Fitness Seller

Ryu's Mixed Martial Arts (MMA) Log!

Die Ryu. Typich een gevalletje van: Elke chinees kan vechten;)

• Topic Starter Topic Starter
Tip voor de vechters hier. Na het vormen van je bitje knip dan de uiteinde eraf todat je bitje zonder problemen in je mond blijft liggen. Met stand up is het nooit zo issue, maar lange uiteindes met MMA kunnen nogal wat kokhalsreflexen met zich meenemen tijdens het sparren! :D

Tip voor de vechters hier. Na het vormen van je bitje knip dan de uiteinde eraf todat je bitje zonder problemen in je mond blijft liggen. Met stand up is het nooit zo issue, maar lange uiteindes met MMA kunnen nogal wat kokhalsreflexen met zich meenemen tijdens het sparren! :D
Ik vind die boil & bite dingen sowieso crap. Ik heb er eentje laten maken bij de tandarts. Het kost wel wat, maar dan heb je ook echt wat.

Oh kijk, wist niet dat dat kon. Kwanta costa?
Hangt er vanaf. Ik heb het laten doen toen ik in Chicago was, ik was toen iets van $50 kwijt. customguards.com staat ook bekend om goede bitjes, veel professionele boxers en mma'ers gebruiken ze, ik weet alleen niet hoe het met shipping en verzendkosten zit.
In Nederland ben je geloof ik iets van €100 kwijt, behoorlijk prijzig dus.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Ryu
beest! abbo

Ben een kleine magere jongen aan het worden. Ga op jou lijken:D

Thanks! :D

Gister niet kunnen trainen. Was echt mega bizarre avond haha. Ging gewoon naar de kapster en ik was uiteindelijk 4 uur snachts pas thuis. wtf ???

Even chillen en rustig aan doen. Merk dat me lichaam nog moet wennen aan de switch en het slaapgebrek. Vanavond weer knallen!

Supplementen nu:

2x vit C 1000 g.
Whey perfection
1x 10 mg ijzer.

Pretty basic dus.

haha vertel eens wat meer over die bizarre avond:P

haha vertel eens wat meer over die bizarre avond:P

P.M

Welke routines houden hier de mensen eigenlijk aan met het stretchen? Pakken jullie daar echt aparte sessies voor of allemaal na een vaste workout ?

Zit eraan te denken om het voortaan gewoon direct na het ontbijt te doen. 3x per week.

Hoe pak je het dan aan met een split en MMA training? Ik heb dit een tijdje geprobeerd maar volgende dag na een hevige borst + tri training in de gym ben ik niet zo fit om veel te pompen etc. Het is zo stijf als wat + spieren niet genoeg hersteld => geen/zeer weinig groei of zelfs verlies van de spieren.

Mooie Log - ga ik zeker volgen ;)

Waar ga je Muay Thai trainen?

Hoe pak je het dan aan met een split en MMA training? Ik heb dit een tijdje geprobeerd maar volgende dag na een hevige borst + tri training in de gym ben ik niet zo fit om veel te pompen etc. Het is zo stijf als wat + spieren niet genoeg hersteld => geen/zeer weinig groei of zelfs verlies van de spieren.

Rug en biceps voor een mma training. De rest na de mma training. :)

Mooie Log - ga ik zeker volgen ;)

Waar ga je Muay Thai trainen?

Amersfoort ook. FPA

Rug en biceps voor een mma training. De rest na de mma training. :)

Wel, en als je 3 keer per week MMA zou doen, hoe zou je het dan splitsen?
Ik doe nu het volgende:

ma: mma
di: full-body training
woe: mma
do: andere full-body training
vrij: mma
za: specifieke training naar keuze (wat staat het meest achter of wat is het best hersteld...)

Wel, en als je 3 keer per week MMA zou doen, hoe zou je het dan splitsen?
Ik doe nu het volgende:

ma: mma
di: full-body training
woe: mma
do: andere full-body training
vrij: mma
za: specifieke training naar keuze (wat staat het meest achter of wat is het best hersteld...)

Damm das wel heel flink. Zou gewoon rug, biceps op 1 dag, borst triceps, en benen. That's it 3x fullbody en 3x mma lijkt mij weer iets teveel van het goede.

Ik zou dan eerder voor 2x pw krachttraining gaan. Leuk log dit ga het ook volgen.

Heel mooi dat er ook een topic is over MMA. Wij krijgen MMa + krav maga op school als zelfverdediging ;) en ik moet zeggen, bij krav maga leren ze je ook wat leuke kneepjes om te irriteren tijdens het gevecht.
goeie zaak.

Terug
Naar boven