MuscleMeat

Ryu's Mixed Martial Arts (MMA) Log!

Nu nog bij CS Muscle gym in Amersfoort. Verhuis volgende week weer die kant op. Moet even kijken hoe ik het ga combineren, want bij de Leeuw heb je ook fitness. Anders zit ik straks voor Fitness bij 1, MMA bij 1 en dan nog voor muay thai bij 1. :D

ff vraagje he.. Ik kom uit amersfoort! Waar zit CS muscle Gym? nooit van gehoord namelijk..

En waar doe jij MMA? doe je dat bij FPA ook? MMA heeft wel mijn interesse, misschien naast PL iets om te kunnen doen.. Is er een mogelijkheid in Amersfoort?

• Like
Waarderingen: Ryu
MMA doet die in Utrecht bij Team Duncan (klein stukje rijden voor jou) - Grappling doet die bij FPA in Amersfoort.

Doe je ook grip training? Ben er zelf mee begonnen voor het worstelen, lijkt me wel handig voor mma. Het is erg prettig om iemands arm vast te hebben en die andere kan hem moeilijk los krijgen. In je log te lezen doe je behoorlijk veel, als je er tijd en zin voor hebt denk ik dat het wel echt wat toevoegt. Hehehe kan er ook nog wel bij naast al dat trainen;)

• Topic Starter Topic Starter
Bench press
15x50
8x75
8x90
8x95

25 push ups BW DECLINE

Cable flyes
3 sets, 12 reps, 40 KG

25 push ups BW PLAT

PecDeck

3 sets, 15 reps, 50 kg

25 push ups BW DECLINE met klap

Triceps

Extension EZ Bar + Overhead extension EZ Bar + Extension rope + Overhead Extension rope

4 oefeningen achter elkaar, 10 herhalingen per oefening. 4 oefeningen gedaan = 1 set.

Beentraining van donderdag gemist dus die verschuif ik even naar morgen..

Vrouwen .....:o:rolleyes::p

---------- Toegevoegd om 19:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:48 ----------

Doe je ook grip training? Ben er zelf mee begonnen voor het worstelen, lijkt me wel handig voor mma. Het is erg prettig om iemands arm vast te hebben en die andere kan hem moeilijk los krijgen. In je log te lezen doe je behoorlijk veel, als je er tijd en zin voor hebt denk ik dat het wel echt wat toevoegt. Hehehe kan er ook nog wel bij naast al dat trainen;)

Nog niet! Heb je suggesties?

pic's or didn't happen! :rolleyes:

haha j/k bro ;)

Sorry doe alleen aan video!

Maar nee die fout als Loo en Levrone maak ik niet. Zal je net zien dat je er later toch een relatie mee krijgt en dan lezen ze ineens hier. :D Laat mij maar lekker genieten.

[/COLOR]

Nog niet! Heb je suggesties?[/QUOTE]

In de grip training sectie in de sticky staan wat interessante links. OOk 1 specifiek voor grappling. Ik zelf probeer de verschillende soorten grip training te trainen: pinch grip, supporting grip en crushing grip.

Voor crushing grip: coc gripper
Voor supporting grip: krachttraining, hangen met extra gewicht etc.
Voor pinch grip: schijven vast houden

Daarnaast is het ook goed om te trainen met dumbbells met de dikte van een arm. Deze kan je kopen. Ik zelf doe dan een handdoek om de dumbbell, op die manier kan het ook.

Goede uitleg grip training via dbb link:
http://griptraining.white-scorpion.nl/Grip Training - Sterk Als Een Bankschroef.pdf

Sticky op dbb:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f218/grip-training-133082/

Ben zelf nu 6 weken bezig met grip training en merk dat het ik progressie maak.

Deze log blijft de moeite waard! Ook leuk om te zien dat er toch steeds meer mensen interesse krijgen in MMA.

Nog even terugkomend op het handschoenen en rashguard verhaal: Handschoenen van Hayabusa zijn erg fijn! Het nadeel van Hayabusa spullen is dat ze vaak erg aan de prijzige kant zijn. De handschoenen van de UFC heeft een trainingspartner van me en die zitten ook erg lekker, heb er alleen nooit echt mee gespard.

