Fitness Seller

Ruziezoekende mannetjes

Al dat gelul over white collar crime doet er echt geen moer toe en is allemaal bedoeld om af te leiden van de feitelijke problemen. De boel te verdoezelen, goed te praten, te sussen en vooral natuurlijk de vinger te kunnen wijzen naar die paar procent van de Nederlanders die wel hard werkt en wel goed verdiend. Ga je schamen man.

natuuuurlijk doet het er niet toe. feitelijke problemen zijn op 'straat niveau'.
not sure if srs

Laatst bewerkt:
Ja jou geertje word al een echte draaikont anders...........en wat wil je dan? USA toestanden hier? misdaad cijfer ligt extreem hoog daar. En dat beleid is wat jou Geertje toe juicht. Lekkere corrupte politiestaat krijgen, Heerlijk! Over volle gevangenissen, super veel verslaafden en junken, armoede, discriminatie, corruptie, opgefokte en op macht geilende politie agenten, schiet partijen, moorden en zo kan ik nog wel even door gaan. Als je last van die gastjes hebt dan doe je er zelf toch wat aan? ipv. jou Geertje voor je karretje te spannen. Een betere wereld begint bij jezelf toch?

Haha beter kan het niet gezegd worden, mooi man :thumbs:

Gisteren was het weer zover. Om 02:00 liep een n*ger met opzet tegen me aan en verklaarde geen 'beef' te willen, kwam steeds dichterbij en begon te duwen.

Daarna, in een café, loopt een Marokkaan (toeval of niet) langs en verklaart dat ik "best wat mag schuiven" en gooit serieus een glas bier over me heen na 2 seconden werd hij al naar buiten getrapt door de beveiliging maar goed.

wat zouden jullie doen als hij niet buiten was gezet? Ik zelf ben niet iemand die ruzie zoekt, ik zal enkel reageren als iemand iets probeert. Heb ook geen behoefte aan zeik met café en/of politie.

Als je die marokkaan klappen gaf, dan had hij wel z'n zin en zit jij in de problemen..
Maar ja, zo'n situaties kom je dagelijks tegen tegenwoordig. Je kan er vrij weinig aan doen,
en vooral op openbare plekken.
Vind het wel een beetje raar dat iemand een glas bier over je heen schud. ???

Als die niet buiten werd gezet dan zou ik eens grondig met hem praten,
en als dat niet zou werken dan zou ik hem gewoon klappen. :rolleyes:
Maar ja, dat is dan mijn mening.

Laatst bewerkt:
Ja jou geertje word al een echte draaikont anders...........en wat wil je dan? USA toestanden hier? misdaad cijfer ligt extreem hoog daar. En dat beleid is wat jou Geertje toe juicht. Lekkere corrupte politiestaat krijgen, Heerlijk! Over volle gevangenissen, super veel verslaafden en junken, armoede, discriminatie, corruptie, opgefokte en op macht geilende politie agenten, schiet partijen, moorden en zo kan ik nog wel even door gaan. Als je last van die gastjes hebt dan doe je er zelf toch wat aan? ipv. jou Geertje voor je karretje te spannen. Een betere wereld begint bij jezelf toch?
Valt wel mee hoor.

Murder rates per 100,000 inhabitants (2006)

Belgium : 8.3
Netherlands : 9
US : 5.7

Source: 2010 European Sourcebook and U.S. Dep't of Justice, 2009

en doodslag? :)

It's better to die on your feet than to live on your knees. :)

Zou ook zeker niet weglopen. Zoek zelf ook nooit ruzie, maar als anderen het wel uitlokken en expres bier over je heen gooien kunnen ze het krijgen ook. Met wederzijds respect is er niks aan de hand, maar vaak is dat bij "die gastjes" ver te zoeken.

Idd liever staand doodgaan ipv levend op me knieeen :)

Valt wel mee hoor.

