Fitness Seller

Ruziezoekende mannetjes

Geen idee of dit topic nog actueel is, maar ik had het ook niet gepikt. Ik ben helemaal geen ruziezoeker, heb gelukkig ook niet snel ruzie (zal ook wel aan mn postuur liggen denk ik ;)) maar niemand loopt over mij heen, punt. Zelfs als ik het niet direct win, of er later spijt van krijgt: Hij krijgt zoveel knallen als ik er kan landen tussen de eerste en het moment dat ik zelf tegen de vloer gemept wordt :P

Heb net een bedroevende hoeveelheid posts voorbij zien komen van mensen die het gewoon zouden slikken - echt onverklaarbaar! Waar is je eigenwaarde man? Als je niet weet hoe je je verweren moet, of niet durft, dan ben je het toch aan jezelf verplicht om op een vechtsport te gaan? Dit is precies de reden dat je in de eerste plaats uitgedaagt wordt trouwens - je straalt uit of dat je over je heen laat lopen of niet. Een ander belangrijk punt is dat juist omdat zoveel mensen het allemaal maar pikken, dat tuig buiten steeds brutaler wordt.

Nou ja. Ik zal wel het predicaat e-hero krijgen ofzo. /care

als ik 1m88, 135kg was.. ik zou hetzelfde zeggen als jou.

Ik heb anders heel wat kleine kereltjes superfel zien vechten en het zien winnen van gasten die aanzienlijk groter waren. Het gaat om de instelling. Niet bang zijn om klappen te krijgen - en niet malen om het winnen. In dit soort situaties is het daadwerkelijk het belangrijkst dat je iets doet. En zoals ik al zei, als je niet weet hoe dan zou ik asap op een vechtsport gaan.

****ers, ik zou zn bek verbouwd hebben, lukt dat niet, **** me als ik niet voor zou zorgen dat ik hem opwacht tot die alleen is en alnog zn benen kan breken.
Ik ben zelf een allochtoon ( Yugo ) in dit geval, mn trots staat me hoog, maar wat mij betreft mogen zulke ****ers direct enkeltje Afrika waar ze vandaankomen.

Aanpasse of oprotte.

Dank je. Denk ik. Maar zie mn eerdere reactie.

Ach, zelfs toen ik nog een stuk smaller was dan nu, liet ik niet over mij heen lopen.
Gewoon van je afbijten inderdaad, altijd. Zelden komt het effectief tot een confrontatie, en dan bestaat de kans inderdaad dat je eens op je gezicht krijgt :) Maar verder helpt het je alleen maar in de toekomst: mensen vallen je niet meer lastig.

Ik vecht alleen als ik geen andere optie meer heb, ik ga het liever uit de weg. Maar ik zou me nooit laten slaan.
En Lisa topic is gone, jammer. It was fun while it lasted. En Peanuthead95 is een gestoord mannetje met z'n "cumshot shop"... :roflol:

Tip: Staar je niet blind op stats. Iedereen kan hier hulk stats neerzetten en zich voordoen als een kloon van Alistair Overeem, heb genoeg fakers gezien hier op DBB.
Zonder picture in je hand met daarop DBB geloof ik niemand. Kijk alleen al naar die trommeltjes man met z'n spleet tussen z'n tanden. ;)

****ers, ik zou zn bek verbouwd hebben, lukt dat niet, **** me als ik niet voor zou zorgen dat ik hem opwacht tot die alleen is en alnog zn benen kan breken.
Ik ben zelf een allochtoon ( Yugo ) in dit geval, mn trots staat me hoog, maar wat mij betreft mogen zulke ****ers direct enkeltje Afrika waar ze vandaankomen.

Aanpasse of oprotte.

Hey bro die Olga zou ik wel hitten

Aanpasse of oprotte.

Aanpassen dus jij en anders oprotten

Aanpasse of oprotte.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

jij met je zonnenbank
Gwoon zwart verven, ;)

Ik bedenk nu ook nog aan andere oplossing ...
Paar keer in de maand komt hier een of andere troll met een ander account een topic openen met zo'n paar foto's in. Meestal dezelfde foto's.
Sommige zullen wel direct door hebben wat ik precies bedoel :D

Tip: Staar je niet blind op stats. Iedereen kan hier hulk stats neerzetten en zich voordoen als een kloon van Alistair Overeem, heb genoeg fakers gezien hier op DBB.
Zonder picture in je hand met daarop DBB geloof ik niemand. Kijk alleen al naar die trommeltjes man met z'n spleet tussen z'n tanden. ;)

True. En dr zijn dr ook maar heel weinig hier die mij in persoon kennen. Loo en Poison bijv. Al zie ik die beiden niet heel vaak meer op DBB de laatste tijd :P

Tot die tijd - Imma eHero!

Leuk om te lezen :)

Gelukkig Nieuwjaar iedereen ;)

Diezelke is back.

2012: 5 days vs 4 work-outs.

Ik had een kopje thee met diegene gedronken en even een hartig woordje met hem gepraat! Dat zal hem leren!

Ik zou niet over me heen laten lopen. Liever die kerel er iets van zeggen ook al weet ik dat ik neerga als een man dan als een p*ssy sorry zeggen. De meeste die trouwens zo doen zijn nog meer ecto als mij en zonder vrienden erbij schuiven ze voor je. Raar volk.

Op zo'n momenten houd je het hoofd koel want voor je het weet sta je met je mond vol asbak. (urbanus, hells angels)

heb je er weer zo een, inb4 trommeltjesjeugd

Terug
Naar boven