MuscleMeat

S1+ > sprayvraagjes

RobbieH

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Heb ff een paar vraagjes over het sprayen van s1+:

Ben er sinds zaterdag me begonnen en pak 2x per dag 5 sprays 12 uur uit elkaar.

Nu merk ik dat dat best veel isqua smeren maar gebruik de volgende plekken:
binnekant biceps, bovenkant borst, lies binnenkannt elleboog ( waardat ze normaal bloed afnemen ), en bovenkant voet.
Zijn dit goede plekken en zijn er evt nog meer/betere plekken?
En zijn de plekken die het meeste prikken het beste?
Op mijn bovenkant borst prikt het het meeste.

Ik heb tot nu toe nog iedere keer last gehad van prikkkende ogen.
Lijkt net pepperspray/traangas, niet fijn dus.
Uitspoelen met water helpt overigens wel perfect.
Maar insmeren met zakje en daarna handen goed wassen helpt dus niet want er kwam nu denk ik toch weer s1+ op mijn handen via de plekken waardat ik het gesprayed had.

Vraag is dus hoe zou het te voorkomen zijn en is het bijv gevaarlijk voor je ogen?

En als ik het op mijn lichaam smeer en ik ga daarna met mijn vriendinetje rollebollen dan krijgt zei het natuurlijk ook op haar.
Is dit gevaarlijk voor haar? ( niet dat ze dadelijk een snor krijgt of zo :) )

Laatst bewerkt:
De plek waar je het sprayt maakt als het goed is niet uit. Alleen zorg er wel voor dat het op een 'haarloze' plek is ivm residu op de haren. Wissel ook een beetje van plek, zodat de huid niet al te erg uitdroogt. Je kunt ook geregeld lotion op die plekken aanbrengen om dat te voorkomen.
Om prikkende ogen te vermijden kun je twee dingen doen: Je handen heeeel goed wassen na gebruik, of plastic 'operatiehandschoentjes' kopen en die gebruiken.
Voor zover ik weet is het voor je vriendin niet al te gevaarlijk, als je maar niet direct na het aanbrengen gaat rollebollen. Geef het gewoon de tijd om te drogen.
(ik ben geen expert, maar dit is wat andere gebruikers gemeld hebben op het internet)

Die operatiehandschoentjes zijn als het goed is gewoon te koop bij de apotheek.

Meestal wordt geadviseerd om de ingesmeerde delen te bedekken met kleding.......ja natuurlijk niet ideaal bij het rollebollen.

Maar als je dan toch zo nodig rond kleding wil rollebollen dan moet het wel goed opgedroogt zijn en ze moet niet met dr mond op de plekken komen waar je het gesmeerd hebt...dus niet te veel in de lies streek smeren ;)

Verder zijn voor-boven-achterkant schouders ook goede plekken op S1+ aan te brengen.

even een vraagje tussen door waar kan je S1+ aanschaffen?

het is een prohormoon, dus het is niet legaal in Nederland te koop. Het is wel in Amerika te krijgen, maar dan zit je met de douane in NL. Die onderscheppen een hoop...

westrtp zei:
even een vraagje tussen door waar kan je S1+ aanschaffen?

Het is in NL illegaal. Het is wel te bestellen vanuit Amerika, maar dan heb je de kans dat je spul door de douane in beslag wordt genomen.

EDIT: shit falcon je was me net 1 sec. voor :D

Is er dan een ander alternatief voor s1?

westrtp zei:
Is er dan een ander alternatief voor s1?

uhm alternatief.....S1+ is een prohormoon. Alle andere prohormonen zijn ook verboden. Het enige legale alternatief, naar mijn mening is: hard trainen en goed eten.

en merk je al wat in krachttoename/spiergroei ?

gr BT

hoe zit het eigenlijk in de zomer als je met je blote bast in de zon ligt en je hebt net op bepaalde plekken gespoten die dus blootgesteld worden in de zon.

zou ik dus niet doen. Ik weet niet precies wat het effect zal zijn, maar het lijkt me zowieso niet verstandig. Ook weet je niet precies hoe het reageert op zonnebrand o.i.d.
Maar dat is mijn mening...

Het ruikt op zich wel lekker :D Beetje citroen achtig ofzo. Verder heb ik gemerkt dat 5 sprays per keer op zich best veel is ... dat moet je wel over verschillende plaatsen verdelen.

Uitsmeren met een plastic zakje om je hand werkt trouwens prima :)

ehv_brambo zei:
Het ruikt op zich wel lekker :D Beetje citroen achtig ofzo. Verder heb ik gemerkt dat 5 sprays per keer op zich best veel is ... dat moet je wel over verschillende plaatsen verdelen.

Uitsmeren met een plastic zakje om je hand werkt trouwens prima :)

Hou ons op de hoogte, bram. En robbie ook :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
KaLe zei:
hoe zit het eigenlijk in de zomer als je met je blote bast in de zon ligt en je hebt net op bepaalde plekken gespoten die dus blootgesteld worden in de zon.

Vroeg ik mij dus ook af, maar ben vanmiddag onder de zonnebank geweest en niks bijzonder gemerkt.
Is nu de 5e dag en doe 2x 5 sprays per dag.
Merk dat ik echt veel meer honger heb maar weet niet ofdat door die spray komt?
Weeg nu 85/86 kilo en ben benieuwd hoeveel er bij gaan komen :)

Wel veel last van prikkende ogen gehad trouwens.
Maar is nu minder omdat ik dus minder met mijn vingers in mijn ogen kom en aan de plekken waardat ik gesprayed heb.

Wel veel last van prikkende ogen gehad trouwens.
Maar is nu minder omdat ik dus minder met mijn vingers in mijn ogen kom en aan de plekken waardat ik gesprayed heb.
Heb trouwens nu toevallig weer last ervan dus ff uitspoelen met water ( gaat dan meteen weg )

Goed dat je honger hebt. Vooral aan toegeven!
2x 5 sprays? Ik neem aan dat je er dan 2 flesjes door gaat jagen?

Terug
Naar boven