- Waardering
- 104
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 7%
nice training, jammer dat zwolle zover weg is voor mij, vind die tap out shirts ech vet.
Tegen die tijd kan je het vast ook wel online bestellen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nice training, jammer dat zwolle zover weg is voor mij, vind die tap out shirts ech vet.

www.dragonbleu.net heeft best veel tap out shirts,aleen vind shirts via internet bestelle altijd maar lastig ivm welke maat

Doen we! Bedankt ! Lijkt me erg leuk!
Ja vaste maaltijden zijn schoon bb voedsel. Meestal 200 g. vlees met handje vol carbs.
Wicked! Hoe ziet een training er ongeveer uit?
Vandaag langs geweest bij Body en Fitshop Heerenveen en Zwolle! Super druk en de Whey Perfection doet zijn naam eer aan! Lekker!Ze krijgen binnekort ook de Tap Out lijn binnen in de winkel van Zwolle. Wicked!
Verder hebben ze mij ook maar gelijk even aangekleed, zodat ik er tenminste nog mooi uitzie als ik KO wordt gemept of plat gedrukt!
3x MMA shorts van Warrior
1x Bandage (zwart)
1x Bitje van Shock Doctor ! Wicked!
1x Tok XXL ............... ( nee grapje, gewoon M)
1x Rashguard van Booster!
Nu hoef ik in iedergeval geen zorgen meer te maken dat ik uit mijn short scheur!
![]()

Ryu, Zeer interessant en leerzaam log. Bovendien ook nog voorzien van de nodige humor en chickies. Ik blijf je volgen met je log, doorgaan zo.![]()
Hebben jullie nog bepaalde voorkeuren voor merk handschoenen? Ik kan bij BnF van het merk Twins krijgen, maar ook Pride en UFC. Slijt die snel?Manto:
Rashguard is zeer vet goede kwaliteit kijk alleen uit met het grapplen met handschoenen, dit is niet echt goed voor de rashguard.
Haybusa:
De MMA gloves die je hier boven zitten erg lekker, echter zijn ze super licht en sla je wel zeer hard, dus zou dit wel met je trainer bespreken ivm sparren.
Tevens kan je deze op twee manieren verstellen en dat is ook prettig.
De MMA shorts zijn echt van goede kwaliteit en zien er goed uit.
De Rashguard zijn goed en zitten lekker.
Windy:
De bokshandschoenen zijn gewoon goed en comfortabel.
Scheenbeschermers zitten goed en blijven goed op zijn plek zitten.
Venum:
shorts ben ikzelf niet echt over te spreken kwa conform maar ze zien er wel vet uit.
Booster:
GI is niet echt goed krimt heel snel in de was en de badges gaan snel los zitten. tevens is hij stug en dik.
Manto:
Gi is zeer goed ben ik zeer tevreden over, zit lekker en is lekker dun en goed stevig.
Rashguard is zeer vet goede kwaliteit kijk alleen uit met het grapplen met handschoenen, dit is niet echt goed voor de rashguard.

Ik hoor veel goede dingen over de Hayabusa's
http://www.renegademmagear.com/images/Hay_4oz_pro_Comp_glove_black.jpg

Waar train je eigenlijk? Bij Bodyshape weer? Goede plaatjes in deze log trouwens.

Nu nog bij CS Muscle gym in Amersfoort. Verhuis volgende week weer die kant op. Moet even kijken hoe ik het ga combineren, want bij de Leeuw heb je ook fitness. Anders zit ik straks voor Fitness bij 1, MMA bij 1 en dan nog voor muay thai bij 1.![]()

Kijk! Super post! Nu wil ik natuurlijk die snelle handschoenen, zodat ik voordeel heb over mijn tegenstander straks hehe
Dank u, dank u!![]()
Slijt die snel?
Is de Rashguard van Hayabusa beter? (kwaliteit enz,)
En hoelang train jij eigenlijk al MMA, als je dat eigenlijk al doet - je bent in ieder geval aardig fan![]()