XXL Nutrition

Ryu's Mixed Martial Arts (MMA) Log!

wtf chuck liddel is in nederland?:) ,ik zie dat je bij je krachtraining hoger in reps gaat zitten?

Helaas komt Chuck niet meer naar Nederland, althans dit vernam ik op mixfight.nl

Ik zie je logje nu pas Ryu, ben je veel afgevallen sinds je bent gaan MMA'en?

Ik deed altijd strongman, woog ooit 104kg, toen ik begon met MMA veel massa ingeleverd. Nu woog ik op de grapplekampioenschappen iets van 93. Gelukkig veel vet kwijt maar m'n cadrio is inmens nu!

• Like
Waarderingen: Ryu
Bij ons is er ook een meisje, moest er ook mee sparren.. Lag boven op haar, kon de klik echt niet maken om er op te liggen kloppen, heb ze maar wat ligge blocken etc.. :p

• Topic Starter Topic Starter
Vaarwel mooie 5 euro broek! :(

IMG000011.jpg

Je traint in Utrecht en deze winkel zit toevallig in Utrecht (volgens mij de enige daar) maar bezorgd ook: Broek

• Like
Helaas komt Chuck niet meer naar Nederland, althans dit vernam ik op mixfight.nl

Ik zie je logje nu pas Ryu, ben je veel afgevallen sinds je bent gaan MMA'en?

Ik deed altijd strongman, woog ooit 104kg, toen ik begon met MMA veel massa ingeleverd. Nu woog ik op de grapplekampioenschappen iets van 93. Gelukkig veel vet kwijt maar m'n cadrio is inmens nu!

Klopt! Erg jammer! Hoop dat er nog een mooie vervanging kan komen. :)

Ben nu kilo of 8 lichter en vet is ook stuk minder. Zal vast wel wat massa tussen zitten, maar dat is voornamelijk op de benen en de rest vet. Vind ik eigenlijk ook niet zo erg. Cardio begint ook goed op te bouwen en dat voelt inderdaad lekker!

Ik blijf gewoon flink eten om zoveel mogelijk te behouden. En niet alleen maar schoon, want over junkfood hoef je je geen zorgen te maken bij deze sport.

Bij ons is er ook een meisje, moest er ook mee sparren.. Lag boven op haar, kon de klik echt niet maken om er op te liggen kloppen, heb ze maar wat ligge blocken etc.. :p

:D

Je traint in Utrecht en deze winkel zit toevallig in Utrecht (volgens mij de enige daar) maar bezorgd ook: Broek

Thanks bro! Zal dat eens gaan kijken! :)

Meeste krav maga dingetjes zijn niet toegestaan in mma.

Denk aan vingers buigen, slagen/trappen in kruis.

Zeker mooie technieken bij krav maga, met een paar simpele handelingen een tegenstander uitschakelen.

Ideaal voor portiers bv...en uiteraard om jezelf te verdedigen.
Precies! Doe zelf ook Krav Maga, MMA en Thaiboksen. Je merkt zeker wel dat veel Krav-dingetjes mooi te integreren zijn in bijv. grappling :)

Moet er wel bij vermelden dat ikzelf geen vechtmachine hoef te worden, hoofdsport voor mij blijft toch werken met gewichten (klinkt misschien tegenstrijdig met 3 vechtsporten in de week :o). Maar die vechtsporten zijn zeker een mooie aanvulling, ook om BB-gericht je fysiek ''completer'' te maken imo. :)

• Like
Schouders, buik, onderarmen

Cable side raises beide kanten tegelijk
5 sets , 15 reps , 20 kg

Dumbbell side raises ( rek op rek af )
Begonnen bij 5 kg (stappen van 2 kg ) tot 20 kg en weer terug. Reps lagen tussen de 6-8

Upright barbell Rows
5 sets, 12 reps , 40 kg

Buik 5 sets ( Geen rust, gewoon doorknallen)

1 set
25 reps sit ups
25 reps reverse sit up
25 reps uhmmm de fiets ofzo? Je weet wel, dat je kruislings gaat. :D

Onderarmen

Oprollen met 6 kg. Naar boven en beneden is 1 rep.

