AndroidHealthClinic

Ruziezoekende mannetjes

L, wat een bs steeds over Marokkanen, 95% van mijn sportschool is allochtoon(waaronder ook veel Marokkanen), kan srs veel beter met hun opschieten, dan de meeste NLers in mijn sportschool.

L, wat een bs steeds over Marokkanen, 95% van mijn sportschool is allochtoon(waaronder ook veel Marokkanen), kan srs veel beter met hun opschieten, dan de meeste NLers in mijn sportschool.

**** Hoody, dan ben je serieus een van de weinigen. Sla je wel eens een krant open? Ben trouwens allang blij dat je niet roept dat het dan allemaal wel aan onszelf ligt.

**** Hoody, dan ben je serieus een van de weinigen. Sla je wel eens een krant open? Ben trouwens allang blij dat je niet roept dat het dan allemaal wel aan onszelf ligt.

Dit is nou juist het probleem,
Hoody spreekt de mensen en ziet ze en de meeste mensen slaat de krant open en neemt een beeld over wat de media je voorspiegelt.
Ik heb exact dezelfde ervaring als Hoody mijn beste kameraad is Algerijn *voor de meeste nlrs gewoon hetzelfde als een Marokkaan*
En ken een hoop Marokkanen waar niets mee mis is.

ik ken ook turken waar niks mis mee is maar als je 's avonds in de stad bent en je hoort soms die gasten praten tegen meisjes en mensen uitdagen, wat een teringvolk man. Altijd in dat eigen taaltje van ze, ik ben totaal geen racist ofzo mijn zwager is een blacka maar die heeft ook een hekel aan marokkanen. Meeste turken enzo niks mis mee maar somaliers en marokkanen echt gewoon normaal doen en werken ipv met je verdoete teringgolf rondjes rijden

Misschien heb je Marokkaanse roots? Zij ruiken dat jeweetzelluf.

Dit is nou juist het probleem,
Hoody spreekt de mensen en ziet ze en de meeste mensen slaat de krant open en neemt een beeld over wat de media je voorspiegelt.
Ik heb exact dezelfde ervaring als Hoody mijn beste kameraad is Algerijn *voor de meeste nlrs gewoon hetzelfde als een Marokkaan*
En ken een hoop Marokkanen waar niets mee mis is.

Ja daaahaaag! Ik haalde de krant er alleen maar bij als algemeen geaccepteerd en begrepen steunpunt. Dacht jij soms dat ik zelf nooit ervaringen gehad heb? Hier in het stadscentrum is het elk weekend raak, in Utrecht is het al jaren echt compleet bal. Wij hebben Aleid ´Faalhaas´ Wolfsen weetjewel? Die zakkenwasser die nooit optreedt maar ook niet aftreedt? Hele wijken zijn in de afgelopen 15 jaar naar de t**fus gegaan door die fijne mensen waar we het over hebben. Kom bij mij niet aan met die sprookjes dat het allemaal zo meevalt. Er zullen ongetwijfeld goeie gasten tussenzitten, maar dat ze zwaar oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteitscijfers is al JAREN een STATISTISCH FEIT.

---------- Post toegevoegd Thu 5 Jan 2012 om 23:37 ----------

Oh, en om alvast de faalhazen de pas af te snijden:

Dit is geen racisme. Ik discrimineer. Das iets heel anders.

Marookane kennen onze westerse normen en waarden gewoon niet... dus laat ze a.u.b hun eigen land naar de klote helpen.. en niet hier alles naar de klote helpen waar onze ouders en grootouders zo hard aan gewerkt hebben.

Ik wil helemaal niet *alle* marokkanen over 1 kam scheren hier, maar feit is gewoon dat het inderdaad 9 van de 10 keer gewoon wél om Marokkaanse jeugd gaat. En juist omdat er niet kei en keihard tegen opgetreden wordt heeft de zaken serieus verergerd. Dat hele "keer je andere wang toe" gelul werkt het alleen maar in de hand. Sommige types stoppen nu eenmaal pas wanneer ze de grens bereikt hebben, en tot nu toe zijn ze die dus nog niet tegengekomen. Zelfs opgepakt worden interesseert ze niet, want ze staan toch zo weer buiten met een tik op de vingers (if any).

Wat vermoeiend is... is dat een niet bescheiden deel van dit forum er telkens genoegen in schept om met z'n allen 1 persoon voor schut te zetten. Dat is kuddegedrag. Vergeet termen als volwassen en onvolwassen, het gaat hier gewoon om respect naar elkaar toe.

Jij bent als volgende aan de beurt, vriend.
Prepare your anus.

Ik ken ook fantsoenlijke marokanen en turken al zijn die wel een zeldzaam soort..
Maar ik heb eigenlijk nooit last van buitenlanders, dus zou niet weten hoe ik er op reageer zal ook wel afhangen hoeveel drank ik op heb:)

Ik ken ook fantsoenlijke marokanen en turken al zijn die wel een zeldzaam soort..
Maar ik heb eigenlijk nooit last van buitenlanders, dus zou niet weten hoe ik er op reageer zal ook wel afhangen hoeveel drank ik op heb:)

Waarom noem je Marokkanen en Turken hier in 1 zin? Terwijl het 2 totaal verschillende bevolkingsgroepen zijn.

Waarom noem je Marokkanen en Turken hier in 1 zin? Terwijl het 2 totaal verschillende bevolkingsgroepen zijn.

Klopt inderdaad de tweede en derde generatie Marokkanen zijn in Nederland beter geïntegreerd dan Turkse leeftijdsgenoten, bleek uit een rapport, opgesteld in opdracht van de toenmalige minister voor Integratie Rita Verdonk.

heb altijd voor 99% gezeik met de marokkaanse bevolking

jullie moeten wat aan je uitstraling doen denk ik, nog nooit problemen gehad altijd alleen met boeren enzo

Klopt inderdaad de tweede en derde generatie Marokkanen zijn in Nederland beter geïntegreerd dan Turkse leeftijdsgenoten, bleek uit een rapport, opgesteld in opdracht van de toenmalige minister voor Integratie Rita Verdonk.

Dat wist ik dan weer niet, en ik dacht juist dat de overlast vaak van marokkaanse jeugd afkomstig is. En in mijn ogen heb je van turken weinig last (uitzonderingen daar gelaten). Volgens mij zijn turken ook actiever op de arbeids markt etc. of als zelfstandig ondernemer en vallen marokkanen wat dat betreft vaker tussen wal en schip.

Waar ik woon is het wel zo dat de turken en marokanen zich hetzelfde gedragen..
Dus ik stop ze in dezelfde categorie mensen.

Het gaat hier op het vlak van hoe ze zich agressief gedragen (heb het niet over hun werkmentaliteit)

Terug
Naar boven