- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
L, wat een bs steeds over Marokkanen, 95% van mijn sportschool is allochtoon(waaronder ook veel Marokkanen), kan srs veel beter met hun opschieten, dan de meeste NLers in mijn sportschool.
**** Hoody, dan ben je serieus een van de weinigen. Sla je wel eens een krant open? Ben trouwens allang blij dat je niet roept dat het dan allemaal wel aan onszelf ligt.
L, wat een bs steeds over Marokkanen, 95% van mijn sportschool is allochtoon(waaronder ook veel Marokkanen), kan srs veel beter met hun opschieten, dan de meeste NLers in mijn sportschool.
Dit is nou juist het probleem,
Hoody spreekt de mensen en ziet ze en de meeste mensen slaat de krant open en neemt een beeld over wat de media je voorspiegelt.
Ik heb exact dezelfde ervaring als Hoody mijn beste kameraad is Algerijn *voor de meeste nlrs gewoon hetzelfde als een Marokkaan*
En ken een hoop Marokkanen waar niets mee mis is.
hahahah jij bent zeker gepest vroeger op de basisschool lucht je hartje jongenNee...Marokkanen zijn liefffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
I'm just ****in' kiddin'
**** em' !!!!!
WOOOOOOOOOOOOOOOOW

Hele wijken zijn in de afgelopen 15 jaar naar de t**fus gegaan door die fijne mensen waar we het over hebben.

Wat vermoeiend is... is dat een niet bescheiden deel van dit forum er telkens genoegen in schept om met z'n allen 1 persoon voor schut te zetten. Dat is kuddegedrag. Vergeet termen als volwassen en onvolwassen, het gaat hier gewoon om respect naar elkaar toe.
Jij bent als volgende aan de beurt, vriend.
Prepare your anus.

Vet man west- en eastside shizzle? Waar zijn die ghetto`s dan?
![]()
Ik ken ook fantsoenlijke marokanen en turken al zijn die wel een zeldzaam soort..
Maar ik heb eigenlijk nooit last van buitenlanders, dus zou niet weten hoe ik er op reageer zal ook wel afhangen hoeveel drank ik op heb![]()
Waarom noem je Marokkanen en Turken hier in 1 zin? Terwijl het 2 totaal verschillende bevolkingsgroepen zijn.
Klopt inderdaad de tweede en derde generatie Marokkanen zijn in Nederland beter geïntegreerd dan Turkse leeftijdsgenoten, bleek uit een rapport, opgesteld in opdracht van de toenmalige minister voor Integratie Rita Verdonk.