AndroidHealthClinic

S1+ > sprayvraagjes

Goed bezig Robbie.

Hou ons op de hoogte :thumb:

RobbieH zei:
Nu merk ik dat dat best veel isqua smeren maar gebruik de volgende plekken:
binnekant biceps, bovenkant borst, lies binnenkannt elleboog ( waardat ze normaal bloed afnemen ), en bovenkant voet.
Zijn dit goede plekken en zijn er evt nog meer/betere plekken?
En zijn de plekken die het meeste prikken het beste?
Op mijn bovenkant borst prikt het het meeste.
Schouders, lats, achterkant knieen, borst, buik, triceps, bovenkant voet en ik ken ook een paar mensen die hun nek en achterkant oren hebben gedaan met goede resultaten. Zolang het een dun huidlaag is en geen/weinig haar bevat dan is het ok in de meeste gevallen.

Ik heb tot nu toe nog iedere keer last gehad van prikkkende ogen.
Lijkt net pepperspray/traangas, niet fijn dus.
Uitspoelen met water helpt overigens wel perfect.
Maar insmeren met zakje en daarna handen goed wassen helpt dus niet want er kwam nu denk ik toch weer s1+ op mijn handen via de plekken waardat ik het gesprayed had.
Chirurgische handschoenen zoals eerder is gepost is het beste.
Het is niet de bedoeling dat het in de ogen komt want de ''penetratie enhancers'' zijn niet echt goed voor het oogepitheel en de hormonen ook niet!

En als ik het op mijn lichaam smeer en ik ga daarna met mijn vriendinetje rollebollen dan krijgt zei het natuurlijk ook op haar.
Is dit gevaarlijk voor haar? ( niet dat ze dadelijk een snor krijgt of zo :) )
Het is niet goed voor haar. Als je wilt gaan rollebollen dan eerst effe duchen zou ik zeggen en bedek alle plekken waar het gesmeerd is met kleding!
peace
J

• Topic Starter Topic Starter
jhov zei:
Schouders, lats, achterkant knieen, borst, buik, triceps, bovenkant voet en ik ken ook een paar mensen die hun nek en achterkant oren hebben gedaan met goede resultaten. Zolang het een dun huidlaag is en geen/weinig haar bevat dan is het ok in de meeste gevallen.

Chirurgische handschoenen zoals eerder is gepost is het beste.
Het is niet de bedoeling dat het in de ogen komt want de ''penetratie enhancers'' zijn niet echt goed voor het oogepitheel en de hormonen ook niet!

Het is niet goed voor haar. Als je wilt gaan rollebollen dan eerst effe duchen zou ik zeggen en bedek alle plekken waar het gesmeerd is met kleding!
peace
J

bedankt voor de tips!
Ik heb alles nu wel op kunnen lossen maar blif wel last houden van mijn ogen...
Ik ga er ongemerkt weer met mijn handen aan zitten en dan komt ik vanzelf weer in mijn ogen...
Had dat vannacht midden in de nacht en werd daar echt wakker van.

En spray dag 11 is nu voorbij maar ik heb denk ik nog +- 1/3 in het flesje zitten waardat ik dus in principe nog 3 dagen mee zou moeten doen...
Ik doe dus 2 x daags 5 sprays.

Zit nu te twijfelen tussen:
1> 2 x 7 sprays te pakken
2> 2 x 5 sprays te blijven pakken en dan langer doorgaan.

Ben in ieder geval wel al wat kilos voorruit gegaan maar weet niet ofdat al door die s1+ komt.
Honger is in ieder geval HEEL erg veel groter geworden.
Eet echt meer als normaal maar blijf maar homger houden, ben het op aan het voeren maar heb af en toe gewoon last van trillende handjes zo`n honger heb ik dan :)

Blijf maar die 2x5 aanhouden zou ik zeggen!
Het beste is eigenlijk 2 flesjes kopen en dus 4 weken aanhouden met gebruik!
Met een doserings regime van 2weken on/2off/2on/4off werkt ook uitstekend en men heeft dan minder weinig last van bijwerkingen.

Heb je je PCT al uitgezocht en in huis?
peace
J

Laatst bewerkt:
wat denken jullie van 7,5 sprays per dag voor 6 weken?

jhov zei:
Met een doserings regime van 2weken on/2off/2on/4off werkt ook uitstekend en men heeft dan minder weinig last van bijwerkingen.

peace
J

Ok dus 2 on/2 off/ 2 on etc is ook een optie. Maar hoe zit het dan met het feit dat het vaak pas na 10 tot 14 dagen echt inkickt? Of ga je dan bij de 2e keer 2 weken meteen weer als een speer hiermee?

