Yo bedankt! De halter sinds een half jaar, dus nog niet zo lang. En muay thai ga ik in Brabant doen bij siam gym. Train ze!!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die Ryu. Typich een gevalletje van: Elke chinees kan vechten![]()

Ik vind die boil & bite dingen sowieso crap. Ik heb er eentje laten maken bij de tandarts. Het kost wel wat, maar dan heb je ook echt wat.Tip voor de vechters hier. Na het vormen van je bitje knip dan de uiteinde eraf todat je bitje zonder problemen in je mond blijft liggen. Met stand up is het nooit zo issue, maar lange uiteindes met MMA kunnen nogal wat kokhalsreflexen met zich meenemen tijdens het sparren!![]()
Ik vind die boil & bite dingen sowieso crap. Ik heb er eentje laten maken bij de tandarts. Het kost wel wat, maar dan heb je ook echt wat.
Hangt er vanaf. Ik heb het laten doen toen ik in Chicago was, ik was toen iets van $50 kwijt. customguards.com staat ook bekend om goede bitjes, veel professionele boxers en mma'ers gebruiken ze, ik weet alleen niet hoe het met shipping en verzendkosten zit.
Die Reis, Typisch gevalletje van: Elke nijmeger heeft overgewicht...
Kus op je bolletje, ouwe! Hoe gaat het met je?![]()

Ben een kleine magere jongen aan het worden. Ga op jou lijken![]()

Hoe pak je het dan aan met een split en MMA training? Ik heb dit een tijdje geprobeerd maar volgende dag na een hevige borst + tri training in de gym ben ik niet zo fit om veel te pompen etc. Het is zo stijf als wat + spieren niet genoeg hersteld => geen/zeer weinig groei of zelfs verlies van de spieren.

Mooie Log - ga ik zeker volgen
Waar ga je Muay Thai trainen?
Rug en biceps voor een mma training. De rest na de mma training.![]()
Wel, en als je 3 keer per week MMA zou doen, hoe zou je het dan splitsen?
Ik doe nu het volgende:
ma: mma
di: full-body training
woe: mma
do: andere full-body training
vrij: mma
za: specifieke training naar keuze (wat staat het meest achter of wat is het best hersteld...)