MuscleMeat

Ryu's Mixed Martial Arts (MMA) Log!

• Topic Starter Topic Starter
Bij de leeuw geven ze mixed fight geen MMA volgens mij - Is een aardig stukje verder dan Team Duncan.

Erg leuke foto van de twee dames ;)

Ben benieuwd wat het verschil dan is tussen Mixed martial arts en Mixed fight.

We komen er snel genoeg achter! :)

Mixed fight zal ongetwijfeld een lesje zijn in verschillende soorten zelfverdedigings kunsten.
Dan zal ik je niet bij Team Duncan zien maar misschien zie ik je dan wel een keer in de ring of kooi over een aantal jaren ;)

Ga je ook trainen bij team duncan dan? Ik blijf zeker daar wel trainen, maar dan om de week. Schijt me niks dat ik dan met de trein moet! Super gym gewoon.

Kon dit van de site afhalen over mixed fight: ''Het bestaat
uit 20% kickboksen, 20% worpen en 60% grondvechten''

En anders maar in de trein naar andere lokatie. Blijf gewoon doorknallen!

Thats the spirit !! :thumb: (?geen auto?)
Uiteindelijk wil ik daar wel terecht komen ja - eerst wat grappling en stand-up denk ik.

Je hebt toch eerder in Lwd gewoont of was jij dat niet?
In Drachten zitten volgens mij idd ook goede vechtsport scholen maar dat is met de bus vanuit Lwd toch wel een dikke 30min rijden.

Ja heb ook auto! :) En ja, ook al eerder in Leeuwarden gewoond. :D

Benen:

20 seconden oefening uitvoeren, 10 seconden rust = 1 set

Full Squats 60 kg
8 sets achter elkaar door

Leg press 100 kg

Leg extension 45 kg

Standing Calve Raise
120 kg 5 sets 15 reps

Standing Calve Raise BW
Rep out! :D

Vanochtend nog 20 minuten wezen joggen en wat stoer doen voor de spiegel in de badkamer! :D

Chick van de dag! :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zou je nog een wat foto's kunnen posten van hoe je erbij staat? Ben er benieuwd wat voor impact dit nou heeft op je lichaam.

Daar kan ik vrij weinig op zien;)

Oh Naja, dit is nu een MMA log dus foto's komen wel een keer, maar niet meer met BB acties.

Heb trouwens contact gehad met je jongens van TrickZ in Hilversum, dus zodra die klaar zijn met de zomerstop gaat deze pinda wat kick ass yuri boyka tricks leren! Lekker flippen en springen door de zaal! :D

Laatst bewerkt:
Voor deze ochtend;

30 minuten rennen
25 burpees + Push up
25 bw squats
25 push ups

Zachtjes zong ik de hele tijd de theme van Rocky, maar dat zal ik altijd stellig ontkennen mocht je me ooit in het echt tegen komen. :D

burpees?

Borst:

Bench press
15x50
8x75
8x90
8x90

25 push ups BW

Incline dumbbell press
3 sets, 12 reps, 32 kg

25 push ups BW

PecDeck

3 sets, 15 reps, 50 kg

25 push ups BW

Decline push ups

50 reps BW

Triceps

Extension EZ Bar + Overhead extension EZ Bar + Extension rope + Overhead Extension rope

4 oefeningen achter elkaar, 10 herhalingen per oefening. 4 oefeningen gedaan = 1 set.

5 sets achter elkaar, met rust tussen set 3 en 4.

Verder nog lopen lullen. :D

Geen burpees+push up meer op borstdagen, alleen gewone burpees. Merk het flink in kracht op de bench.

Chick (wallpaper) van de training:

zijn lengte heeft ook een nadeel (zijn arme zijn dan korter dan tegenstander) dus kans om eerder geraakt te worden.... maar dat zal geen probleem worden (als je m zo ziet):D

Ligt eraan wat zijn reach is. Ik ben 185 cm, maar mijn reach is 195 cm ongeveer. Ook ligt het eraan in welke gewichtsklasse hij uit gaat komen, als hij wedstrijden zou gaan doen dan.

Aaah zo. Nee voorlopig zitten er geen wedstrijden in. Te druk met carriere en stuff. :)

Vandaag lekker rustdagje en morgen denk ik (als het goed weer is) lekker surfen! Wicked! :D

zo`n andere kerel zij dat jij een voordeel had met je lengte (kon makelijker bij iemand komen om een takedown te maken)....................

Terug
Naar boven