- Waardering
- 104
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 7%
Thanks voor de reacties!
Rug en Biceps
----
Pull ups 50x bw
Barbell rows 5 sets 70 kg ( 15 reps )
Behind neck hammer grip pull down 5 sets +- 8 reps ( 45 kg, 55 kg, 75 kg, 75 kg )
Barbell shrugs 4 sets x 100 kg 15 reps
Dumbbell shrugs 4 sets x all out met 32 kg
Traps moet ik even aankijken komende weken, omdat je met MMA binnen no time een stierennek hebt haha. In overleg even kijken of dit niet in de weg zal staan met trap training.
Daarna wat pomp setjes voor biceps met 3 oefeningen welke eigenlijk het noemen niet waard zijn
Morgen of donderdag weer MMA, dus denk morgen en dan zal het Team Duncan worden in Utrecht! Ik heb er zin in!
Bitje heb ik al en ga morgen ook even kijken voor een tok en wat kniebeschermers. Blijft weinig over van mijn vel op de knieen door het draaien,trekken en schuren over de mat.
Oh bijna vergeten. Vanochtend 20 minuten run en 25 burpees. Zweten als een mother****er!
---------- Toegevoegd om 18:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:43 ----------
Als ik dit echt leuk ga vinden ga ik zeker zoiets ondernemen. Ik zit jaarlijks een week of 2 in de States voor de zaak, dus als er wat in de buurt is ben ik zeker aanwezig.
Goed filmpje!
Hahaha ik hoor dat wel van meer mensen, maar is het ook toepasbaar in MMA?
Rug en Biceps
----
Pull ups 50x bw
Barbell rows 5 sets 70 kg ( 15 reps )
Behind neck hammer grip pull down 5 sets +- 8 reps ( 45 kg, 55 kg, 75 kg, 75 kg )
Barbell shrugs 4 sets x 100 kg 15 reps
Dumbbell shrugs 4 sets x all out met 32 kg
Traps moet ik even aankijken komende weken, omdat je met MMA binnen no time een stierennek hebt haha. In overleg even kijken of dit niet in de weg zal staan met trap training.
Daarna wat pomp setjes voor biceps met 3 oefeningen welke eigenlijk het noemen niet waard zijn

Morgen of donderdag weer MMA, dus denk morgen en dan zal het Team Duncan worden in Utrecht! Ik heb er zin in!
Bitje heb ik al en ga morgen ook even kijken voor een tok en wat kniebeschermers. Blijft weinig over van mijn vel op de knieen door het draaien,trekken en schuren over de mat.
Oh bijna vergeten. Vanochtend 20 minuten run en 25 burpees. Zweten als een mother****er!

---------- Toegevoegd om 18:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:43 ----------
Beetje ver weg, maar eigenlijk moet je hier naar toe!
Nieuw trainingscentre van Wandi in Vegas..
http://www.youtube.com/watch?v=ulta2CaO4sc
Als ik dit echt leuk ga vinden ga ik zeker zoiets ondernemen. Ik zit jaarlijks een week of 2 in de States voor de zaak, dus als er wat in de buurt is ben ik zeker aanwezig.
Goed filmpje!Heel mooi dat er ook een topic is over MMA. Wij krijgen MMa + krav maga op school als zelfverdedigingen ik moet zeggen, bij krav maga leren ze je ook wat leuke kneepjes om te irriteren tijdens het gevecht.
goeie zaak.
Hahaha ik hoor dat wel van meer mensen, maar is het ook toepasbaar in MMA?
Laatst bewerkt:

en ik moet zeggen, bij krav maga leren ze je ook wat leuke kneepjes om te irriteren tijdens het gevecht. 
Beetje voor lul, maar ja dat krijg je ervan met zo 5 euro broek.