Murder rates per 100,000 inhabitants (2006)

Belgium : 8.3
Netherlands : 9
US : 5.7

Source: 2010 European Sourcebook and U.S. Dep't of Justice, 2009

Deze cijfers kloppen van geen kant. In nederland werden er in de jaren 90 ong. 250 mensen vermoord. In 2007 waren dat er maar 143, in 2008 waren het er 161, en het gemiddelde ligt momenteel dus zo op 178 per jaar.

Zelfs veel Marokkaanse vrouwen hebben een schurfthekel aan al die k*tventjes omdat ze het voor de hele Marokkaanse bevolking verpesten. En als een aantal hier op dbb dan zeggen dat ze aangepakt moeten worden zijn het racisten.
Haha wat hebben sommigen toch een groot bord voor hun kop zeg. Maar dat zijn denk ik net degenen die uit een dorp komen waar nog geen 5 Marokkanen wonen en nooit iets gebeurd.
Kom eens naar de grote stad moraalridders, dan ga je wel anders denken...

Zelfs veel Marokkaanse vrouwen hebben een schurfthekel aan al die k*tventjes omdat ze het voor de hele Marokkaanse bevolking verpesten. En als een aantal hier op dbb dan zeggen dat ze aangepakt moeten worden zijn het racisten.
Haha wat hebben sommigen toch een groot bord voor hun kop zeg. Maar dat zijn denk ik net degenen die uit een dorp komen waar nog geen 5 Marokkanen wonen en nooit iets gebeurd.
Kom eens naar de grote stad moraalridders, dan ga je wel anders denken...

Dit is trouwens wel waar. Ben vorige week nog uit geweest met een Marokkaanse chick en die vertelde me iets van dezelfde strekking.

Anyway, ik ben dit topic wel zat eigenlijk. /out

Gisteravond mn vrienden mishandelt zonder reden door een groepje marokkanen. ZOMAAR. En echt zwaar mishandelt ook. Niet met vuisten, nee een stalen buis.

Jullie kunnen me nog meer vertellen. Tis gewoon agressief volk, dat mag best eens benoemd worden.

Ik ben 2 en half jaar geleden zwaar afgetuigd door een groepje Nederlanders met een paar Molukkers ertussen is dat nu ook allemaal slecht volk en mag het even benoemd worden.
Zo een incident zegt niets over een heel volk maar blijkbaar hebben veel mensen een bevolkingsgroep nodig om over heen te pissen.

Ikzelf kom uit een dorpje nabij Nijmegen , uit het oosten dus maar ik kan me goed voorstellen dat als je in Rotterdam woont je PVV stemt door al dat buitenlandse tuig in je woonwijk.

Ze stinken ook allemaal, en dat eten van ze,gadver.

Over de nationaliteit van 3e generatie Marokkaanse jongeren is nog wel het nodige te zeggen, als je dan toch werkelijk helemaal naar de vorm wilt terug gaan. Ik meen namelijk dat alle Marokkanen standaard een paspoort krijgen, of ze nou wel of niet in Marokko wonen (en of ze nu willen of niet). Derhalve heeft volgens mij het gros van alle Marokkanen in Nederland ook een Marokkaans paspoort en hebben ze dus een dubbele nationaliteit. Overigens heb je wel gelijk dat Racisme een breder begrip is dan aangegeven, maar ik heb dan ook simpelweg deze draai eraan gegeven om het duidelijk te houden. Raciaal is niet hetzelfde als Ras.

