Fitness Seller

Ruziezoekende mannetjes

De meeste Marokkanen en boeren hier uit de omgeving ken ik gelukkig via via een beetje. Maar van mij mogen ze beide terug naar hun eigen land.

Marokkanen hebben meestal wel respect voor je als je een beetje buff bent, boeren daarentegen vinden het dan nodig om je te testen omdat ze het met hun "boeren werkkracht" het toch wel van je winnen.

Marokkanen zijn cool als je ze kent. Ze zijn een pak socialer als belgen en ze praten ook niet altijd over dezelfde saaie onderwerpen als weer, werk of studie. Ze zullen je ook sneller verdedigen als je zelf problemen hebt met iemand anders tov de bange belgen.

Als je ze niet kent heb je er wel sneller ruzie mee, en als je er 1 aanraakt heb je direct 20 man tegen je...

Marokkanen zijn cool als je ze kent. Ze zijn een pak socialer als belgen en ze praten ook niet altijd over dezelfde saaie onderwerpen als weer, werk of studie. Ze zullen je ook sneller verdedigen als je zelf problemen hebt met iemand anders tov de bange belgen.

Als je ze niet kent heb je er wel sneller ruzie mee, en als je er 1 aanraakt heb je direct 20 man tegen je...

Yeah buddy, favoriete onderwerpen zijn namelijk drugs(dealen), auto's (pikken), woning(inbraken) en kickbox. Right?

Nee man, ze zijn gewoon veel socialer, ze weten beter hoe ze een gesprek in gang moeten houden etc... Altijd amuseren, uitgaan met een paar Marokkanen.

jullie moeten wat aan je uitstraling doen denk ik, nog nooit problemen gehad altijd alleen met boeren enzo
Zal ermee te maken hebben dat ik geen glimmende schoentjes draag en geen vuilniszak met haren....

Ze moeten niet zeuren over discriminatie en rasisme, pas je gewoon aan aan onze normen en waarden en gedraag je gewoon normaal dan is er niets aan de hand.
Het is niet mijn schuld dat ze een grote ego hebben en zich niet kunnen gedragen, daar ben je zelf bij.

Ik zit op een school vol met buitenlands tuig (van turken tot marokkanen afghanen en nog meer toekie toekie allah allah volk) en ik zit me gewoon te irriteren aan het gedrag van die mongooltjes. Iedere keer als er wat is zijn zij het wel, dan heeft weer iemand een grote bek, dan slopen ze weer iets, lopen ze over andere mensen heen cool te doen.

Jullie moeten gewoon eens inzien dat jullie het probleem zijn, pas je gewoon aan, jullie zijn gvd in NEDERLAND en jullie zullen je ook aan onze normen en waarden en regels moeten voldoen om hier te blijven.

Jammer gezien dat onze regering een stel beunhazen zijn die oogkleppen op hebben en het probleem niet inzien, als het aan mij lag mocht onze geertje zijn gang even gaan, alles wat zich misdraagt en een grote bek heeft gewoon aan de andere kant van de grens uitzetten en uitzwaaien die hap.
Kom ze nog persoonlijk uitzwaaien als het moet.

Zal ermee te maken hebben dat ik geen glimmende schoentjes draag en geen vuilniszak met haren....

Ze moeten niet zeuren over discriminatie en rasisme, pas je gewoon aan aan onze normen en waarden en gedraag je gewoon normaal dan is er niets aan de hand.
Het is niet mijn schuld dat ze een grote ego hebben en zich niet kunnen gedragen, daar ben je zelf bij.

Ik zit op een school vol met buitenlands tuig (van turken tot marokkanen afghanen en nog meer toekie toekie allah allah volk) en ik zit me gewoon te irriteren aan het gedrag van die mongooltjes. Iedere keer als er wat is zijn zij het wel, dan heeft weer iemand een grote bek, dan slopen ze weer iets, lopen ze over andere mensen heen cool te doen.

Jullie moeten gewoon eens inzien dat jullie het probleem zijn, pas je gewoon aan, jullie zijn gvd in NEDERLAND en jullie zullen je ook aan onze normen en waarden en regels moeten voldoen om hier te blijven.

Jammer gezien dat onze regering een stel beunhazen zijn die oogkleppen op hebben en het probleem niet inzien, als het aan mij lag mocht onze geertje zijn gang even gaan, alles wat zich misdraagt en een grote bek heeft gewoon aan de andere kant van de grens uitzetten en uitzwaaien die hap.

