XXL Nutrition

Ryu's Mixed Martial Arts (MMA) Log!

www.dragonbleu.net heeft best veel tap out shirts,aleen vind shirts via internet bestelle altijd maar lastig ivm welke maat

• Topic Starter Topic Starter
www.dragonbleu.net heeft best veel tap out shirts,aleen vind shirts via internet bestelle altijd maar lastig ivm welke maat

Thanks!

Net weer 20 minuten joggen gedaan. Verder geen oefeningen erbij. Conditie gaat echt met flinke stappen vooruit. Natuurlijk als niemand kijkt weer wat stoere rocky moves gemaakt, maar zoals gewoonlijk zal ik dat altijd stug ontkennen mocht je me ooit tegenkomen. :D

Vanavond schouders en buik! :)

Chicks van de dag! :D

doe je joggen buiten of op loopband?

Doen we! Bedankt ! Lijkt me erg leuk! :)

Ja vaste maaltijden zijn schoon bb voedsel. Meestal 200 g. vlees met handje vol carbs. :)

Wicked! Hoe ziet een training er ongeveer uit?

Vandaag langs geweest bij Body en Fitshop Heerenveen en Zwolle! Super druk en de Whey Perfection doet zijn naam eer aan! Lekker! :D Ze krijgen binnekort ook de Tap Out lijn binnen in de winkel van Zwolle. Wicked! :thumbs:

Verder hebben ze mij ook maar gelijk even aangekleed, zodat ik er tenminste nog mooi uitzie als ik KO wordt gemept of plat gedrukt! :P

3x MMA shorts van Warrior
1x Bandage (zwart)
1x Bitje van Shock Doctor ! Wicked! :D
1x Tok XXL ............... ( nee grapje, gewoon M :D )
1x Rashguard van Booster!

Nu hoef ik in iedergeval geen zorgen meer te maken dat ik uit mijn short scheur! :o

2zsaclw.jpg

Nicee!!

Ryu, Zeer interessant en leerzaam log. Bovendien ook nog voorzien van de nodige humor en chickies. Ik blijf je volgen met je log, doorgaan zo.:bow:

Ryu, Zeer interessant en leerzaam log. Bovendien ook nog voorzien van de nodige humor en chickies. Ik blijf je volgen met je log, doorgaan zo.:bow:

Thanks! Ik heb mezelf net even een kick in the nuts gegeven voor het testen van de tok! Works like a charm! :) Hebben jullie nog bepaalde voorkeuren voor merk handschoenen? Ik kan bij BnF van het merk Twins krijgen, maar ook Pride en UFC.

Mensen ervaren dat sommige merken echt top zijn?

Ik hoor veel goede dingen over de Hayabusa's

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Haybusa:
De MMA gloves die je hier boven zitten erg lekker, echter zijn ze super licht en sla je wel zeer hard, dus zou dit wel met je trainer bespreken ivm sparren.
Tevens kan je deze op twee manieren verstellen en dat is ook prettig.

De MMA shorts zijn echt van goede kwaliteit en zien er goed uit.

De Rashguard zijn goed en zitten lekker.

Windy:
De bokshandschoenen zijn gewoon goed en comfortabel.

Scheenbeschermers zitten goed en blijven goed op zijn plek zitten.

Venum:
shorts ben ikzelf niet echt over te spreken kwa conform maar ze zien er wel vet uit.

Booster:
GI is niet echt goed krimt heel snel in de was en de badges gaan snel los zitten. tevens is hij stug en dik.

Manto:
Gi is zeer goed ben ik zeer tevreden over, zit lekker en is lekker dun en goed stevig.

Rashguard is zeer vet goede kwaliteit kijk alleen uit met het grapplen met handschoenen, dit is niet echt goed voor de rashguard.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Ryu
Manto:
Rashguard is zeer vet goede kwaliteit kijk alleen uit met het grapplen met handschoenen, dit is niet echt goed voor de rashguard.
Slijt die snel?

Is de Rashguard van Hayabusa beter? (kwaliteit enz,)

En hoelang train jij eigenlijk al MMA, als je dat eigenlijk al doet - je bent in ieder geval aardig fan ;)

Haybusa:
De MMA gloves die je hier boven zitten erg lekker, echter zijn ze super licht en sla je wel zeer hard, dus zou dit wel met je trainer bespreken ivm sparren.
Tevens kan je deze op twee manieren verstellen en dat is ook prettig.