30 reps.

Kort maar krachtig. Ben aardig krom van de training van gister, maar alles voelt verder ook. Wel vandaag 2 cheesburgers, bak patat, frikandel, milkshake erbij genomen om niet teveel kg's in 1x in te leveren. :D

Let je nu niet meer zo op je voeding dan? Heb je geen voedingsschema meer?

Let je nu niet meer zo op je voeding dan? Heb je geen voedingsschema meer?

Jawel, maar word zo snel droog dat ik beetje wil bij eten voor de energie. En het mag ook wel want merk er niks van nu als ik junkfood eet. Lijkt wel versnippermachine zo snel is mijn metabolisme nu.

Jah gek he met die zware cardio sessies ;)

Goed bezig hier, idd junkfood moet zeker kunnen al helemaal als je zo actief bezig bent als jij. Als je perse aan kcal moet komen is een weightgain shake die je zelf maakt misschien ook een optie? (melk, banaan, eieren, whey, eventueel pindakaas/honing/ijs in de blender).

• Like
Goed bezig hier, idd junkfood moet zeker kunnen al helemaal als je zo actief bezig bent als jij. Als je perse aan kcal moet komen is een weightgain shake die je zelf maakt misschien ook een optie? (melk, banaan, eieren, whey, eventueel pindakaas/honing/ijs in de blender).

Ja dat kan of ik koop een mooie weightgainer bij Body en fitshop. Ligt er beetje aan hoe hard het gaat!

Heb goede Muay Thai school gevonden in Leeuwarden waar ik vanaf augustus lekker kan knallen. Verhuis daar eind van de week naar toe en wat ik ervan begrepen heb wordt er sinds een paar maanden ook MMA gegeven. Das mooi want dan heb ik alles in 1. :)

Vanavond benen trainen. Morgen borst, triceps, biceps en lekker het weekend ontspannen en zondag hopelijk surfen! Die forecast ziet er in iedergeval OK uit!

Oh en iedereen die een keer MMA, Muay Thai, Boksen of BB wil komen trainen in het Noorden is van harte welkom! Ik ben goedkope sl*t, dus voor pak chocomel heb je ook slaapplaats! :D

Tenzij je Pilatesmeisje ofzo heet! hahah :D

Laatst bewerkt:
En om het weekend alvast vroeg en zeer goed te beginnen! :D

Ja dat kan of ik koop een mooie weightgainer bij Body en fitshop. Ligt er beetje aan hoe hard het gaat!

Heb goede Muay Thai school gevonden in Leeuwarden waar ik vanaf augustus lekker kan knallen. Verhuis daar eind van de week naar toe en wat ik ervan begrepen heb wordt er sinds een paar maanden ook MMA gegeven. Das mooi want dan heb ik alles in 1. :)

Vanavond benen trainen. Morgen borst, triceps, biceps en lekker het weekend ontspannen bij Miss Pinda en zondag hopelijk surfen! Die forecast ziet er in iedergeval OK uit!

Oh en iedereen die een keer MMA, Muay Thai, Boksen of BB wil komen trainen in het Noorden is van harte welkom! Ik ben goedkope sl*t, dus voor pak chocomel heb je ook slaapplaats! :D

Tenzij je Pilatesmeisje ofzo heet! hahah :D

Welke sportschool in Leeuwarden? Kom zelf ook uit Liwadden, wist niet dat ze daar nu ook mma geven

Oke tof dat Leeuwarden ook mma krijgt, ze zijn natuurlijk altijd wat later in het Noorden met die dingen;)

Ja anders is het Sneek of Gorredijk? Vind ik weer wat te ver als het gewoon op loopafstand wordt gegeven. Maar ik ga eerst even proefles nemen om te bepalen wat voor niveau er rondloopt. Wil nog veel leren namelijk. :)

Volgens mij is er ook mma in Drachten, dit is ook wel een stukje rijden natuurlijk. Ben benieuwd hoe het is bij de Leeuw, succes!

Bij de leeuw geven ze mixed fight geen MMA volgens mij - Is een aardig stukje verder dan Team Duncan.

Erg leuke foto van de twee dames ;)

Terug
Naar boven