rik91
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 46
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Marokkanen zijn cool als je ze kent. Ze zijn een pak socialer als belgen en ze praten ook niet altijd over dezelfde saaie onderwerpen als weer, werk of studie. Ze zullen je ook sneller verdedigen als je zelf problemen hebt met iemand anders tov de bange belgen.
Als je ze niet kent heb je er wel sneller ruzie mee, en als je er 1 aanraakt heb je direct 20 man tegen je...
Marokkanen zijn cool als je ze kent. Ze zijn een pak socialer als belgen en ze praten ook niet altijd over dezelfde saaie onderwerpen als weer, werk of studie.
Zal ermee te maken hebben dat ik geen glimmende schoentjes draag en geen vuilniszak met haren....jullie moeten wat aan je uitstraling doen denk ik, nog nooit problemen gehad altijd alleen met boeren enzo
Zal ermee te maken hebben dat ik geen glimmende schoentjes draag en geen vuilniszak met haren....
Ze moeten niet zeuren over discriminatie en rasisme, pas je gewoon aan aan onze normen en waarden en gedraag je gewoon normaal dan is er niets aan de hand.
Het is niet mijn schuld dat ze een grote ego hebben en zich niet kunnen gedragen, daar ben je zelf bij.
Ik zit op een school vol met buitenlands tuig (van turken tot marokkanen afghanen en nog meer toekie toekie allah allah volk) en ik zit me gewoon te irriteren aan het gedrag van die mongooltjes. Iedere keer als er wat is zijn zij het wel, dan heeft weer iemand een grote bek, dan slopen ze weer iets, lopen ze over andere mensen heen cool te doen.
Jullie moeten gewoon eens inzien dat jullie het probleem zijn, pas je gewoon aan, jullie zijn gvd in NEDERLAND en jullie zullen je ook aan onze normen en waarden en regels moeten voldoen om hier te blijven.
Jammer gezien dat onze regering een stel beunhazen zijn die oogkleppen op hebben en het probleem niet inzien, als het aan mij lag mocht onze geertje zijn gang even gaan, alles wat zich misdraagt en een grote bek heeft gewoon aan de andere kant van de grens uitzetten en uitzwaaien die hap.
Kom ze nog persoonlijk uitzwaaien als het moet.
Zal ermee te maken hebben dat ik geen glimmende schoentjes draag en geen vuilniszak met haren....
Ze moeten niet zeuren over discriminatie en rasisme, pas je gewoon aan aan onze normen en waarden en gedraag je gewoon normaal dan is er niets aan de hand.
Het is niet mijn schuld dat ze een grote ego hebben en zich niet kunnen gedragen, daar ben je zelf bij.
Ik zit op een school vol met buitenlands tuig (van turken tot marokkanen afghanen en nog meer toekie toekie allah allah volk) en ik zit me gewoon te irriteren aan het gedrag van die mongooltjes. Iedere keer als er wat is zijn zij het wel, dan heeft weer iemand een grote bek, dan slopen ze weer iets, lopen ze over andere mensen heen cool te doen.
Jullie moeten gewoon eens inzien dat jullie het probleem zijn, pas je gewoon aan, jullie zijn gvd in NEDERLAND en jullie zullen je ook aan onze normen en waarden en regels moeten voldoen om hier te blijven.
Jammer gezien dat onze regering een stel beunhazen zijn die oogkleppen op hebben en het probleem niet inzien, als het aan mij lag mocht onze geertje zijn gang even gaan, alles wat zich misdraagt en een grote bek heeft gewoon aan de andere kant van de grens uitzetten en uitzwaaien die hap.
Nee man, ze zijn gewoon veel socialer, ze weten beter hoe ze een gesprek in gang moeten houden etc... Altijd amuseren, uitgaan met een paar Marokkanen.
Kan iedereen die het woord RACISME (met een C en een S) gebruikt even het godverdomde Nederlandse woordenboek openslaan? Marokkaans zijn is een NATIONALITEIT en geen modderfokking RAS.
Zoals ik al zei: sommigen discrimineren. Dat is heel iets anders. Overigens is dat in veel gevallen ook gewoon geheel gerechtvaardigd. Zoals ik eerder al zei is het helemaal geen MENING dat Marokkaanse jongeren oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteitscijfers maar een STATISTISCH FEIT. Daar hebben schijnbaar een hoop mensen problemen mee: feiten. "ies diskrieminaashie", "ies rassiesme!" of "ies koeltoer". Het zal me allemaal aan mn reet roesten. Fact is Fact bitches.
Als je echt heel correct wil zijn moet je zelf stellen dat de meeste Marokkanen geboren en getogen zijn in België en Nederland en ook die nationaliteit hebben.
Trouwens, het is niet omdat in het woord racisme de klank "ras " komt dat je geen racist kan zijn ten aanzien van Marokkanen. Het begrip racisme wordt veel ruimer gedefiniëerd.
PS: is het niet " het Nederlands (zonder e) woordenboek?
En inderdaad, allochtonen zijn oververtegenwoordigd in de cijfers omdat ze oververtegenwoordigd zijn in de lage sociaal-economische klasse. Tevens zijn ze oververtegenwoordigd in de cijfers omdat ze criminaliteit plegen die heel zichtbaar is en makkelijk op te sporen. Fiscale fraude en white collar crime ontwricht de maatschappij misschien zelf nog meer maar die criminelen, vaak de welgestelde blanke, wordt minder snel betrapt en als hij betrapt wordt is de straf vaak lager. Dit omdat de wetten gestemd worden door die mensen die net die criminaliteit plegen en er dus gen al te zware straf willen op kleven.