Voor rashguards zou ik kijken naar die van Hayabusa of die van Manto. Ik heb er zelf ook een van Tapout, maar daar ben ik niet super tevreden over. Na de eerste keer trainen begon de opdruk al helemaal los te laten en daar is nu bijna niks meer van over. Verder zit de Rashguard ook niet super geweldig ofzo.

Voor BJJ Gi's (mocht je die nodig hebben) vind ik Vulkan, en Gameness aan te raden. Atama schijnt ook een goed merk te zijn, maar heb er zelf (nog) geen ervaring mee.

@ Marrkos: Voor MMA in de regio Amersfoort, zou ik echt eens even bij FPA binnen wandelen.

• Like
Waarderingen: Ryu
En daar gingen we weer. 20 minuten lekker wezen joggen. Ging vandaag wat moeizamer dan andere dagen, maar zal wel door het weer komen. :D

Zweten doe ik al bijna niet meer tijdens het rennen, maar dat was 2 maanden terug wel anders. :D

Iedereen bedankt voor de tips weer!

sprint je ook wel eens als je gaat lopen?

ik raad het je wel aan, is goed voor je explosiviteit.
en ik durf te wedden dat je dan ook weer gaat zweten:D

Een soort van HIIT? Klinkt goed. Maar eens proberen. :D

Een soort van HIIT? Klinkt goed. Maar eens proberen. :D
jep:) dus gewoon lekker heel rustig joggen en in een keer exploderen in een sprint van ongeveer 10 sec. en dat herhaal je dan een x aantal keer.

het zweet zal er vanaf gutsen:D

succes;)

Net weer honingsessie gehad. :)

Pic hoe ik er vorige week bij stond. Sorry voor crap kwaliteit, maar is van mobiel. Heb geprobeerd met photoshop wat scherper te maken.

30idw6u.jpg

Nog steeds een goed fysiek kerel!!! Interessant logje. Wat een ommekeer ineens man :)

Nice bench bro!
Binnenkort daag ik je uit voor een squat sessie.
succes met je nieuwe hobbie

Thank thanks!

Morgen weer knallen! Heb gewoon te wild weekend gehad, dus morgen weer serieus! Ik word gewoon oud! :(

En daar gingen we weer! Na lang weekend met 1 been workout welke niet noembaar is en te lange cardio sessie op zaterdagavond :o is het weer tijd om te knallen! :cool::mad:

Rug en Biceps

Chin ups

50 x bw

Liggende BW roeien? Als iemand de naam weet dan hoor ik het graag. Je gaat zeg maar onder de stang van een smith of squat kooi hangen en dan trek je jezelf op. Soort van body rows.

50x bw

Rope Close grip pull overs

20 seconden op, 10 seconden af = 1 set

8 sets aan 1 met 25 kg

Rope Pull, 6 slag

20 seconden op, 10 seconden af = 1 set

8 sets aan 1 met 35 kg

Super oefening voor grip en conditie

--------------------
Biceps

EZ Bar curls, 3 sets , 12 reps 35 kg

Barbell Curls 3 sets, 12 reps 30 kg

Preachercurls 3 sets, 21 reps per set, 25 kg.

Beetje pompen, niks bijzonders.

Mensen nog UFC gekeken afgelopen weekend? Ga dat nog even nakijken! Aankomend weekend waarschijnlijk weer UFC kijken Live in Den Haag. Dacht dat Anderson Silva moest. Weet iemand hoe dat werkt met die live streams en pay per view?

Als het lukt vanavond nog een ren sessie doen en anders morgen vroeg. Balen dat overal zomerstop is, maar kan dan goed aan mijn conditie werken. Waar ik overigens geen klachten over heb gehad. :D Wicked!

Chick van de week!

---------- Toegevoegd om 14:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:44 ----------

Dikke mensen ook... ;)

Laatst bewerkt:
Die bodyweight row, heet volgens mij inverted row.

Terug
Naar boven