JFS zei:
Ok dus 2 on/2 off/ 2 on etc is ook een optie. Maar hoe zit het dan met het feit dat het vaak pas na 10 tot 14 dagen echt inkickt? Of ga je dan bij de 2e keer 2 weken meteen weer als een speer hiermee?
Bij de meeste mensen die ik ken voel je het al na 7 dagen.
Bij de tweede keer ga je idd snel vooruit ja maar hou in gedachte dat deze regime echt bedoeld is voor mensen die de bijwerkingen willen verminderen en is dan een hele goede optie wat dat betreft.

wat denken jullie van 7,5 sprays per dag voor 6 weken?
Wat is je doel hiermee precies? Om bijwerkingen te verminderen? Het kan maar de werking ervan kwa spiermassa toename, kracht toename, vascularisatie, harheid etc zijn dan miniem en de crash na deze regime is dan ook niet mis dus in zijn geheel weet ik niet of dit wel zo'n goed idee is.
peace
J

JFS zei:

Ik zou mooi bij de 4 weken ON blijven. Het uis toch zonde als je een pauze neemt net als het spul goed ingekickt is....

jhov zei:

peace
J

Ja dat heeft ie, daar is allemaal al voor gezorgt. RobbieH weet wel waar hij mee bezig is.

Je zegt: "Blijf maar die 2x5 aanhouden zou ik zeggen" en "Het beste is eigenlijk 2 flesjes kopen en dus 4 weken aanhouden met gebruik"

Als je 2 x 5 sprays doet, is zijn flesje nog niet leeg, vandaar dat ie naar 2 x 7 sprays wil verhogen zodat ie het flesje toch binnen 2 weken leeg heeft.

Op zich is 2x5 (wat ie nu al doet) goed en kan ie daarmee gewoon doorgaan tot het flesje leeg is, maar verhogen tot 2x7 tot het flesje leeg is, kan zeker geen kwaad

Laatst bewerkt:
jhov zei:
Wat is je doel hiermee precies? Om bijwerkingen te verminderen? Het kan maar de werking ervan kwa spiermassa toename, kracht toename, vascularisatie, harheid etc zijn dan miniem en de crash na deze regime is dan ook niet mis dus in zijn geheel weet ik niet of dit wel zo'n goed idee is.
peace
J

vasculariteit, hardheid/droger worden....dat zijn niet 2 standaard voordelen van S1+. Je hebt geluk als je er droger van wordt.

Ik pak regelmatig 6 sprays per keer. Verwacht dat die 2 flesjes er wel in 4 a 4.5 week doorheen gaan.

denk het ook wel ongeveer, zou miss nog een flesje pakken

volgens mij zijn 2 flesjes meer dan genoeg dude..

Als je 2 x 5 sprays doet, is zijn flesje nog niet leeg, vandaar dat ie naar 2 x 7 sprays wil verhogen zodat ie het flesje toch binnen 2 weken leeg heeft.
Dat snap ik wel bro, als ie dat wil dan kan hij natuurlijk dat doen:)

Op zich is 2x5 (wat ie nu al doet) goed en kan ie daarmee gewoon doorgaan tot het flesje leeg is, maar verhogen tot 2x7 tot het flesje leeg is, kan zeker geen kwaad
Nee, het kan geen kwaad maar er zijn 2 mensen die ik ken die dat gedaan hebben en die hadden last van het feit dat er extreem veel product was om in te vrijven met alle gevolgen van dien en dat hun huid een beetje irritatie ging vertonen met zo'n doseringsregime voor langere tijd. Aangezien het bij hem niet voor langere tijd is kan het geen kwaad denk ik als hij al geen last van het produkt had.

vasculariteit, hardheid/droger worden....dat zijn niet 2 standaard voordelen van S1+. Je hebt geluk als je er droger van wordt.
Dit is:
1. Geheel afhankelijk van hoe de persoon reageert op de hormonen in s1+
2. Hardheid en droogheid zijn volgens mij niet hetzelfde en ik heb niets gezegd over droog worden ervan.
3. Vasculariteit neemt bij de meeste mensen wel toe bij s1+ van alle die ik ken die het gebruikt hebben. Niet zoveel als bijvoorbeeld 1T/3alpha/1,4andro/Tren/5AA/M1T/Mdien etc maar wel genoeg dat je het merkt.:)
peace
J

kun je krijgen op www.1fast400.com sommige mensen willen niet behulpzaam zijn maar ja binnenkort is alles illigaal in nederland meschien zelfs chips omdat het te vet ik bedoel maar. bekijk het zo beter prohormonen dan anabolen en dynabool en die zooi

boly zei:
kun je krijgen op www.1fast400.com sommige mensen willen niet behulpzaam zijn maar ja binnenkort is alles illigaal in nederland meschien zelfs chips omdat het te vet ik bedoel maar. bekijk het zo beter prohormonen dan anabolen en dynabool en die zooi
waarom zijn ph's beter dan AS?

Dianabol

boly zei:
anabolen en dynabool en die zooi

Leer het eerst eens spellen, voordat je er oordelen over gaat vellen. Blijkbaar weet je niet eens hoe je het schrijft, laat staan dat je weet hoe het werkt bro :p

Terug
Naar boven