Amen

Ja jou geertje word al een echte draaikont anders...........en wat wil je dan? USA toestanden hier? misdaad cijfer ligt extreem hoog daar. En dat beleid is wat jou Geertje toe juicht. Lekkere corrupte politiestaat krijgen, Heerlijk! Over volle gevangenissen, super veel verslaafden en junken, armoede, discriminatie, corruptie, opgefokte en op macht geilende politie agenten, schiet partijen, moorden en zo kan ik nog wel even door gaan. Als je last van die gastjes hebt dan doe je er zelf toch wat aan? ipv. jou Geertje voor je karretje te spannen. Een betere wereld begint bij jezelf toch?

wat een haat weer tegen boeren zeg... jezus. er wordt weer lekker gegeneraliseerd... ik zoek echt geen ruzie op stap hoor en ik ben niet echt een boer maar ook niet bepaald een stadsmens. gewoon een dorpsbewoner maar dan nog.

die gasten kunnen miss wel aardig zijn als je ze als vrienden hebt, maar als je een vreemde bent en je kijkt ze ff verkeerd aan ;)

Nee man, ze zijn gewoon veel socialer, ze weten beter hoe ze een gesprek in gang moeten houden etc... Altijd amuseren, uitgaan met een paar Marokkanen.

Dat is dan ook het enige waar ze aan denken, zichzelf amuseren.
Ze zouden gewoon veel strenger moeten zijn en al de buitenlanders die wat misdoen gewoon met familie erbij terugsturen. Dan zouden ze zich wel wat minder ' amuseren '

Dit zijn gewoon extreem racistische uitspraken. Waarschijnlijk zit je gewoon op een lagere beroepsopleiding waar sowieso tuig aanwezig is...

" Machiel Karskens, emeritus hoogleraar sociale en politieke wijsbegeerte, noemt de nieuwe klassevorming of de sociale differentiatie als belangrijkste sociale probleem. Hij schrijft dat het door links Nederland wordt weggemoffeld als onderwijsprobleem of als probleem van achterstandswijken, door rechts Nederland als immigratievraagstuk of als Islamprobleem en door allemaal als veiligheidsprobleem.
Immigratie, het veiligheidsvraagstuk na 9/11 en het populisme noemt hij als de meest overschatte problemen in Nederland."

Hier ben ik het mee eens.

Dergelijke topics draaien altijd uit op racistische opmerkingen. Walgelijk.

On topic: Ik heb, als ik kwaad wordt, blijkbaar nogal een kwaaie kop want iedere keer als ik uitgedaagd word, of ze nu met 2 of drie zijn, kijken ze gauw weg. En laat ons eerlijk zijn, de meeste mensen kunnen niet vechten. Ze slaan in het wilde weg, raken zo goed als niks, en als ze je dan toch raken en het heeft geen effect zie je de wanhoop zo toeslaan in hun ogen en beginnen ze te smeken "ja maar jij was begonnen". En dan heb je al gewonnen en geef je ze nog een goeie tik.

Zo, wat ben ik een baas zeg.

Zulke topics draaien altijd uit op een tegenstelling van wat er wel degelijk aan de hand is. Het probleem ligt ook vaak bij marokkanen of antillianen, de aanpak verschilt echter of de visie waarop de situatie ontstaat.

Kan iedereen die het woord RACISME (met een C en een S) gebruikt even het godverdomde Nederlandse woordenboek openslaan? Marokkaans zijn is een NATIONALITEIT en geen modderfokking RAS.

Zoals ik al zei: sommigen discrimineren. Dat is heel iets anders. Overigens is dat in veel gevallen ook gewoon geheel gerechtvaardigd. Zoals ik eerder al zei is het helemaal geen MENING dat Marokkaanse jongeren oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteitscijfers maar een STATISTISCH FEIT. Daar hebben schijnbaar een hoop mensen problemen mee: feiten. "ies diskrieminaashie", "ies rassiesme!" of "ies koeltoer". Het zal me allemaal aan mn reet roesten. Fact is Fact bitches.

Kan iedereen die het woord RACISME (met een C en een S) gebruikt even het godverdomde Nederlandse woordenboek openslaan? Marokkaans zijn is een NATIONALITEIT en geen modderfokking RAS.

Zoals ik al zei: sommigen discrimineren. Dat is heel iets anders. Overigens is dat in veel gevallen ook gewoon geheel gerechtvaardigd. Zoals ik eerder al zei is het helemaal geen MENING dat Marokkaanse jongeren oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteitscijfers maar een STATISTISCH FEIT. Daar hebben schijnbaar een hoop mensen problemen mee: feiten. "ies diskrieminaashie", "ies rassiesme!" of "ies koeltoer". Het zal me allemaal aan mn reet roesten. Fact is Fact bitches.

Als je echt heel correct wil zijn moet je zelf stellen dat de meeste Marokkanen geboren en getogen zijn in België en Nederland en ook die nationaliteit hebben.
Trouwens, het is niet omdat in het woord racisme de klank "ras " komt dat je geen racist kan zijn ten aanzien van Marokkanen. Het begrip racisme wordt veel ruimer gedefiniëerd.
PS: is het niet " het Nederlands (zonder e) woordenboek?
En inderdaad, allochtonen zijn oververtegenwoordigd in de cijfers omdat ze oververtegenwoordigd zijn in de lage sociaal-economische klasse. Tevens zijn ze oververtegenwoordigd in de cijfers omdat ze criminaliteit plegen die heel zichtbaar is en makkelijk op te sporen. Fiscale fraude en white collar crime ontwricht de maatschappij misschien zelf nog meer maar die criminelen, vaak de welgestelde blanke, wordt minder snel betrapt en als hij betrapt wordt is de straf vaak lager. Dit omdat de wetten gestemd worden door die mensen die net die criminaliteit plegen en er dus gen al te zware straf willen op kleven.

wauw wat een haat op buitenlanders hier zeg,

jongens als jullie naar et buitenland gaan , doeje nogsteeds je kleding aan die je zelf mooi vind toch?
Probeer je toch hetzelfde eten alshet eten hier

.. Gaje sneller om met nederlanders omdat het toch aantrekkingskracht heeft blijkbaar (ookal zou je die nederlanders hier helemaal niet als vriend hebben , maar daar wel alleen om t feit dat het een nederlander is)

Dus dat allochtonen vaak met elkaar omgaan is geen aparte gang van zaken.