De MMA shorts zijn echt van goede kwaliteit en zien er goed uit.

De Rashguard zijn goed en zitten lekker.

Windy:
De bokshandschoenen zijn gewoon goed en comfortabel.

Scheenbeschermers zitten goed en blijven goed op zijn plek zitten.

Venum:
shorts ben ikzelf niet echt over te spreken kwa conform maar ze zien er wel vet uit.

Booster:
GI is niet echt goed krimt heel snel in de was en de badges gaan snel los zitten. tevens is hij stug en dik.

Manto:
Gi is zeer goed ben ik zeer tevreden over, zit lekker en is lekker dun en goed stevig.

Kijk! Super post! Nu wil ik natuurlijk die snelle handschoenen, zodat ik voordeel heb over mijn tegenstander straks hehe :P

Dank u, dank u! :)

Leuke log! Deed zelf vroeger tkd en heb toevallig net een MMA school in de buurt opgebeld. geen idee of het wat is, maar ik ga binnenkort eens een lesje meedoen.
Iemand nog een goede mma school in leiden? Zover ik weet heb je ACMA(Allied Chinese Martial Arts School), en Jurojin.

Laatst bewerkt:
Schouders en buik

Behind the neck 4 sets , 12 - 15 reps 50 kg
Sitting side raises 4 sets, 12 reps per arm, 10 kg
Standing front raises 4 sets, 12 reps per arm, 10 kg
Upright rows 4 sets, 55 kilo , 12 reps

Buik:

Gewoon op matje 20 minuten achter elkaar doorknallen.

25x sit ups
25x reverse sit ups
25x lying leg raises
25x twist sit up

En opnieuw. Alles met BW en 20 minuten lang dus. 2x rust tussendoor gehad van 1 minuut. :)

Lekkere training weer! Strak in het pak ! :)

Waar train je eigenlijk? Bij Bodyshape weer? Goede plaatjes in deze log trouwens.

Waar train je eigenlijk? Bij Bodyshape weer? Goede plaatjes in deze log trouwens.

Nu nog bij CS Muscle gym in Amersfoort. Verhuis volgende week weer die kant op. Moet even kijken hoe ik het ga combineren, want bij de Leeuw heb je ook fitness. Anders zit ik straks voor Fitness bij 1, MMA bij 1 en dan nog voor muay thai bij 1. :D

Nu nog bij CS Muscle gym in Amersfoort. Verhuis volgende week weer die kant op. Moet even kijken hoe ik het ga combineren, want bij de Leeuw heb je ook fitness. Anders zit ik straks voor Fitness bij 1, MMA bij 1 en dan nog voor muay thai bij 1. :D

Oke, wordt ook een dure grap waarschijnlijk. :D

Kijk! Super post! Nu wil ik natuurlijk die snelle handschoenen, zodat ik voordeel heb over mijn tegenstander straks hehe :P

Dank u, dank u! :)

Ik ben die van Twins gloves er vergeten bij te zetten.
Deze zijn dan wel weer minder comfortabel dan de hayabusa gloves maar deze zijn wel een stuk sparringspartner vriendelijker .

Slijt die snel?

Is de Rashguard van Hayabusa beter? (kwaliteit enz,)

En hoelang train jij eigenlijk al MMA, als je dat eigenlijk al doet - je bent in ieder geval aardig fan ;)

Persoonlijk vind ik de rasguard van hayabusa beter dan manto, maar die van manto zijn wel mooier.

Ik heb wel een aantal jaartjes een aantal martial arts vormen gedaan:O.a. Judo, Thai boksen, Pancras (mma alla bas rutten) en heb dit eigenlijk altijd wel door gezet. Nu ben ik voornamelijk bezig met grappling en mma.
Het blijft gewoon leuk.
Alleen om een leuk mma te kunnen spel te kunnen spelen moet je gewoon je grappling goed onder de knie hebben en daar gaan wel wat matuurtjes in zitten.

Dus Kortom 'ik ben echt niet goed ofzo hoor er is altijd wat te leren.

suc6

Laatst bewerkt:
:eek: Verkoopt de bodyb & fitshop in zwolle mma-kleding!?:p Nooit geweten.. Altijd alles via internet gedaan:D
Deed het altijd via groundfighter.eu, erg goede service!!!

Binnenkort maar eens een kijkje gaan nemen dan:)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven