuur liggen denk ik) maar niemand loopt over mij heen, punt. Zelfs als ik het niet direct win, of er later spijt van krijgt: Hij krijgt zoveel knallen als ik er kan landen tussen de eerste en het moment dat ik zelf tegen de vloer gemept wordt
Heb net een bedroevende hoeveelheid posts voorbij zien komen van mensen die het gewoon zouden slikken - echt onverklaarbaar! Waar is je eigenwaarde man? Als je niet weet hoe je je verweren moet, of niet durft, dan ben je het toch aan jezelf verplicht om op een vechtsport te gaan? Dit is precies de reden dat je in de eerste plaats uitgedaagt wordt trouwens - je straalt uit of dat je over je heen laat lopen of niet. Een ander belangrijk punt is dat juist omdat zoveel mensen het allemaal maar pikken, dat tuig buiten steeds brutaler wordt.
Nou ja. Ik zal wel het predicaat e-hero krijgen ofzo. /care

Topic is genomineerd voor "topic van het jaar 2012"

Zelfs als ik het niet direct win, of er later spijt van krijgt: Hij krijgt zoveel knallen als ik er kan landen tussen de eerste en het moment dat ik zelf tegen de vloer gemept wordt![]()
.Ben het over het algemeen eens met je post hoor. Maar wat als dat figuur nou een mes op zak heeft?
Ik heb in mn jeugd genoeg knokpartijtjes gehad op de dorpskermis, maar hier in Amsterdam denk ik dat ik wel twee keer nadenk voordat ik losga op iemand.
Er word overigens nooit ruzie met mij gezocht, dus dat iemand ooit bier over me heen kiept lijkt me onwaarschijnlijk.
Nou moet je je wel afvragen hoeveel een nominatie topic van het jaar 2012 waard is op 5 januari 2012.![]()