Verder: Klinkklare nonsens broeder. Je maakt mij niet wijs dat ze zelf niet in de hand hebben dat ze oververtegenwoordigd zijn in de lage sociaal-economische klasse. Iedereen heeft in Nederland de gelegenheid om wat van zichzelf te maken. Sommigen lukt dat ook gewoon, zoals die groep Marokkanen die wel zn zaakjes voor elkaar heeft. Ze gooien zelf met de pet naar het onderwijs, stellen zich veelal vijandig op en maken vaak hun school niet af. Dat doen ze echt helemaal zelf. De reputatie die ze landelijk inmiddels hebben, hebben ze ook geheel zelf in de hand gewerkt. Ik kan me nog goed herinneren dat Turken en Marokkanen vroeger over 1 kam gescheerd werden, maar inmiddels maakt vrijwel iedereen onmiddelijk de distinctie (zelfs hier in dit topic). Als al dat hangtuig per direct zichzelf in zouden zetten om de maatschappij te verbeteren dan zou men binnen een paar jaar helemaal van dat stigma af kunnen zijn. Maar dat doen ze niet, want "ghetto is stoer jeweetzelluuuuuuuf".

Al dat gelul over white collar crime doet er echt geen moer toe en is allemaal bedoeld om af te leiden van de feitelijke problemen. De boel te verdoezelen, goed te praten, te sussen en vooral natuurlijk de vinger te kunnen wijzen naar die paar procent van de Nederlanders die wel hard werkt en wel goed verdiend. Ga je schamen man.

Je leest en begrijpt enkel wat in je kraampje past. Racisten zijn nu eenmaal kortzichtig.

Je leest en begrijpt enkel wat in je kraampje past. Racisten zijn nu eenmaal kortzichtig.

Jij bent hier de kortzichtige, eikel. Ik laat mij door niemand een racist noemen, zeker niet als die debiel de verschillen niet herkent tussen racisme en discriminatie, ondanks het feit dat het hem al 2 keer is uitgelegd. **** you, and the horse you rode in on.

Ikzelf kom uit een dorpje nabij Nijmegen , uit het oosten dus maar ik kan me goed voorstellen dat als je in Rotterdam woont je PVV stemt door al dat buitenlandse tuig in je woonwijk.

Als ik ga stappen in Nijmegen kom ik ze ook regelmatig tegen. Gelukkig niet op de studentenavonden, maar als er een "gratis" feest is als de Vierdaagsefeesten of Koninginnenacht dan staat ineens heel het centrum vol met nektasjes en petjes en dat zijn ook altijd de momenten waarop er flink wat afgeknokt wordt in Nijmegen.

Ik ben 2 en half jaar geleden zwaar afgetuigd door een groepje Nederlanders met een paar Molukkers ertussen is dat nu ook allemaal slecht volk en mag het even benoemd worden.
Zo een incident zegt niets over een heel volk maar blijkbaar hebben veel mensen een bevolkingsgroep nodig om over heen te pissen.

Dit dus...

Ik ga elke dag om met (zwaar) agressieve mensen. Deze agressiviteit komt door een verscheidenheid aan factoren, maar in de meeste gevallen draait het om angst of het gevoel hebben niet serieus genomen te worden. Vooral dat laatste geval kan ik me goed voorstellen bij een aantal van deze probleemjongeren. En sorry hoor Trium, maar wanneer je deze mensen wegzet als " allah allah, tjoekie tjoekie volk" komt dat erg denigrerend over. Dan kunnen we het wel over de definitie van racisme gaan hebben, maar de strekking blijft hetzelfde.

Het valt mij altijd wel op dat er voor geweld van Marokkanen altijd een excuus wordt gezocht zodat het minder erg lijkt. Dat verschillende zaken die niets met elkaar te maken hebben tegen elkaar worden weggestreept. Een hele groep Marokkaanse jongeren terroriseert een buurt en verjaagd een homostel, maar dat is geen probleem want een paar kilometer verder op heeft een andere Marokkaan een gouden kalf gewonnen.

natuurlijk is dat wel een probleem, verschrikkelijk zelfs. Maar je kan daardoor niet concluderen dat " het altijd raak is met dat achterlijke volk" zoals zo velen doen. Integratie voorkomt dit soort problemen. Separatie versterkt het alleen maar..

Terug
Naar boven