Dat de jongens van buitenlandse afkomst agressiever zijn is wel bekend. Toch zijn er ook genoeg sjonnies/boeren/hollandse jongens die poopie joopie doen en proberen de baas te zijn.

En alsje het bekijkt van de kant vd buitenlanders. Je hoort de hollanders praten : Jaa ze zijn in ons land rot maar lekker op alsje die dingen wilt doen.
..Die jongens zijn hoogstwaarschijnlijk hier geboren dus ze weten zelf ookniet beter

Ze zijn allemaal crimineel of ruziezoekers agressief
.. Ja je volk komt 9 vd 10x negatief in beeld, alsjij de Nette '' Jan Jansen'' van de marrokanen bent voel je je toch benadeeld door de nederlanders en zal sneller reageren op hun omdat ze dat ook opjou doen.

ik probeer et niet goed te praten voor iemand oid, maarja lees dat mensen hier andere als dier zien en zich hoger voelen dan een andere volk

Als je echt heel correct wil zijn moet je zelf stellen dat de meeste Marokkanen geboren en getogen zijn in België en Nederland en ook die nationaliteit hebben.
Trouwens, het is niet omdat in het woord racisme de klank "ras " komt dat je geen racist kan zijn ten aanzien van Marokkanen. Het begrip racisme wordt veel ruimer gedefiniëerd.
PS: is het niet " het Nederlands (zonder e) woordenboek?
En inderdaad, allochtonen zijn oververtegenwoordigd in de cijfers omdat ze oververtegenwoordigd zijn in de lage sociaal-economische klasse. Tevens zijn ze oververtegenwoordigd in de cijfers omdat ze criminaliteit plegen die heel zichtbaar is en makkelijk op te sporen. Fiscale fraude en white collar crime ontwricht de maatschappij misschien zelf nog meer maar die criminelen, vaak de welgestelde blanke, wordt minder snel betrapt en als hij betrapt wordt is de straf vaak lager. Dit omdat de wetten gestemd worden door die mensen die net die criminaliteit plegen en er dus gen al te zware straf willen op kleven.

Over de nationaliteit van 3e generatie Marokkaanse jongeren is nog wel het nodige te zeggen, als je dan toch werkelijk helemaal naar de vorm wilt terug gaan. Ik meen namelijk dat alle Marokkanen standaard een paspoort krijgen, of ze nou wel of niet in Marokko wonen (en of ze nu willen of niet). Derhalve heeft volgens mij het gros van alle Marokkanen in Nederland ook een Marokkaans paspoort en hebben ze dus een dubbele nationaliteit. Overigens heb je wel gelijk dat Racisme een breder begrip is dan aangegeven, maar ik heb dan ook simpelweg deze draai eraan gegeven om het duidelijk te houden. Raciaal is niet hetzelfde als Ras.

Verder: Klinkklare nonsens broeder. Je maakt mij niet wijs dat ze zelf niet in de hand hebben dat ze oververtegenwoordigd zijn in de lage sociaal-economische klasse. Iedereen heeft in Nederland de gelegenheid om wat van zichzelf te maken. Sommigen lukt dat ook gewoon, zoals die groep Marokkanen die wel zn zaakjes voor elkaar heeft. Ze gooien zelf met de pet naar het onderwijs, stellen zich veelal vijandig op en maken vaak hun school niet af. Dat doen ze echt helemaal zelf. De reputatie die ze landelijk inmiddels hebben, hebben ze ook geheel zelf in de hand gewerkt. Ik kan me nog goed herinneren dat Turken en Marokkanen vroeger over 1 kam gescheerd werden, maar inmiddels maakt vrijwel iedereen onmiddelijk de distinctie (zelfs hier in dit topic). Als al dat hangtuig per direct zichzelf in zouden zetten om de maatschappij te verbeteren dan zou men binnen een paar jaar helemaal van dat stigma af kunnen zijn. Maar dat doen ze niet, want "ghetto is stoer jeweetzelluuuuuuuf".

Al dat gelul over white collar crime doet er echt geen moer toe en is allemaal bedoeld om af te leiden van de feitelijke problemen. De boel te verdoezelen, goed te praten, te sussen en vooral natuurlijk de vinger te kunnen wijzen naar die paar procent van de Nederlanders die wel hard werkt en wel goed verdiend. Ga je schamen man.

Terug
Naar boven