BeUrt
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 335
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 84kg
Geen idee of dit topic nog actueel is, maar ik had het ook niet gepikt. Ik ben helemaal geen ruziezoeker, heb gelukkig ook niet snel ruzie (zal ook wel aan mn postuur liggen denk ik) maar niemand loopt over mij heen, punt. Zelfs als ik het niet direct win, of er later spijt van krijgt: Hij krijgt zoveel knallen als ik er kan landen tussen de eerste en het moment dat ik zelf tegen de vloer gemept wordt
Heb net een bedroevende hoeveelheid posts voorbij zien komen van mensen die het gewoon zouden slikken - echt onverklaarbaar! Waar is je eigenwaarde man? Als je niet weet hoe je je verweren moet, of niet durft, dan ben je het toch aan jezelf verplicht om op een vechtsport te gaan? Dit is precies de reden dat je in de eerste plaats uitgedaagt wordt trouwens - je straalt uit of dat je over je heen laat lopen of niet. Een ander belangrijk punt is dat juist omdat zoveel mensen het allemaal maar pikken, dat tuig buiten steeds brutaler wordt.
Nou ja. Ik zal wel het predicaat e-hero krijgen ofzo. /care
als ik 1m88, 135kg was.. ik zou hetzelfde zeggen als jou.

) maar niemand loopt over mij heen, punt. Zelfs als ik het niet direct win, of er later spijt van krijgt: Hij krijgt zoveel knallen als ik er kan landen tussen de eerste en het moment dat ik zelf tegen de vloer gemept wordt 

Maar verder helpt het je alleen maar in de toekomst: mensen vallen je niet meer lastig.